Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Indította
Dude
, 2002. november 14. 13:08
#2261
Írta 2005. május 07. - 13:29
zoggieból is kottyant ki csapágy. igaz, az hátsó volt.
novatech re még nem panaszkodott senki.
novatech re még nem panaszkodott senki.
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#2262
Írta 2005. május 07. - 11:58
szerintem nagyjából teljesen mindegy, melyiket veszed. kivéve a régebbi bike+ azok elég megkérdõjelezhetõek voltak.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2263
Írta 2005. május 06. - 21:24
#2264
Írta 2005. május 06. - 21:17
#2265
Írta 2005. május 06. - 21:10
#2266
Írta 2005. május 06. - 21:07
#2267
Írta 2005. május 06. - 20:58
Milyen átütõs agyat ajánlanátok?Pénztárcakímélõt!
#2268
Írta 2005. május 06. - 12:02
ha ugyanakkora a lyukköre akkor igen, ennyire eccerû
#2269
Írta 2005. május 06. - 11:55
Az MRP System 2 WorldCup kompatibilis a Shimano Saint DH hajtómûvel?
A lyukköre 104-es a Saint hajtókarnak és haver láncterelõje is ágú 104mm-es lyukkörû hajtókarhoz való.
A lyukköre 104-es a Saint hajtókarnak és haver láncterelõje is ágú 104mm-es lyukkörû hajtókarhoz való.
:scared: Jó munkás emberek szövetsége :scared:
:cheers:
:doghouse:
:cheers:
:doghouse:
#2270
Írta 2005. május 06. - 10:24
Mindkét hajtókar leszed, monoblokk kiszed, a peremes rész alá berak a bumeráng, visszacsavar, baloldalról kupak becsavar, megigazít, ráhúz, belsõ rockring fel, hkar fel, rá a külsõ rockring, örül
#2271
Írta 2005. május 06. - 08:05
Hi!
Vettem egy MRP System 2 láncvezetõt. Azt szeretném kérdezni, hogy a görgõs részét hogy rakom rá a középcsapágyra?
Vettem egy MRP System 2 láncvezetõt. Azt szeretném kérdezni, hogy a görgõs részét hogy rakom rá a középcsapágyra?
#2272
Írta 2005. május 03. - 15:04
#2273
Írta 2005. május 03. - 14:57
Szerintem semmi baj nincs vele, hacsak nem fogsz vele dörtölni. Konával meg nem dörtöl az ember, truvákat bátran ajálom!
#2274
Írta 2005. május 03. - 14:22
milyen hajtómû:
LX, Deore, stb
lyukkör:
kompakt, vagy standart, 4 vagy 5 karos (pl 98,100, 102)
fogszám:
hány fog van a tányéron? sztem ha középsõ akkor 32T
jahogy. látszik hogy nem vagyok egy szakbarbár... nincs semmi ráírva kifiaborja, de ha jólsejtem valami suntour hajtómû lehet (legalábbis a különbözõ azévi kona katalógusokban valami egyszerûbb suntour hajtómûvel szállították õket - 2002-es lana'i modell)...igazából komplette újat vennék. mostmár szinte csak nagytányéron megyek, a középsõt nem használom mivel még ha nem is kiállva tekerek akkoris megbicsaklik rajta a lánc ami azért nem tesz jót neki.
néztem anno a csekénél truvativ firex-et ami tetszene, nemtom mennyire érvényesek azok a "nem ajánljuk erõsebb igénybevételû használatra" felszólítások (akkor minek gyártják ha nem szabad használni csak sétabicajozásra)
Vajon igaz az, hogy a bicajosoknak két kerékkel több van?
#2275
Írta 2005. május 03. - 14:12
milyen hajtómû:
LX, Deore, stb
lyukkör:
kompakt, vagy standart, 4 vagy 5 karos (pl 98,100, 102)
fogszám:
hány fog van a tányéron? sztem ha középsõ akkor 32T
LX, Deore, stb
lyukkör:
kompakt, vagy standart, 4 vagy 5 karos (pl 98,100, 102)
fogszám:
hány fog van a tányéron? sztem ha középsõ akkor 32T
#2276
Írta 2005. május 03. - 14:03
milyen hajtómû (lyukkör),hányas fogszám?
waszhanzigezûrzavar?
Vajon igaz az, hogy a bicajosoknak két kerékkel több van?
#2277
Írta 2005. május 03. - 13:42
milyen hajtómû (lyukkör),hányas fogszám?
amúgy FSA v Gephardt
amúgy FSA v Gephardt
#2278
Írta 2005. május 03. - 12:41
én általában csak megfújkálom egy kis wd40-el aztán haddszóljon. a lánccal azóta semmi bajom hogy évekkel ezelõtt kitoltam a gépet a boltból. inkább csak a gyári lánctányérok közül kopott el a középsõ kéne vennem valami újat. javaslatokat kérekszépen fõleg cc-re használom a kona lana'imat.
Vajon igaz az, hogy a bicajosoknak két kerékkel több van?
#2279
Írta 2005. május 03. - 11:35
nemtom, 3év alatt többet ártott ha raktam rá vmit, úgyhogy most száraz lánccal közlekedek, az alkatrészeknek úgyis mind1, mert egyikse 1mm vastag CCs 2grammos IZÉ
#2280
Írta 2005. május 03. - 11:32
Mert zsírozod nem olajozod! A LÁNCOT NEM ZSÍROZNI KELL! Kivéve ha speciális lánczsírral csinálod (az elõször folyik utána keményedik egy kicsit...már amelyik kicsit ). Az olajozás lényege, hogy a szemek közé bekerüljön az olaj és ott kenje belülrõl az egészet. A zsír meg nem folyik bele hanem csak kívül marad és össze szedi a koszt lekvárszerûen. Nem a lánc-fogaskerék kapcsolat miatt kell kenni! (elméletileg ott nem is kéne csúszkálnia a dolognak egymáson)nemtom mér, de ha én megzsírzom a láncom utólagosan, hirtelen belemászik a por, és eszméletlen módon elkezd nyulni (1-2 hét és kuka) úgyhogy az enyém nyikorog
Ennél már csak az a rosszabb ha étolajjal keni valaki, mert az még meg is keményedik mint a beton.
Ride everywhere.
.