Jelentkezz be Regisztrálj
Kenõanyagok, tisztítás, karbantartás
#1301
Írta 2006. április 30. - 20:59
http://www.stoppara.hu/
Durván 3000 forint 20 m3-re.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1302
Írta 2006. április 30. - 19:15
kérdésem: minden bringázás után lemosom a bringám. letörölgetem, beolajozom amit kell, és teljesen szárazon teszem be a kisházba. ehhez képest ma amikor kivettem, hogy feltegyem az új nyerget, meglepve tapasztaltam, hogy az S-520as pedálom ott, ahol belépéskor érintkezik a stopli a pedáltesttel, elkezdett rozsdálni. pedig mindig szoktam rákenni egy vékony réteg zsirt, mielõtt berakom (viztaszitó hatása miatt), és mint mondtam, teljesen szárazon tettem be. rozsdaoldóval fél óráig suvickoltam, de nem jött le és nem néz ki szépen, fõleg, hogy szinte új a pedálom. ezen kivül anyu 5 napos bringájának
(még ki sem próbálta, és amikor elhoztam, "tocsogott" a lánc az olajban) a lánca és az egész fogassor teljesen rozsdás, azt is suvickoltam egy ideig, de a láncszemek között még mindig rozsdás. a kormányszár csavarjainak a belseje szintén rozsdál. a láncon, a fogassoron és a kormány csavarjain ez ilyen felületi rozsda, tehát letörlöm kis rozsdaoldóval, és alatta ott csillog az ép csavar/lánc/fogaskerék. de a pedálomat elkezdte enni, mert suroltam, volt, ahol lejött a felszini rozsda, de egy nagy foltban (ahol érintkezik és kopik picit) nem. ez mitõl lehet?
más: ha leszedem a láncot, és beáztatom brigéciolba, akkor az az ilyen kis rozsdát is leszedi? vagy keverjek hozzá egy kis rozsdaoldót?
#1303
Írta 2006. április 30. - 17:46
#1304
Írta 2006. április 28. - 16:49
#1305
Írta 2006. április 28. - 16:36
Hát én most egy-két hete TF2-vel nyomom és annyira nem jött be...
Egyrészt vhogy hülyén fröcsköli ki magából a cuccot (jut mindenhova), másrészt meg túl híg. Tényleg tekerésenként fújni kéne...
Én úgy használom, hogy este befújom vele egyszer, majd reggel ismét fújok rá. Negyed óra "száradás" után a külsõ részrõl törlöm a fölösleget. Így kb 2-300 km-t tart. A fejet meg nem kell izomból nyomni, hanem csak szép óvatosan, és akkor nem fröcsög mindenhová (természetesen rajta van a csövecske is)
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1306
Írta 2006. április 28. - 16:17
Egyrészt vhogy hülyén fröcsköli ki magából a cuccot (jut mindenhova), másrészt meg túl híg. Tényleg tekerésenként fújni kéne...
#1307
Írta 2006. április 28. - 15:41
Bike Bergusonban elfogyott a rohloff...Valaki tudna mondani boltot ahol nagy valószínûséggel kapok?
Köszi
Aláírásomban van a link, én is ott vettem;)
#1308
Írta 2006. április 28. - 13:24
o... en csak szerencsetlen postasok, ujsagkihordok, futarok miatt gondoltam...
termeszetesen mi nem tekerunk rossz idoben :]
lásd példának a 2004-es évet... Abban az évben pl egyszer sem mentünk rossz idõben... Milyen jó idõk is voltak hétvégenként... -tudod amikor a postások dolgoznak!!! :hehe::deszcz:
#1309
Írta 2006. április 28. - 11:08
Köszi
#1310
Írta 2006. április 28. - 10:51
termeszetesen mi nem tekerunk rossz idoben :]
toltesen tuliak tarsasaga - powered by patakmeder
#1311
Írta 2006. április 28. - 10:43
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1312
Írta 2006. április 28. - 10:35
És a bringazsírjuk is nagyon jó, a Bike Grease 2000, zöld. Nagyon jó a viszkozitása, a víztaszítása, a kenése. A tartós teszterek nálam a deguk, a ketrecükben egy házibarkács sikócsapágyra van a mókuskerekük függesztve. A lítiumos fehér zsír (noname) 2 hónapig bírta, aztán nyüszögni kezdett. A motorex már több, mint egy éve benne van, és hozzá sem nyúltam Pedig mindennap tekernek rajta 4-6 órát. Lelkes tesztelõk, na...
A bringám csapágyai is köszönik, jól vannak (kerekek), fél-egy évet simán kihúznak 2 tisztítás között (ekkor sincs gáz velük, de azért 3-4000 kilométerenként szétkapom), nincsennek berágódva sehol a csapágyak. Ajánlom mindenkinek, drága, de sokáig elég, és megéri az árát.
X.
de ez igy csak ilyen szarazteszt, nem eleg szeleskoru.
ha igazan segiteni akarnal nekunk, idonkent ugy tekertetned veluk a mokuskereket, hogy a porszivo porzsakjabol szorod rajuk a dzsuvat, mikozben vizet spriccelsz rajuk ilyen viragpermetezo palackbol... es utana mondanad el a tapasztalataidat
toltesen tuliak tarsasaga - powered by patakmeder
#1313
Írta 2006. április 28. - 10:19
Tarnalelesz, Nógrád, Heves forever...!
:offtopic:
No igen, sajna már 14 éve töltöm idõm nagyobbik részét Bp.-n... és még mindig hiányzik az, hogy felpattanok a bringámra, és 5 perc múlva már egy erdészeti úton lihegek fölfelé, erdõben... Most ehhez minimum 1 óra kell.
Egyszer elmentem Salgótarjánig csak terepen... Hazafelé meg eltévedtem, és majdnem átmentem a határo, de két fiatal lovas határõr srác kedvesen útbaigazított Úgyhogy visszafelé inkább aszfalton mentem...
:cheers:
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1314
Írta 2006. április 28. - 00:41
És a bringazsírjuk is nagyon jó, a Bike Grease 2000, zöld. Nagyon jó a viszkozitása, a víztaszítása, a kenése. A tartós teszterek nálam a deguk, a ketrecükben egy házibarkács sikócsapágyra van a mókuskerekük függesztve. A lítiumos fehér zsír (noname) 2 hónapig bírta, aztán nyüszögni kezdett. A motorex már több, mint egy éve benne van, és hozzá sem nyúltam Pedig mindennap tekernek rajta 4-6 órát. Lelkes tesztelõk, na...
A bringám csapágyai is köszönik, jól vannak (kerekek), fél-egy évet simán kihúznak 2 tisztítás között (ekkor sincs gáz velük, de azért 3-4000 kilométerenként szétkapom), nincsennek berágódva sehol a csapágyak. Ajánlom mindenkinek, drága, de sokáig elég, és megéri az árát.
X.
Csak helyeselni tudok... a telózsír is tutti szerintem pl... Egyetértek a majdnem földimmel... (pont a blogodat olvastam ezelõtt 3perccel... )
Tarnalelesz, Nógrád, Heves forever...!
#1315
Írta 2006. április 28. - 00:38
A bringám csapágyai is köszönik, jól vannak (kerekek), fél-egy évet simán kihúznak 2 tisztítás között (ekkor sincs gáz velük, de azért 3-4000 kilométerenként szétkapom), nincsennek berágódva sehol a csapágyak. Ajánlom mindenkinek, drága, de sokáig elég, és megéri az árát.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1316
Írta 2006. április 28. - 00:08
A Motorex nálam nem jött be, simán kinyomom az olajat a láncból, s tekerésenként lehet újrakenni. A Rohloff-al kent láncot meg cikulusonként (2 hét) elég újrakenni. (nyilván nagy sarazás nélkül)
Én is csak annyit írtam hogy nem volt vele gondom...
Benne volt a készletbe, használom, nincs vele gond, természetes hogy azért a Rohloff ott van a szeren... A tisztítószerei viszont nagyon jók, szerintem...
#1317
Írta 2006. április 27. - 23:58
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1318
Írta 2006. április 27. - 23:33
#1319
Írta 2006. április 27. - 23:03
mutass a víznél bármilyen sürübb anyagot, ami nem fogja meg a port.jelentem,a motorexen dobozán, az oldalukon, és egyéb internetes áruházak ismeretõjében olvasható termékinformáció ( bikertigger szavaival élve ) MARKETINGSZÖVEG
most tekertem le a kutyafuttató körömet ( 20 km, mezõgazd. utakon-> 100% por ), és fekete pákó világítana az eredetileg krómszínû xt fog.koszorúm+láncom mellett :
mindemellett a "portaszításnak" köszönhetõen olyan remekeül ragasztja oda azt a nem kis mennyiságû port a lánctányérokhoz, hogy kellemes roszogó hangot hallat néha, mintha olaj helyett homokkal kentem volna a láncot ... ez azért túlzás, de tényleg hallani a roszogást.
ilyen nem létezik, ha igen, akkro az is lefolyik a láncról.
ennyi:) lehet ésszel kenni, majd jól letörölni, és így használni, vagy meglocsolni, és úgy. elöbbi esetén alig szed fel mocskot, így a láncnak is jobbat tesz, utóbbi keni a láncot bõségesen, PORRAL is, így még jobban kopik mintha száraz lenne. szal csak óvatosan:)
#1320
Írta 2006. április 27. - 11:47
most tekertem le a kutyafuttató körömet ( 20 km, mezõgazd. utakon-> 100% por ), és fekete pákó világítana az eredetileg krómszínû xt fog.koszorúm+láncom mellett .
mindemellett a "portaszításnak" köszönhetõen olyan remekeül ragasztja oda azt a nem kis mennyiságû port a lánctányérokhoz, hogy kellemes roszogó hangot hallat néha, mintha olaj helyett homokkal kentem volna a láncot ... ez azért túlzás, de tényleg hallani a roszogást.