Jelentkezz be Regisztrálj
Magura
#101
Írta 2009. január 05. - 16:26
#102
Írta 2009. január 04. - 21:46
Van egy 2007-es Magura Louise tárcsafékem. Eddig flottul mûködött, azonban a hétvégi tekerésközben vmi történt az elsõ fékkel. A féktest belsõ dugattyúja, már alaphelyzetben is túlságosan rászorítja a fékpofát a tárcsára , így két-három fordulaton belül lefékezi megpörgetett kereket. Letöltöttem a fék a manuálját, de nem találtam arra utalást, hogyan lehet a dugattyúk pozícióját változtatni. Vagy csak a pofák koptak el ?- a manuál szerint pofát kell cserélni, ha szorul a kerék - Pofákat ki-be raktam, hátha..., de az elsõ blokkolást követõn a felvázolt helyzet állt vissza. Vmilyen ötletetek van? Ezt használtam:
http://magura.com/7t...1&uid=12266&L=1
#103
Írta 2008. november 29. - 12:14
Szerintem meg levegõs a féked cj! (meg hideg is van )
Egyébként ezen en csodálkozz, ha egy hónapja raktad össze akkor is lehet levegõs, no meg magura, ami elég primitív "technológiás" fékkarral rendelkezik, tömítései sem a legtutibbak, úgyhogy könnyen lehet levegõs, ellenben 10 perc alatt megoldható.
Jójó, oké, nem értetlenkedek, köszi.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#104
Írta 2008. november 28. - 12:49
Egyébként ezen en csodálkozz, ha egy hónapja raktad össze akkor is lehet levegõs, no meg magura, ami elég primitív "technológiás" fékkarral rendelkezik, tömítései sem a legtutibbak, úgyhogy könnyen lehet levegõs, ellenben 10 perc alatt megoldható.
Ride everywhere.
.
#105
Írta 2008. november 28. - 11:27
Jut eszembe a fékkar beesésérõl. Egy hónapja még pöpec volt, minél többet téptem, annál jobban esett be fokozatosan a fékkar.
mar mondtak elottem is, hogy vszinuleg levegos a feked. de leirom en is: valoszinuleg levegos a feked.
#106
Írta 2008. november 27. - 22:07
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#107
Írta 2008. november 27. - 19:58
#108
Írta 2008. november 26. - 23:23
Cj, levegõs a féked, és hideg is van..
Ride everywhere.
.
#109
Írta 2008. november 26. - 22:35
Illetve, szögben lehet rajta a pofát állítani a felnihez képest?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#110
Írta 2008. november 26. - 22:29
Igazad van, még sosem szereltem ilyet ezért is gondoltam hogy elõször inkább körbeszimatolok ahelyett hogy nekiessek. De a szervíz pdf-et változatlanul nem értem... ha valaki tud jól angolul vagy németül az menjen mán' fel a www.magura.com-ra és olvassa el, hátha neki más jön le belõle.
#111
Írta 2008. november 26. - 22:22
meg a végén ki kell belõle kergetni a bubikat.
errol beszelek. hogy a vegeredmeny egy levegos szar rendszer lesz. vegulis probalkozni lehet.
#112
Írta 2008. november 26. - 22:17
én is láttam már hidraulikus tárcsafék vezetékének rövidítését olajcsere nélkül. gyakorlat kell hozzá, de nem lehetetlen.
No ez az ami neki 100%, hogy nincs, mármint a gyakorlat (bocsi don mateo, de látszik, hogy így van). Igen vannak olyan dolgok amik gyakkorlattal könnyen mennek, nekem mikor benne voltam olyanok is mentek mint a láncösszeszerelés utánállítás nélkül elsõre pöccre, kónusz állítás szintén, v fékpofa reflexbõl pontosan, de már most sem menne.
Szóval, szépen leereszteni az olajat, és utána nekikezdeni gányolni.
Visszatölteni könnyebb mint az elfolyt olajat összeszedni! No és a gyógyszertári infúziós szett meg a fecskendõ még mindig Nem kicsivel olcsóbb mint a magura olaj!!!
Ride everywhere.
.
#113
Írta 2008. november 26. - 22:17
fogj egy szívószálat. told bele egy pohár vízbe, úgy, hogy a vége se lógjon ki felül. az egyik ujjaddal fogd be a szál felül levõ végét. vedd ki a szálat a vízbõl, a nyitott végével lefelé. jé, a víz benne maradt a csõbem, pedig csak az egyik végét fogod be. na, ugyanez a jelenség van a fékednél.
én is láttam már hidraulikus tárcsafék vezetékének rövidítését olajcsere nélkül. gyakorlat kell hozzá, de nem lehetetlen.
Igen, valami ilyesmire gondoltam én is amikor a vákuumot említettem :-)
Mindenesetre megkérdezem holnap a Maliban, úgyis megyek majd roppantógyûrûért, õk a márkaszervíz úgyhogy remélem õk majd megmondják a frankót :-)
#114
Írta 2008. november 26. - 22:10
én is láttam már hidraulikus tárcsafék vezetékének rövidítését olajcsere nélkül. gyakorlat kell hozzá, de nem lehetetlen. meg a végén ki kell belõle kergetni a bubikat.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#115
Írta 2008. november 26. - 22:06
Kezd megjönni az önbizalmam a szereléshez. :-) )
ajjaj. es szerinted ez egy bubi nelkuli rendszer lesz a vegen? az onbizalom meg keves.
#116
Írta 2008. november 26. - 21:37
Ez elég egyértelmû, gondolom azért nem írták oda.
Le kell engedni elõtte az olajat, de tudod mit; mivel az elõzõ kérdésen megbuktál, vidd inkább szervízbe!!!
Szia! Köszi, de azért még megvárnám hogy mások mit írnak. :-)
(A pdf-et újra elolvastam és tök egyértelmû hogy nem kell leereszteni, csak ez elsõre kicsit meglepõ volt, ezért tettem fel a kérdést, hátha vmit félreértettem... külön figyelmeztet hogy szerelés közben ne lóbáljuk a csövet, ne nyomkodjuk a fékkart, és a fékkar állítói legyenek alaphelyzetben. A kar dugattyúja elvileg vákuumot(?) kelt, és az benntarthatja a folyadékot, gondolom én. Kezd megjönni az önbizalmam a szereléshez. :-) )
#117
Írta 2008. november 26. - 21:17
Le kell engedni elõtte az olajat, de tudod mit; mivel az elõzõ kérdésen megbuktál, vidd inkább szervízbe!!!
Ride everywhere.
.
#118
Írta 2008. november 26. - 20:46
#119
Írta 2008. október 29. - 20:33
#120
Írta 2008. október 29. - 20:28
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960