Lehet, hogy egy vasúti jelzõlámpa, vagy egy F1-es esõben......Amikor vak sötétben mész az autóddal 90-en akkor azért nem baj ha nem villog, hanem folyamatosan látod akár elölrõl akár hátulról.
Biztonságosabb a folyamatos piros fény, ennyi. A gyártók meg azért gyártanak ilyet, mert van rá kereslet, nem azért mert neked az a legjobb. Abból fogy a legtöbb, mert az a legolcsóbb. Egyébként meg a legtöbb ilyen lámpában is van folyamatos fény funkció. A magyar sajátosságról pedig csak annyit, hogy a fele leszarja, hogy kell e lámpa vagy sem, van a nincs pénze kategória és van a legolcsóbbat leveszem a polcról nehogy a rendõr megbüntessen és van a látni akarok és látszani akarok, nem akarom, hogy elcsapjanak az út szélén kb. a bringások 5-10 %-a....
Villogó funkcióban alig fogyaszt valamit a lámpa, és még erõsen merült állapotban is jobban észrevehetõ a fénye, mint a folyamatosan pislákoló lednek. Most egy apró villogót használok elöl-hátul amiben egy 2032-es gombelem van. Ugyanaz az elem mûködik november óta. A láthatóságomat tökéletesen biztosítva városi körülmények között. Ha folyamatos fénnyel használnám, akkor már jó párszor kellett volna elemet cserélnem, és lett volna olyan alkalom, amikor úgy mentem volna haza, hogy a lámpák miatt "láthatatlan" lettem volna. (persze a táskámon elég sok fényvisszaverõ van, és jobb lábamon is fényvisszaverõvel van összefogva a nadrág, mielõtt valaki belémkötne

)
A villogó piros fény valami veszélyre figyelmeztet. Ha 90-el mész, akkor tudod, hogy lassítanod kell, mert vagy bringást kell kikerülnöd, vagy vasúti átjárónál kell megállnod. Az F1-et rohadtul nem fogod 90-el utolérni, szóval az egy elég hülye példa volt.
A legolcsóbb villogó is többet ér, mint a kukásmellény. Fõleg pl. országútin, ahol az elõre dõlõ testhelyzet miatt a fényvisszaverõ réteg nem áll optimális szögben.