Jelentkezz be Regisztrálj
Kenõanyagok, tisztítás, karbantartás
#1201
Írta 2008. június 18. - 00:19
A végén ha kiürül a palack és nincs nyomás alatt akkor vágd fel.
Egy kenõdõ fehér réteget találsz az alján, a teflon adalékot amit nem ráztál fel.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1202
Írta 2008. június 18. - 00:16
A dilettantizmus leveri a biztosítékot. :confused:
#1203
Írta 2008. június 17. - 23:50
mert az aljára üllepedik a finom teflon részecskék sokasága.
Felrázás nélkül csak a vivõanyag jut ki nagyrészben, az valami petróleumféle lehet.
Azt nem tudom, hogy a csepegtetõs átlátszó palackban van-e mert akkor látszik is.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1204
Írta 2008. június 17. - 20:50
#1205
Írta 2008. június 16. - 09:35
http://www.allez.hu/shop/Ém telóra TF2-t fújok,boltban ezt ajánlották.
Rohloff olajat honnan tudok szerezni?
Bár kicsit sûrû és nem folyik olyan könnyen be szerintem a "láncba".
#1206
Írta 2008. június 16. - 09:20
Van egy módszer, amit a profi csapatok szerelõi elõszeretettel alkalmaznak: a láncot hagyományos módon kenik, alaposan letörölgetik, majd egy adag zsírt vesznek a kezükbe (gumikesztyûben) és abban végighúzzák a láncot. A zsír leszigeteli a réseket és így a lánc sokkal tovább bírja.
Országúton mûködhet de montin a zsír összeszedi a port és szétkoptatja a láncot,ez inkább profi országúti versenyzõknél lehet megoldás ahol tényleg megy 200km-t ott akár esõt port is kaphat,de a következõ etapon már úgy is másik lánccal megy.
#1207
Írta 2008. június 15. - 22:30
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1208
Írta 2008. június 15. - 22:22
Szerintetek ezzel mit lehet kezdeni? Egyáltalán lehet egy nap alatt lehet ilyen?
Így nézett ki a lánc menet közben:http://lh3.ggpht.com....JPG?imgmax=512
#1209
Írta 2008. június 15. - 22:00
#1210
Írta 2008. június 11. - 21:58
Rohloff olajat honnan tudok szerezni?
#1211
Írta 2008. június 10. - 23:13
Erre:http://forum.bikemag...8&postcount=420
valaki valamit?:pomocy_na
No...kaptam egy jó tippet, holnap megnézem:
Fehérvári - Kondorosi sarok: OMV kút
DoItYourself mosó "sterilmóval", ha minden igaz 100Ft/50sec
#1212
Írta 2008. május 15. - 15:56
#1213
Írta 2008. május 15. - 15:26
én láncra eddig sima motorolajat raktam cseppentve a görgõ kétoldalára ahol a lapok súrlódnak olcsó is port se szedi anyia 200km-t ez is kibír. vagy láncfûrész olajat ha akad itthon:)
#1214
Írta 2008. május 15. - 15:04
#1215
Írta 2008. május 15. - 14:22
#1216
Írta 2008. május 14. - 22:48
Ami nekem bejött - már sok-sok éve - lánc mosóbenzinben tisztára lemos, lecsepegtet, kiszárít.
Utána fellógat, TF2-vel befúj. Lecsepegtet, kicsit szárít, majd a letisztított hajtómû/hátsó sorra felszerel, és finoman adagolt Rohloff, ahogy fentebb Dante leírta.
Na ez jól mûkszik.
Az én módszerem teljesen ugyanez ugyanezekkel a szerekkel és szintén csak ajánlani tudom.
Télen a Rohloff csepp dermedve megáll a láncon (hûs garázs), ekkor a Weldtite TF2 Wet olaj jön, mert azt mindig beissza a lánc és tényleg szuper tartósan ken. A hátránya, hogy akárhogy törlöm is le a felesleget, hajtás közben összepöttyözi a vázat, váltót, hajtómûvet, felnit (V féknél érdekes lehet).
Nyáron poros menetek elõtt használom a Weldtite TF2 Dry olajat, ami hibátlan és tiszta marad a rendszer a tekerés végén is. Igaz, hogy hamarabb kezd el a lánc hangot adni, de 100 km terepet kibír.
Persze a benzin fürdõ és TF2 spray 200-300 km körül minden évszakban rendszeres 4 lánc forgatásával.
#1217
Írta 2008. május 14. - 22:23
Utána fellógat, TF2-vel befúj. Lecsepegtet, kicsit szárít, majd a letisztított hajtómû/hátsó sorra felszerel, és finoman adagolt Rohloff, ahogy fentebb Dante leírta.
Na ez jól mûkszik.
#1218
Írta 2008. május 13. - 23:32
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás