Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Bringás lányok márpedig vannak...

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
9815 hozzászólás a témában

#1881
era

era

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.531 hozzászólás
Hát ez szomorú hír. Talán megjavul lmagától. ::) ???
Minden esetre jobbulást neki. :-*

#1882
Mellon

Mellon

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 697 hozzászólás

Jah, és azt még meg sem említettem, hogy másnap Devecserben roma forrásból sikerült hozzájutnom egy tökéletes állapotban lévõ PUCH márkájú nõi vázat városi biciklihez - 3000.-HUF ért!!!!!


Mivel nincsenek elõitéleteim, nem mondom, hogy meglehet ennek valaki valahol nem örül ennyire ;D

Úgy látom a Kedves Topiclakók a team topicokt nem nagyon nézegették, pénteken volt egy stuff tali, amire add hoc alapon (besokaltam péntek estére) legurultam a Rómaira. Fõleg a gurulós szekció képviseltette magát, de votl néhány rég nem látott arc is ott, mint Jabbar, illetve vendégként Flame és, és ??? izé majd eszembe jut a neve haverja is ott volt. :-[
:D
Így a hétvégén én is tekertem 25 kemény városi km-t, ezen kívül jót beszélgettem a Topic Õsanyával, valamint hazafelé lemosta a biciklimrõl a Mecseki sarat ::) (jobb késõbb mint soha)

Az est negatívuma, hogy a váz elejébõl oldal irányú terheléskor, így tekeréskor is, folyamatos nyöszörgõ fémes hang hallatszik. Félek eza váz közelgõ haálát jelzi :'(, bár alapos mosás után sem találtam repedést rajta, igaz ebben nem vagyok mester, az én szememet elkerülik ezek az apróságok.

Emiatt hétvégén már új váz/bicaj témán gondolkodtam (ahelyett, hogy a munkámmal haladtam volna rendesen :( ), de nem sok jóra jutottam.
Ha újat vennék, szeretnék össztelóst, de ha lehet, az egy picit erõsebb legyen, mert azt em szretném lezúzni.
Ami tetszene az a Kona Dwag (vagy a régi Maci), de szomorúan látom, hogy idénre megemelkedett az ára...
Tavaly egy árban volt a Kikapuval, a Kikapu ára maradt (csak most Kikapu Deelux a neve, 200 rongy), a Dwag 270 ugyan azzal a rugostaggal :o
Komplett gépként pedig egészen drága ahoz képest, hogy miylen cuccok vannak rajta, + én nem szeretni a Marzót, vagy ha mégis legalább legalább ETAs lene benne.
Azért majd megkérdezem a Factor PR & marketing szakemberét, hogy van-e valami jobb lehetõség esetleg véletlen (elvileg még van egy 19"es maci vázuk a talonban)

A GIANT NRS1 komplett gépként egész jó árban van, és ugye talán, esetleg még olcsóbbis lehetne ::), csak ugye könnyû CC cucc, és én inkább egy picit masszívabbra gondoltam.
A VT széria gyilkosan drága.

Marad még a Merida trans mission comp (Thommey kiátkoz... ;D), amit most 50e ftal eleve olcsóbban hírdetnek akcióban, de még így is 450e (500e helyett), a bolti ára, ami egyébként nem rossz a sok jó alkatrészhez képest, de azért elég sok magában.
Ez jó cuccokkal van szerelve, de V fékes, ami visszalépés lenne, bár ebbe talán nem halnék bele.
Ha mégis akkor sajnos kereket kell cserélni (pedig végre egy jó kerék, sokkal jobb van benne, mint a Konákban, sõt még az NRS1énél is jobb egy picit, csak nem disces), viszont jöhetne a kedvencem a CPS, a jó fékkar adott hozzá.
Ez viszont már ismét min. fél milla, meg bili ugye...

Sokat tökölök, a végén veszek ismét egy merev Merida matts vázat ??? :-\ :-X

Legjobb lenne persze, ha nem lenne aváznak baja, de mi másnak lenne ilyen hangja. Elvittema factorba, úgyis zsírozni kell a hátsó agyban a szabadonfutót, vagy mit (remélem, hogy nem a zárt csapágyak mentek tönkre...)

Hát ez van, most netes bringás vagyok :'(, késõbb talán meg talán csilivili drága bringás béna-rider leszek ;D
Nem baj a pénz számít, nem a tudás ;)


#1883
jenõ

jenõ

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 303 hozzászólás
Sziasztok!
Mi sem lustálkodtunk a hétvégén! :D
Szombaton rendezték meg immáron 5.alkalommal a Káli medencében a Káli15/30/60 Teljesítmény Túrát, ahol is - a verseny történetében elõször mi - a 60-as távot kerékpárral teljesítettük! :D

Reggel 7:50-kor indultunk neki a rendkívül jól megszervezett, frissítõkkel (még borkóstolás is volt) szuperül ellátott túrának. A nevezés mindössze 650 HUF volt, és ezért járt Balaton szelet, Chio ropogtatni való, rengeteg Kékkúti minipalackos ásványvíz, zsíroskenyér és a célban babgulyás! NYAMMM!

A délelõttünk a szakadó esõ jegyében telt, többször elgondolkodtunk, végig tudunk-e majd menni a távon, mert hát nem véletlenül _gyalogos_ teljesítmény túra ez, a Balaton felvidék vulkáni eredetú kúpjai bizony iszonyat meredeken törnek elõ a földbõl, így Csilla meg én bizony volt ahol lenthagytuk a biciklit, és gyalog hódítottuk meg a csúcsot. Persze ez egy kb. 500 m hosszú bazaltléõcsõ esetén talán elnézhetõ mértékû "lustaság" ;)

Délutánra szerencsére elállt az esõ, ekkor viszont várt ránk a hihetetlen méretû dagonya. A vörös színû sártenger láthatólag szoros szövetségbe forrt magura olajfékeinkkel, így a biciklik cirka 3 kilóval lettek nehezebbek, és olyan érzés volt tekerni, mintha behúzott fékekkel nyomnánk.... bezzeg a fiúk tárcsafékei jobban bírták a kiképzést - dehát, a nõk mindent kibírnak! ;D 8) :P

Lényeg a lényeg, hogy heroikus küzdelem árán este 6 körül begurultunk a révfülöpi általános iskola udvarán található célba, árvettük okleveleinket,kitûzõinket és a jól megérdemelt babgulyást. Majd megállapítottuk, hogy bármekkora szo.ás volt is az eltelt nap, eszméletlen szép környéken jártunk, hihetetlen illatokat szívtunk magunkba, és még ha komplett hülyeség, akkor is megcsináljuk ezt még egyszer - mert ki kell próbálni száraz idõben is! ;D

Fényképek is lesznek, amint elérhetõek a neten, felteszem a linket!

Jah, és azt még meg sem említettem, hogy másnap Devecserben roma forrásból sikerült hozzájutnom egy tökéletes állapotban lévõ PUCH márkájú nõi vázat városi biciklihez - 3000.-HUF ért!!!!!


Szóval a hétvége nekem a csodák jegyében telt!!! :D :D

#1884
era

era

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.531 hozzászólás
A Hapy Bike-osok végig mentek az emlékére.

#1885
lensver

lensver

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.944 hozzászólás
Ne már, idén megtartották a Kiscell - t? :o

#1886
era

era

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.531 hozzászólás
Hát igen, megvolt. a TT-re írtam pár sort . Szombaton úgy elfáradtam, hogy a másnapi Kiscelli túrát, bár nagyon szerettem volna, de képtelen lettem volna megcsinálni, sõt felkelni is nehezemre esett. Még ma is érzem az ólmos fáradtságot minden porcikámban. Így nem mentem el megnézni a Pilisi versenyt sem. Egész nap a tévé elõtt döglöttem, ja nem, egy fél napig a bringáról vakartam a sarat.

L.Gabi jó volt látni. :-*
7omi, Bapu köszönöm a túrát, így utólag azt hiszem akkor is jól éreztem magam, amikor nyafogtam. ;)

#1887
Lovas_Gabi

Lovas_Gabi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.725 hozzászólás
A bicajt nem a vitrinben tartom, hanem használom is!! ;) Ehhez kell egy kis technikai tudás.
A túraleírásokkal kapcsolatban annyit, hogy lesz még, ha megyek, mindenképpen.
Nem felejtettem el a torxot!!

#1888
Ranger

Ranger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 748 hozzászólás
Bázzeg, Gabi, hogy te mekkora technokratává váltál itt egy év alatt... ;D Amúgy jó volt a túraleírásod, jó, hogy valaki csinálja még Parán kívül ezt a mûfajt...

ui: Ugye nem felejted holnap vagy holnapután a torxot?

Üdv (a lányoknak is...)

#1889
Lovas_Gabi

Lovas_Gabi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.725 hozzászólás
A múlt hét végi Mátra TT-tõl azért elmaradt!!! :)
Kicsit több esõ és akkor biztos verte volna.

Egy kis kiegészítés, némi tech-kel.

Off

Ugye a SRAM rendszer. Volt olyan, hogy azt mondtam, kész, nincs tovább, nincs váltás, max tolás ahol nem megy. Erre rácáfolt az X.0 és a 9.0 is. Bárhol, bármikor, még terhelés alatt is minden sebességfokozat megvolt, nem volt mellékapcsolás, igaz, a víz és a sár a láncról minden olajat lemosott és kicsit száraz hangja volt. Még egy jó tanács: Érdemes a METABOND olaját használni. Nem olcsó, de mindenképpen
megéri az árát, merta lánc élettartama és a fogaskeréksor állapota magáért beszél.
A fékezésnél csak az volt mérvadó, hogy a gumik mennyire tudtak megkapaszkodni a talajon. Az AVID tárcsafékek is profi módon teljesítettek, úgy gondolom, ezen az összeállításon már nem szabad változtatni. A DUKE SL állítható rúgóútja kifejezetten jó szolgálatot tesz ilyen extrém esetekben, mint a tegnapi.

On


#1890
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás
congrat, jó lehetett:)

#1891
Lovas_Gabi

Lovas_Gabi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.725 hozzászólás
Egy kis beszámoló a tegnapi Bükk-50 TT-rõl, ahol ERA és két társa is jelen volt. Igaz, kis késéssel, de itt voltak!!!

Gyönyörû idõben reggel 9-kor vágtunk neki hárman a TT-nek. A térkép alapján
már tudtam, hogy mi vár ránk, ezért az elején elég nyugiban kezdtünk. A map
sütött, a madarak daloltak, a fák zöldelltek és virágoztak, mi meg nyomtuk
fölfelé Csókásra Garadnáról. Ez egy részben aszfaltos út, viszonylag húzós.
Csókásról erdõbe be, majd köves erdei úton, földúton ment a zúzás lefelé.
Itt találkoztunk elõször a "Tervszerû erdõgazdálkodás" hatásaival. Az utak
felszántva, hegyoldal letarolva. A Felsõ forráshoz egy kb 45 fokos lejtõn
kellett leereszkedni. Én nyeregben mentem le, lentrõl meg figyelték, hogy mi
fog történni. Semmi, leértem. Attila barátom itt jegyezte meg elõször, hogy
nem egyszerû dolog utánnam jönni, mert ahol Õ a féket fogta, én ott tekertem
bele. Ellenõrzõ pont után egy kis erdei száguldozás dózerúton, majd átkelés
egy kis patakon és irány fölfelé Szeleta-tetõre.Kímélve a térdemet inkább
toltam fölfelé, igaz, az elején nekiveselkedtem egy kicsit, de nem
kockáztattam. Szeleta tetõrõl lenéztünk, megnéztülk Lillafüredet
madártávlatból. Ide kellett leereszkedni. Erdei ösvényen mint az õrültek,
mentünk lefelé. Két bringás szintén ezzel küzdött, de egy "Jobbról! "kiáltás
meggyõzte õket, hogy lassúak de nagyon. Innen ismét kevés aszfalt és a
fûrésztelep után a régi szánkópályán föl Bükk-Szentkeresztre. Ez volt az
elsõ nab***d meg szakasz. Néhol sár, vízátfolyás, kövek és minden más, mi
szem-szájnak kellemetlen.
Felérve kerestük az ellenõrzõ pontot. Kis bolyongás után meglett. Ami
bosszantó, hogy a helybéliek is csak két buszmegállóról tudtak, ez meg a
harmadikban volt.
A harmadik ellenõrzõ pontig végig aszfalt, itt egy 66,7-es maxot nyomattam
és már itt látszott, hogy nem lesz egyszerû a második szakasz. Erõteljes
esõfelhõk gyülekeztek az égen és szép lassan elkezdett esni az esõ. Két perc
késéssel a társaim is megérkeztek Bekénypusztára és rövid frissítés,
valamint kaja után mentünk tovább. Innen ismét erdõ következett a kék
kereszttel jelölt részen. Szakadó esõben, fölfelé sáros, füves részen.
Kereszteztünk egy aszfaltos részt, de csak átmentünk rajta és ismét nyomás
fölfelé. A Sandstone esõkabát nagyon jó szolgálatot tett, nem áztam át,
inkább izzadt voltam. Kiértünk a dózerútra és "na majd itt behozzuk a
lemaradást" felkiáltással nyeregbe föl és nyomás. Ja. kb 5 métert. Elõször
Attila közölte, hogy nem forog az elsõ kerék. Aztán Zoli is jelzett hasonló
problémát, végül beláttam, hogy nekem sem igazán forognak a kerekeim.
Leszáll, bicajt kétszer földhözvág, füves részre be és próba-cseresznye. Era itt hívott föl elõször. Néhány jó tanáccsal elláttam és megegyeztünk, hogy a célban találkozunk. A
sár miatt már úgy is disznóként néztünk ki, ezért már a tócsákat sem
kerülgettük. A dózerról letértünk a sárga jelzésen és fölfelé tekertünk egy
jó kis húzós erdei ösvényen, ami több helyen is fel volt szántva a már
ismert okokból kifolyólag. Ismét egy kedvenc szakasz, köves sziklás lefelé
több helyen kidõlt fákkal és letört ágakkal. Ez a szakast vezetett a
Hór-völgy béli ellenõrzõ ponthoz. Tulajdonképpen a Gyertyán völgyi
üveghutáknál volt. De hogy kijussunk, elõször meg kellett találni azt a
részt, ahol át is lehet menni a munkagépek által felvágott és tönkretett
részen. Frissítés, kaja, és egy érdekesség.
Leszálltam a géprõl és éreztem valami furcsát a jobb lábamban. A jobb
combizmom tõlem teljesen függetlenül összehúzódásokat produkált. Jót
derültünk rajta. Én tudtam, hogy ha nem megyünk sürgõsen tovább, ennek görcs
lesz a vége, ezért gépre föl és irány a kék átlóval jelzett ösvény föl
Rejtekig. Útba ejtettük a Rejtek-1 nevû kõfülkét. Itt találkoztam egyik
kedvencemmel a szalamandrával. Csodaszép volt, szép nagy. Sárga kereszten
tovább, egy kis aszfalt és balra be az erdõbe. Zoli már nagyon kész volt az
erejével, a tolásoknál már néhol segítettem is neki. Ezen a szakaszon ismét
a pusztítás és a természet tönkretétele tárult elénk. Fölértünk a
Lusta-völgyi elágazáshoz, ahonnan aszfalton mentünk tovább Jávorkútig.
Megpróbáltam lemosni valamennyire a gépet, mert már a belépés is komoly
problémákat okozott, de eredménytelenül. Nem baj, mindjárt itt a vége. Jött
a legkeményebb szakasz lefelké Sebes-víznél. Itt értük utól a szomszéd
srácokat, de ez csak pillanatnyi volt. Pálya!!! kiáltottam és elzúgtam
mellettük. Satufék, megáll, leszáll, lenéz. Basszus! Ha ezt nem veszem
idejében észre, tuti, már a kórházban lennék. Majdnem függõleges, sziklás,
kidõlt fás rész, mindez vizesen. Igaz, 10 perc lejönni rajta, de ott a bicaj
is, amit vállon kell lehozni. Pálya!!! kiálották a fiúk és elmentek
mellettem. Bicaj vállra, és próbáljuk meg a lefelét! Egy jó darabig
cipeltem, aztán az elsõ adandó alkalommal felültem és elkezdtem ereszkedni
lefelé. Ismét sziklás rész, bicaj vállra. Jött egy hölgy fölfelé velem
szemben. -Mennyire járható? kérdeztem. -A lábnyomokat kövesd, arra lehet
elmenni. Elõször bal oldalon, majd át kell menni jobbra és a végén vissza
balra. -Persze -gondoltam. felültem, mászó fokozat és bele a vízbe. Még soha
nem mentem patakban kb 100 métert lefelé, de most ez is eljött. Csodás
élmény volt leérni. Innen már aszfalton mentem a célig. A gyalogos cimborák
meg is lepõdtek, hogy már itt vagyok, elõttem két perccel értek be. Viszont
a bringám kerekérõl lejött a sok sár. de csak onnan. A szintidõ pocsék lett,
nagyon kifutottunk belõle, de sebaj, az esõ és sár miatt azt hiszem, ez
megbocsátható. Zsíroskenyér hagymával, forró tea, és gulyásleves volt a
menû, ami naggyon jól esett. Kis beszélgetés, két puszi Erának, aztán pakolászás az autóba,
mert még a benzinkútnál le kellett mosni a bicajokat. Ma reggel erõs
izomlázam volt, de kicsit rámozogtam és már igazán semmi bajom. A térdem is
jól viselte és most sincs semmi baja.
Én jól éreztem magam, Attila is jól bírta, Zoli kicsit elszállt az erejével,
de úgy gondolom, hogy 118 kg súllyal (ami elég rendes túlsúly, csodákra nem
lesz képes.
Ja, még egy dolog:
Zolitól kölcsön kaptam a POLAR 720i órát kipróbálásra. Ez a TT
bebizonyította, hogy ez az óra valóban profi készülék. Minden funkció egy
órában és eszméletlen pontosság. A szint az elõzetesen kiírttól 3 !!!m-rel
tért el, a sebességet korrektül mutatta, a távot is jól mérte, szinte
milliméter pontosan.
Megalkudtunk az árban. Legyen elég annyi, hogy nagyon jól jártam vele.
Gazdagabb lettem egy élménnyel és egy jó pulzusmérõs kerékpárcomputerrel.




#1892
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
lefele mindig rosszabb, mint felfele!

szerettem von menni iden is.
de jovore megyek tutti.
ha nem torom magam ossze.
(mint iden)

#1893
lensver

lensver

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.944 hozzászólás
Most jöttünk vissza a pilisi Uci pályáról - hát idén nagyszerû kis pályát és versenyt szervezett össze a Pccc. A legvégén áll egy fahid, amin a versenyzõknek át kell hajtani, de olyan jó 2.5 méter magasan van a teteje. Egyik srác ma olyat szaltózott rajta, hogy kb. 3 m-t esett, a bringa utána esett le az égbõl, szegény srác meg csak feküdt a fájdalom miatt.
Nagyon változatos is a pálya: vannak benne rövid és hosszú fölfelék, pihis szakasz, saras szakasz, jó kis sziklás lefelék. A gyerek-, hobbi-és elitpálya elkülönül egymástól. Ma már nemzetközi birók is voltak kint.

A holnapi verseny izgalmasnak igérkezik.

Más. A múlt héten újabb pilisi ösvényekrõl bizonyosodott be, hogy eléggé járhatatlanok. A legrosszabb a helyzet Dobogókõ környékén. A súlyos az, hogy ezeket igen lassan - talán csak õszre fogják megtisztítani az erdészek, addig pedig folyton pakolgatni kell a bringákat. Elég elszomoritó dolog.

#1894
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás
hmm, nem baj, szép lesz a második hely is.... :-P
láttam egy emberkét a jobb kezére egy kis flaska volt vmi gumipánttal rögzítve, más cucc semmi, akkor gondolom õ lehetett az... (majd legközelebb elgáncsolom.... :-))(feltéve ha lesz rá idõm és nem szalad el mellettem túl gyorsan...)

ágasvár jó volt:) a kis probléma csak az volt, hogy én már teljesen a muzslára koncentráltam, azt hittem, hogy már csak az az emelkedõ lesz, pedig nem. és (nekem) ágasvárról lefelé rosszabb volt mint oda fel.. (sárfolyás, meg meredek)

lor nem akarsz menni jövõre?

#1895
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
bruce: hogy tetszett agasvar?
annal kocsogebb resz nincs a vilagon!!!

az emleklapot mindneki megerdemli.


az 5.xx-es idohoz meg gyurnod kell
nemet csabi nem egyszeru figura.
ugy szokott elfutni melettunk, hogy csak halljuk a koszonest meg a hatat mar tobb meter tavbol.
jah es EGY kulacs a kezben tobb semmi.
szal nah!

tavasszal volt kinn eszakon valahol 160km-es futo versenyt nyert meg.
melette csalad uzlet ...
lenne meg mit meselni rola!
nagyon nagy figura.

szoval meg1x gratula!

#1896
lensver

lensver

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.944 hozzászólás
Era, Mellon, én nagyon szivesen megyek egy hétre is! Zemplénbe bármikor. ;)

#1897
era

era

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.531 hozzászólás
A barátnõmmel 3-kor talizunk az Árpádhínál és kikarikázunk Szentendrére a cukiba. Ha van valakinek kedve, társuljon hozzánk.

#1898
konamano

konamano

    vendég

  • fórumtag
  • 175 hozzászólás
Lehet benne valami ;D ;D ;D ezzel a pacival még nem láttalak asszem.
Hazafele mikor? Vagy mész még tekerni? Nagggggggyon szép idõ van. :) :)

#1899
era

era

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.531 hozzászólás
Biztos a csodabringám tévesztett meg. ;D

#1900
konamano

konamano

    vendég

  • fórumtag
  • 175 hozzászólás
Ööööö ::) ::) szóval tényleg te voltál az era?
Gondoltam is hogy megkérdezem...mert láttalak
Bocs ::) ::