Manitou R-Seven villán van.Milyen villán van?
Ez is számítana a sikításban ?
Manitou R-Seven villán van.Milyen villán van?
Ismerem ezt a táblázatot. Nekem a csavarboltban azonnal az A2-70 jelû csavarokat adták. Sokáig használtam alumínium csavarokat a stucniban, és egyik sem sérült meg. Egyedül a bowden felfogatásánál hajlott el a feje, oda nem is erõltettem. Most már mind titán.
Megtettem már ezt is. Teljes felülettel ér hozzá. Sikít így is.. Mindent kipróbáltam, vagy 10x állítgattam már, reszeltem, döntöttem.Talán ha kicsit bekopik..
Kicsit megérdesítenéd a betét felületét, azután hadd kopjon ahol hozzáér.
Utána jobban látod rajta melyik része ér a felnihez. Talán még egy próbát megér.
Nekem sikít. Beállítod nekem ? Kapsz 10 sört ! :-)))Én és több ismerõsöm is éveken át használta ezt a kombót, én egészen tavalyig, s soha, semmilyen hangot nem adott ki.
De alig húzom, olyan gyilkos az a hang.
Szerencsére csak az elsõ keréken van ez, a hátsó csöndes, most azt többet használom.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
A Google súgott nekem még valamit.
"
Bocs, utoljára OFF:Féknyereg fegyverek többnyire játszani a forgócsapokon és a karok flex , amikor a féket mûködtetik .
Ez oda vezethet, visítozó a fékbetétek . Ez legegyszerûbb elõször lovagolni a kerékpáros és nézd meg a fékek visítás ."
Esetleg a forgócsapokon meghajlik rezonáláskor vagy lötyög a cucc ?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Most már mind titán.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
A sebesség mindent megold.
Elõvettem a helyi csavarboltban 15 éve vett régi rozsdamentes acélcsavarjaimat. A2-70 jelûek, az erõsségük kb. 15%-kal marad el az általad jónak mondott A4-80 mögött. Az összes Morati alkatrészemben A2-70 van, ugye õk a repülõgépiparból vettek át sok dolgot. Évekig használtam ezeket a csavarokat, egyikkel sem volt semmi gondom. Ilyen alapon az összes küllõt dobhatnám ki, mert az is rozsdamentes.A high-end gyártók A4 kategóriás, saválló acél csavarokat használnak, de ez nem jellemzõ, például a Race Face is hitent vagy VM-et használ. Ha elolvasod a fecnijét, láthatod, hogy kifejezetten megtiltják a rozsdamentesre történõ cseréjét, ugyanis a legtöbb rozsdamentes acél igen gyenge minõségû!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Biztosan egyenletesen nyomódik hozzá a felnihez? Olyan elõfordul, hogy féloldalasan érintkezik, attól is szokott nyikorogni.
Azt úgy tudod beállítani ha szükséges, kicsit meglazítod a rögzítõ csavarjait és
a fékpofákat kézzel rászorítod a felnire mintha be lenne húzva a fék, hogy egyformán teljes felülettel ráfeküdjön.
Ezután tovább szorítva és a helyén tartva meghúzod a csavarokat miközben nem hagyod egyik szélén sem felemelkedni a pofákat. Aztán egy próba.
Azt nem lehet így tudni, hogy az elején nem volt gond aztán jelentkezett, az mitõl lehet de egy lehetõség az amit leírtam.
Ride everywhere.
.