Jelentkezz be Regisztrálj
Magura
#141
Írta 2008. szeptember 07. - 20:34
Csavart láttam, de olyan van, hogy húzom egy ideig, nem mozdul, és utána mozdul be.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#142
Írta 2008. szeptember 07. - 12:56
A felni-fékpofa párosítás is, mint a V-fékeknél.
Nálam a HS33 a trekkinget csomagokkal felpakolva is lazán megfogta velem együtt. Az pedig jóval 100 kiló felett volt!
Holtjáték jó hogy van, azon elvileg lehet állítani egy kis imbusz csavarral. (Asszem a HS11-en úgy kell, a fékkar belsõ forgáspontjánál van a kis csavarka.)
A fék munkahengereket meg szögben is lehet állítani, a felnihez képest, és a munkahenger hosszanti tengelye körül is. Általában ezt cseszik el, és a fékpofának csak egy kis része érintkezik a felnivel. Így aki csak keveset teker - és azt sem intenzíven - annál nagyon lassan kopnak be a fékpofák, így vacakul is fognak.
Ezeket nézd meg, a 4 pár gyári fékpofáért meg...hát ez van!
#143
Írta 2008. szeptember 06. - 23:02
És ha van üresjárat, akkor mi a baj? Apának van ez a fékje, 100 kilót nem állítja fejre...
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#144
Írta 2008. szeptember 06. - 22:58
Nekem HS 33 van.
Két dolog biztos.
1. olaj mennyiségre érzékeny (melyik hidraulikus fék nem?)
2. fékpofából 4 féle van hozzá, a gyári fekete a középszar. (piros fog mint állat!)
#145
Írta 2008. szeptember 06. - 21:56
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#146
Írta 2008. szeptember 06. - 21:52
#147
Írta 2008. szeptember 06. - 21:46
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#148
Írta 2008. szeptember 06. - 21:01
#149
Írta 2008. szeptember 06. - 20:41
Miket tegyek?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#150
Írta 2008. augusztus 22. - 06:50
az adagolhatósággal kapcsolatban: triálosok elõszeretettel használják hátsó fékként.
Oké, majd megpróbálok triálosabb stílusban "trekkingelni" meg "commutingelni":) .
#152
Írta 2008. augusztus 14. - 16:03
"foxot ürlények tervezték és csak ánuszkulcsal javitható..."
#153
Írta 2008. augusztus 14. - 07:36
ha semmi nem jön be, még mindig vehetsz v-féket. vagy tárcsát.
az adagolhatósággal kapcsolatban: triálosok elõszeretettel használják hátsó fékként.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#154
Írta 2008. augusztus 13. - 22:51
#155
Írta 2008. július 29. - 19:15
Jankó: macerásabb mint egy V-fék, viszont elvileg vmivel erõsebb. saját pofa kell hozzá, de vannak "utángyártottak" is, elvileg. a malinál próbálkozz.
laciklon: nem normális. a nem mozduló dugattyú szorul. irány a szervíz.
Köszi a választ! Közben megnéztem pár boltban a Magurákat közelebbrõl. Amiket láttam, azok gyorszárral nyílnak, hogy könnyebb legyen a kerékcsere. Érdekes érzés húzni õket. Nem tudtam még eldönteni, hogy tetszenek-e vagy sem. Az, hogy német termék (ha jól tudom...), és hogy minimálisat változott csak az elmúlt években, mindenesetre pozitív. Meg talán az is, hogy már a Dave-féle bikemagokban ('90-es évek) is istenítették õket.
#156
Írta 2008. július 26. - 20:51
laciklon: nem normális. a nem mozduló dugattyú szorul. irány a szervíz.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#157
Írta 2008. július 26. - 17:40
Kérdésem az, hogy mennyire normális az a jelenség, hogy a fékkar kiengedésekor csak a hidrocsõ fékkar felöli oldalán lévõ pofa megy vissza alaphelyzetbe, míg a másik a felninél marad?
Most került hozzám ilyen fék és egyenlõre semilyen tapasztalatom sincs.
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#158
Írta 2008. július 21. - 22:33
Bocs, ha zöldfülû a kérdés, de még sohasem volt Magurám és közelrõl sem láttam egyet sem. A HS 11-es abroncsfékbe saját Magura pofa kell, vagy ezekbe betehetõ bármilyen fékpofa? Ha Magura kell, akkor az kapható itt, Betyárországban?
Amúgy milyen cucc ez? Van valakinek tapasztalata? Macerásabb az élet vele, mint egy hagyományos V-fékkel? Mostanában sok minõségi trekkingen látom.
#159
Írta 2008. június 30. - 11:46
Magura Luise-ban tundék akármilyen Magura fékbetétet tenni,vagy muszáj pont Luise-ba kérnem?Úgy nézem az enyémben valami szerkesztett van,és mûködik(szóval nem úgy néz ki mint a Luise-é)
Ha esetleg tundnátok valami liket küldeni hogy néz ki
#160
Írta 2008. május 21. - 22:35
Hol vállalják a szervizelését a fékeknek?Egy magura evoII hs33-som van,kb.3 éve nem nyúlt hozzá senki,így kb nem fog semmit.