Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Kenõanyagok, tisztítás, karbantartás

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
1639 hozzászólás a témában

#701
priusz

priusz

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás

Akkor en ezt nem ertem. Ha jonak tunik onmagaban az agy, akkor a gyorszarat rahuzva mar csak szorosabbnak kene lennie es nem kotyogni.


Nekem is ez lenne a logikus. Ezért nem értem én se.

#702
sanker

sanker

    vendég

  • fórumtag
  • 244 hozzászólás

Mégis, ha nagyon rátekerem a baloldali rögzítõ csavart, akkor érzem, hogy súrlódik. Amikor jónak tûnik, akkor meghúzom az imbuszos rögzítõt, majd berakom, rászorítom a gyorszárat, ezután azt érzem, hogy lötyög a hátsó kerék. Akkor huzzam be jó erõsen, majd úgy rakjam be?


Akkor en ezt nem ertem. Ha jonak tunik onmagaban az agy, akkor a gyorszarat rahuzva mar csak szorosabbnak kene lennie es nem kotyogni.

#703
freddyke

freddyke

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.261 hozzászólás
Finish Line Ceramic Wax -ot, illetve Teflon Plus Dry-t láncra próbálta valaki, tapasztalat? Száraz, félszáraz idõben kellene.

#704
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
ezt a kereket nezegetem mint egy ideje - messze a legolcsobb 29er gyari szett. mi vele a tapasztalat?
a gyartonal megkerdeztem a felni sulyat (hatha csak az agyak nehezek - ami nem erdekel), de nem erkezett valasz.

#705
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Köszi! Nekem is ez lenne a tippem. Azonban ezen van csavar, amit egy kis imbuszos csavarral lehet rögzíteni. Ebben a katalógusban van a hátsó agy szerkezete a 45. oldalon: http://www.fulcrumwh...AD-02-03-10.pdf Itt látni, hogy iparis a Fulcrum RedMetal 29SL. Mégis, ha nagyon rátekerem a baloldali rögzítõ csavart, akkor érzem, hogy súrlódik. Amikor jónak tûnik, akkor meghúzom az imbuszos rögzítõt, majd berakom, rászorítom a gyorszárat, ezután azt érzem, hogy lötyög a hátsó kerék. Akkor huzzam be jó erõsen, majd úgy rakjam be?


Igen.


A sebesség mindent megold.

 


#706
priusz

priusz

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás

Nem kell beállítani, meg kell húzni rajta mindent és kész.
Azt ugye tudod, hogy a kónuszosnál össze kell kontrázni a kónuszt és a kontraanyát? Az iparison ilyen nincs. Valamelyiknél még menet sincs az agyon.


Köszi! Nekem is ez lenne a tippem. Azonban ezen van csavar, amit egy kis imbuszos csavarral lehet rögzíteni. Ebben a katalógusban van a hátsó agy szerkezete a 45. oldalon: http://www.fulcrumwh...AD-02-03-10.pdf Itt látni, hogy iparis a Fulcrum RedMetal 29SL. Mégis, ha nagyon rátekerem a baloldali rögzítõ csavart, akkor érzem, hogy súrlódik. Amikor jónak tûnik, akkor meghúzom az imbuszos rögzítõt, majd berakom, rászorítom a gyorszárat, ezután azt érzem, hogy lötyög a hátsó kerék. Akkor huzzam be jó erõsen, majd úgy rakjam be?

#707
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Sziasztok!

Nem tudom miért, de nekem az oldalon nagyon nem akar mûködni a keresõ. Próbáltam kiszûrni, hogy volt-e hasonló témában hozzászólás, de 0 találatom volt mindig.

Az lenne a kérdésem, hogy ipari csapágyas hátsó agyat hogyan kell beállítani. Mennyire kell meghúzni? Mindig azt tapasztalom, hogy szépen meghúzom, úgy, ahogy kónuszosnál szoktam, azaz annyira, hogy ne szoruljon. Aztán amikor berakom, akkor lötyög a hátsó kerék. Nem mertem jobban meghúzni. Nem tudom szabad-e. Amúgy Fulcrum Red Metal 29SL kerékrõl van szó.

Köszi elõre is a segítséget:
Péter


Nem kell beállítani, meg kell húzni rajta mindent és kész.
Azt ugye tudod, hogy a kónuszosnál össze kell kontrázni a kónuszt és a kontraanyát? Az iparison ilyen nincs. Valamelyiknél még menet sincs az agyon.


A sebesség mindent megold.

 


#708
sanker

sanker

    vendég

  • fórumtag
  • 244 hozzászólás

Az lenne a kérdésem, hogy ipari csapágyas hátsó agyat hogyan kell beállítani. Mennyire kell meghúzni?


Ipari csapagyasnal nem az lenne a lenyeg hogy nem lehet allitani a csapagyhezagot (szemben a konuszossal)? Tehat ha kotyog akkor lassankent csere erett.

#709
priusz

priusz

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás
Sziasztok!

Nem tudom miért, de nekem az oldalon nagyon nem akar mûködni a keresõ. Próbáltam kiszûrni, hogy volt-e hasonló témában hozzászólás, de 0 találatom volt mindig.

Az lenne a kérdésem, hogy ipari csapágyas hátsó agyat hogyan kell beállítani. Mennyire kell meghúzni? Mindig azt tapasztalom, hogy szépen meghúzom, úgy, ahogy kónuszosnál szoktam, azaz annyira, hogy ne szoruljon. Aztán amikor berakom, akkor lötyög a hátsó kerék. Nem mertem jobban meghúzni. Nem tudom szabad-e. Amúgy Fulcrum Red Metal 29SL kerékrõl van szó.

Köszi elõre is a segítséget:
Péter

#710
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás
Max az autóstopikba, ha motorblokkról beszélsz...10W egyébként, hogy tanulj is valamit ;)
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#711
fabian cancellara

fabian cancellara

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 501 hozzászólás

És azt hogy? 9, vagy 12 Voltot még érteném, elemrõl...de mi köze a villa mozgásához?
Nyelvtantanárodtól meg kobozzák el a diplomályát ;)


V 10 igy megfelel diplomás barátom;)

#712
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Nyelvtantanárodtól meg kobozzák el a diplomályát ;)


A tiedétõl is. :)


A sebesség mindent megold.

 


#713
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás

nem hiszem nekem idályig motorex volt a sidbe most shel van szerintem a shellel jobban mozog finomabb ugyanúgy 10V van benne
...

És azt hogy? 9, vagy 12 Voltot még érteném, elemrõl...de mi köze a villa mozgásához?
Nyelvtantanárodtól meg kobozzák el a diplomályát ;)
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#714
fabian cancellara

fabian cancellara

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 501 hozzászólás

A Motorex teló olajak tényleg annyival jobbak mint ahogy az áruk mutatja?


nem hiszem nekem idályig motorex volt a sidbe most shel van szerintem a shellel jobban mozog finomabb ugyanúgy 10V van benne
Jah és a nagy poén 2600ft 1l olaj:D

#715
silboy

silboy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 428 hozzászólás
A Motorex teló olajak tényleg annyival jobbak mint ahogy az áruk mutatja?

#716
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
az eszterga része hamar megvan. utána unalmas esõs napokon nekiállhatsz reszelõvel :)

#717
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Amúgy azon gondolkodtam, hogy leveszem hajtókart és gyurma + gipsz kombóval csinálok mintát rá és otthon esztergáltatok leszedõt hozzá.

#718
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
szerintem a tiedhez vmi hasonló kell elvileg: Campagnolo Spares UT BB-100 Bottom Bracket Tool Veloce 2006 Type - Bottom Bracket Tools - Total Cycling

#719
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
.. és vésõ + kalapács esetén visszahajtás után is ugyanígy? Kicsit visszaütni?

#720
suhanc

suhanc

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 301 hozzászólás

Amúgy most rendeltem egy láncbontót, 2 kónusz kulcsot, meg monoblokk kiszedõt is akarok, de azt nem tudom milyen kell..

Amúgy milyen kulcs kellhet olyan monoblokkhoz, aminek külsõ peremén van 6 félkör alakú bemetszés? Körmöskulcs szerû valami, vagy ezt mivel hajtják ki?
http://ridebike.hu/i...20100823-154612


A monoblokkokhoz szabvány van, illetve van külön az integráltcsapágyakhoz és a nyíltcsapágyas rendszerhez (mint pl. az a bemetszéses). A bemetszéseshez vagy a zeezoltano által javasolt vésõ(Csavarhúzó)+kalapács kombó a nyerõ, vagy a körmöskulcs, de azokból is több méret van.