Ha 95 kiló vagy, az jobban igénybe veszi a meghajtást, mint ha könnyebb vagy (ugye )
az octalink meg azért csoffad le nehezebben, mert a hajtókar csatlakozásánál
egyrészt: nagyobb átmérõjû a tengely
másrészt: csavarásra (és itt ilyen igénybevétel jelentkezik) a kör keresztmetszet a legjobb -az bírja a legjobban- és ugye az octalink közelebb van a körhöz, mint a négyszög.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#4441
Posted 2004. May 03. - 16:53
#4442
Posted 2004. May 03. - 16:43
attól, hogy octalink-es, attól mért csoffad le nehezebben?
egyébként a 2004-es xt az már tényleg messzebb van az lx-tõl, mivel az hollowtech II-es, az már a tavalyi xtr tesója...
egyébként meg túra,hegymászástól szerintem
még az Altus sem csoffad le soha...
egyébként a 2004-es xt az már tényleg messzebb van az lx-tõl, mivel az hollowtech II-es, az már a tavalyi xtr tesója...
egyébként meg túra,hegymászástól szerintem
még az Altus sem csoffad le soha...
#4443
Posted 2004. May 03. - 16:40
Énmeg a rob-bal értek egyet. Mondjuk Octalink-es deore, az biztos nehezen csoffad le. Legalább is túra/hegymászástól.
#4445
Posted 2004. May 03. - 15:30
óvatos véleméynem szerint a deore és az lx karban csak annyi a különbség, hogy az lx-et 3 alu lánctányérral szerelik, mig a deorét 1 alu 2 acél kombóval. (legalábbis régen igy volt)
deore és lx között szerintem nincs egetverõ minõségbeli különbség. én javallatom: deore kar + lx mono.
deore és lx között szerintem nincs egetverõ minõségbeli különbség. én javallatom: deore kar + lx mono.
#4446
Posted 2004. May 03. - 11:47
thx, a második linket én is ismertem, de abból nem igazán derül ki errõl infó, de az elsõ linked tényleg király...
#4447
Posted 2004. May 03. - 09:23
az xt meddig volt 8 fokozatra tervezve?
1998 az uccsó év amikor még 8-as volt az XT
Forrás:
http://www.firstflig...com/shimano.htm
http://www.fa-techni...no/Gruppen.html
#4448
Posted 2004. May 01. - 21:22
#4449
Posted 2004. May 01. - 20:21
szerintem monoblocknál mindegy, hogy deore, vagy lx. a hajtómû legyen inkább lx. persze a 2es lenne az igazi
#4450
vendég__*
Posted 2004. May 01. - 19:52
Üdv.
Mi a véleményetek,melyik a legjobb párosítás?A testsúly 85-95kg.Felhasználás:túra,hegymászás
Shimano 1; deore monoblokk + lx hajtómû
2; lx monoblokk + lx hajtómû
3; lx monoblokk + deore hajtómû
Melyik alkatrészen van a hangsúly,a monoblokkon,vagy a hajtómûvön?
Kössz.
Mi a véleményetek,melyik a legjobb párosítás?A testsúly 85-95kg.Felhasználás:túra,hegymászás
Shimano 1; deore monoblokk + lx hajtómû
2; lx monoblokk + lx hajtómû
3; lx monoblokk + deore hajtómû
Melyik alkatrészen van a hangsúly,a monoblokkon,vagy a hajtómûvön?
Kössz.
#4451
Posted 2004. May 01. - 19:50
Köszi, megnyugtattatok. Ezekszerint szabványcuccról van szó.
Speedmetal jó is lesz, ha Kecskeméten nem találok. Bár biztos ad az itteni boltos is.
Üdv.
Speedmetal jó is lesz, ha Kecskeméten nem találok. Bár biztos ad az itteni boltos is.
Üdv.
#4452
Posted 2004. May 01. - 17:44
He?
2000?
málna árai tényleg közelebb járnak a realitáshoz
egy zacsi hajtómûcsavar (asszem 4 v 5 db) 200 ft
a moabban,pl.
2000?
málna árai tényleg közelebb járnak a realitáshoz
egy zacsi hajtómûcsavar (asszem 4 v 5 db) 200 ft
a moabban,pl.
#4453
Posted 2004. May 01. - 17:15
a speedmetalba adnak. igaz, hogy már 1 éve rendszeresen járok és így is elkérnek 100ft-t de ugylátszik _nagyon_ korrektek.
#4454
Posted 2004. May 01. - 17:13
Legegyszerûbb dolog lesz utánajárni, bemész egy bicóboltba ahol van szervíz is: és kérsz egy ilyen csavart. Vigyázz vele mert ha zacsisat adnak, az biza 2000 forint. De ha kézalatt kapsz egy-egy darabot az ingyér van.
#4455
Posted 2004. May 01. - 16:51
Sziasztok!
Kis láncbaleset következtében kipottyant az FSA Powerpro hajtómûvembõl az egyik lánckerékrögzítõcsavar imbuszos fele.
Az a kérdésem lenne, hogy ez szabvány dolog-e, minden hajtómûbenugyanolyan, vagy nehéz dolog lesz felhajtani egyet?
Üdv.
Kis láncbaleset következtében kipottyant az FSA Powerpro hajtómûvembõl az egyik lánckerékrögzítõcsavar imbuszos fele.
Az a kérdésem lenne, hogy ez szabvány dolog-e, minden hajtómûbenugyanolyan, vagy nehéz dolog lesz felhajtani egyet?
Üdv.
#4456
Posted 2004. April 30. - 16:21
igen, Ridebikeban néztem
bõven mázsaöt alatt vagyok, de szerintem jó egy merev kar.
nagyon köszönöm
bõven mázsaöt alatt vagyok, de szerintem jó egy merev kar.
nagyon köszönöm
#4457
Posted 2004. April 29. - 21:55
Na ma meg csináltam a bringát!X-bike: Nekem is Tiagrám van, 19et mozgó váz, sõt elöl kéttányér. És még soha nem volt semmi baj. Szóval be lehet állítani ezt is (nem kell hosszúkanalas) csak fogadd meg Rob és Lor papa tanácsait, merhogy az össztelós tényleg rugózik...
uj váltopapucs!
uj sram lánc jo hosszu!a válto már hátra áll!
nem vettem egy uj tiagrát hanem egy régi hosszu kanalas alivot tettam rá meg egy jo nagy mtb fogaskoszorut!
igy csak nem lesz baj
#4458
Posted 2004. April 29. - 20:58
#4459
Posted 2004. April 29. - 17:48
az új xt az hollowtech II-es, már nincs oktás monoblokk, abból akkor a régit kell venned, lx karról nem hallottam még rosszat...
szerintem truva stylo csak versenyzésre, nagyon könnyû, meg merev, de elég gyorsan kopik (haverom most pont emiatt szív...)
most láttam a ridebike licitet, gondolom onnan nézted ki ezeket a párosításokat, pont ezek a cuccok vannak most
szerintem truva stylo csak versenyzésre, nagyon könnyû, meg merev, de elég gyorsan kopik (haverom most pont emiatt szív...)
most láttam a ridebike licitet, gondolom onnan nézted ki ezeket a párosításokat, pont ezek a cuccok vannak most
#4460
Posted 2004. April 29. - 17:42
a szívem megszakad de inkább az lx párost. még akkor is ha biztos vagyok benne hogy nem vagy "mázsaöt"