Jelentkezz be Regisztrálj
Kenõanyagok, tisztítás, karbantartás
#1061
Posted 2009. June 07. - 14:15
#1062
Posted 2009. June 07. - 12:39
Üdv! Pont ma délelõtt vettem ilyet (Wet verzió), mert a másik fajta épp nem volt. (elõtte a Dry változatot használtam megelégedéssel) Szóval ez a matéria sûrûbb jóval, mint a másik ezért ajánlják nedves körülmények közé. Gyorsan le is kezeltem a láncot, majd áttöröltem. Gondoltam, hogy erre jobban tapad majd minden ami terepen fellehetõ. Ez beigazolódott a délutáni csapatás utáni karbantartáskor: a jellegzetes fekete "olajsár" megjelent a láncon, soron, a vátó kerekein, míg a másikat használva nem volt ilyen szembetûnõ a por megtapadása. Amúgy jó anyag a tesztek alapján, nálam ma került elõször bevetésre.
Én ezt sem spilázom túl. Még a garázsban találtam kitudja hány éves motor olajat. Motorba már nem tenném bele, érthetõ okoknál fogva, de a lánc kezelésére tökéletes. Sõt! Mivel elég viszkózus, nálam az olajsár fogalma ismeretlen fogalom.
Hozzátartozik az igazsághoz, hogy bár terepen megyek a legtöbbet, minden csapatás után rögtön lemosom a bicajt amit rögtön a lánc olajozása követi. Mert ez nem olyan olaj, hogy csak ráteszem azt elfelejtem +(elképzelhetetlen, hogy több napos sár virítson a gépemen)
De ha száraz az idõ, akkor is legalább hetente újraolajozom, amint kezdem érezni/hallani, hogy száraz a lánc. Szóval nálam a karbantartás kézben jár a használattal.
#1063
Posted 2009. June 07. - 01:17
Hát lehet hogy én puritán vagyok de már vagy 10 éve csak husqvarna lánckenõolajat/láncfürészre valót használok ami alacsony höfokra is jó, és nagyon tapad. Azelõtt vagy 50 terméket kipróbáltam de nekem ez bevált. Igaz a piszkot összegyüjti , és nyulós, de kopás a láncon vagy a fogakon szinte semmi. Persze nem akarok senkit rábeszélni, de én nem igazán éreztem különbséget és az ára sem mellékes, 1000 ml/1200 forintÜdv mindenkinek.
A TF2 Extreme lánckenõ olajjal van valakinek jó vagy rossz tapasztalata?
A válaszokat elõre is nagyon köszi mindenkinek.
#1064
Posted 2009. June 06. - 21:00
Igen erre szoktam használni, de csak óvatosan. Nem rezzenéstelenül stabil.Arra is jó, hogy bent maradt kerekekkel dolgozzam rajta pl. váltó v. fék állítás?
Ha könnyû a bringád ahhoz jó.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1065
Posted 2009. June 06. - 20:30
Üdv! Pont ma délelõtt vettem ilyet (Wet verzió), mert a másik fajta épp nem volt. (elõtte a Dry változatot használtam megelégedéssel) Szóval ez a matéria sûrûbb jóval, mint a másik ezért ajánlják nedves körülmények közé. Gyorsan le is kezeltem a láncot, majd áttöröltem. Gondoltam, hogy erre jobban tapad majd minden ami terepen fellehetõ. Ez beigazolódott a délutáni csapatás utáni karbantartáskor: a jellegzetes fekete "olajsár" megjelent a láncon, soron, a vátó kerekein, míg a másikat használva nem volt ilyen szembetûnõ a por megtapadása. Amúgy jó anyag a tesztek alapján, nálam ma került elõször bevetésre.Üdv mindenkinek.
A TF2 Extreme lánckenõ olajjal van valakinek jó vagy rossz tapasztalata?
A válaszokat elõre is nagyon köszi mindenkinek.
#1066
Posted 2009. June 06. - 20:02
A TF2 Extreme lánckenõ olajjal van valakinek jó vagy rossz tapasztalata?
A válaszokat elõre is nagyon köszi mindenkinek.
#1067
Posted 2009. June 06. - 15:15
Azt valaki nem tudja megmondani per pillanat egy ilyen állványt a budai oldalon hasonló árban hol tudnék megvenni?
#1068
Posted 2009. June 06. - 11:19
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1069
Posted 2009. June 06. - 10:37
#1070
Posted 2009. June 06. - 09:09
#1071
Posted 2009. June 03. - 08:37
A sebesség mindent megold.
#1072
Posted 2009. June 03. - 07:59
Nem használnak golyós csapágyazást.Úgy érted, hogy tömítettlen csapágyakat is használnak? No de akkor csak raknak oda valamit, hogy a kenõanyagot bent a koszt pedig kint tartsák.
...vagy ne legyek ennyire naív?
#1073
Posted 2009. June 03. - 00:22
Nem igaz.
Úgy érted, hogy tömítettlen csapágyakat is használnak? No de akkor csak raknak oda valamit, hogy a kenõanyagot bent a koszt pedig kint tartsák.
...vagy ne legyek ennyire naív?
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#1074
Posted 2009. June 02. - 17:21
És ennek egyébként mi köze a topichoz?A bal oldali kart leszedtem. A jobb oldali, amin integralva van a tengely, nah az nem jon ki. Eddig siman kihuztam a tengelyt a monoblokkbol, de most lotyog, de nem jon ki:chin:
Gondolom integrált a hajtómûved (Giga-X-Pipe). Fogsz egy gumikalapácsot - ha nincs akkor falap és hagyományos kalapács - és kiütöd.
#1075
Posted 2009. June 02. - 14:11
#1076
Posted 2009. June 02. - 14:09
#1077
Posted 2009. June 02. - 13:37
Egy problémám lenne: Truvativ Stylot szednem szet, de a tengelyt nem tudom kihuzni (csak lotyog, de valamiben megakad), probaltam utogetni, semmi.... Egyszer mar szetszedtem es akkor siman kihuztam.
#1078
Posted 2009. June 02. - 13:03
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1079
Posted 2009. June 02. - 12:34
amiket bekarikáztol ott semmilyen (legalábbis a rugóstag bekötési pontjai nem csapágyazottak a tag furatiban van egy egy persely, a másik kettõben vagy semmi vagy szintén max vmi persely. ezeknél a vázaknál csak a 2 fõ forgáspont csapágyazott. konánál a dawg és a coiler amiknek még a linkplate - támvilla forgáspontja is csapágyazott, a linkplate láncvilla ott sem)Lehet félig OFF, de a pirossal jelölt pontokon milyen csapágyak lehetnek és õket mivel érdemes kenni? http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1080
Posted 2009. June 02. - 08:16
de szerintem az összes minõségi össztelósnál saját porzáró gyûrûvel rendelkezõ, -2RS jelzésû ipari csapágyat használnak (gumi borítású tömítés, mindkét oldalon)
Nem igaz.