Ebben a hidegben az is elég, ha kiteszed, így nem kell menetszél,
legfeljebb kb. sacc +10, de inkább +15 Celziusz fok környezeti hőmérséklet fölött.
Edited by Balu1, 2015. January 09. - 01:47.
Ebben a hidegben az is elég, ha kiteszed, így nem kell menetszél,
legfeljebb kb. sacc +10, de inkább +15 Celziusz fok környezeti hőmérséklet fölött.
Edited by Balu1, 2015. January 09. - 01:47.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
A hűtéssel egyébként sem lesz gond, ha legalább lassan gurulsz vele.
Csak akkor érdemes kisebb fokozatra kapcsolni, ha teljesen megállsz percekre.
Akkor az akku takarékosság miatt, biztos úgy is lejjebb fogod venni.
Ezzel inkább az otthoni, teljes fényű két órás próba üzemre gondoltam, ha lehet, azt úgy ne sokáig..
Menet közben ezzel még kánikulai nyáréjszakán, teljes fényen sem lesz gondod.
Az áramló levegő mellett nem fog túlmelegedni.
Urak !
Vettem egy kínai lámpát és jó lenne az aksit letesztelni, kb. mennyi ideig bírja.
Az lenne a kérdésem, hogy ebben a mostani hidegben ha kirakom a teraszra az jó lenne-e hűtésnek vagy mindenképpen menetszél kellene neki ?
Köszi !
"d) az (1) bekezdés g) pontjában említett keréken az oldalsó (borostyánsárga színű) fényvisszaverő (küllőprizmát) távolsága a kerékabroncstól 0,10–0,15 méter legyen,"
Tudom úgy is mérni átlóban.
nincs
"d) az (1) bekezdés g) pontjában említett keréken az oldalsó (borostyánsárga színű) fényvisszaverő (küllőprizmát) távolsága a kerékabroncstól 0,10–0,15 méter legyen,"
Elvileg mintha meg lenne szabva, h a felnitől mekkora távolságra kell lennie a küllőkön a prizma.
nincs
Abba se köthetnek bele.
Elvileg mintha meg lenne szabva, h a felnitől mekkora távolságra kell lennie a küllőkön a prizma.
Abba se köthetnek bele.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Ha fehér és zárt kört alkot nem köthetnek bele.
Sárga, és 2db ~15cm-es darab van rajta oldalanként, elöl-hátul.
Az új kerekeim alacsony küllőszáma miatt nem tudom rájuk felszerelni a korábbi 32 küllősön teljesítő prizmákat.
A www.panton.hu boltjaiban lehet kapni nagyon hatékony, 3m márkájú fény visszaverő "retroreflektív" fóliát (mint amit a legkorszerűbb közlekedési táblákon lehet látni egy ideje, minden szögből más része látszik villanni a fényben).
A küllőkre (két küllő közé) sárga színű kell, de lehet kapni fehér és piros színben is.
A legkevesebb amit lehet belőle venni az 10 cm és 150 Ft-ot kérnek érte.
A fehérből 1 méter is elfogyott, igaz a sárga neylon hátizsák hátára, oldalára és az első pántokra ragasztottam sokat belőle (palmatex ragasztóval aládolgozva, különben le ázott mosáskor), mellény helyett azt húzom magamra, vagyis belebújós ruházatként felöltöm. Végül is ez a kitétel a mellényre. Az, hogy közben tárolni is lehet benne valamit, nem lehet kizáró ok.
A fény visszaverő szélessége 55mm. Ezt kétoldalasan ki lehet feszíteni két küllő közé.
Esetleg valami vékony műanyag lapra fel lehet kétoldalasan ragasztani és a végeit a küllőkre vissza hajtva lehet rögzíteni,
esetleg átlátszó öntapadóval is fel lehet tenni, ez már részlet kérdés. Vagy persze valami készet rendelni is biztos lehet.
A valaki feltette a netre, talán a legújabb(?) kresz változásokat, ami kerékpárra vonatkozik.
"g) legalább az első keréken, legalább 2 db, egy átmérő mentén elhelyezett borostyánsárga színű, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverővel (küllőprizmával). A küllőprizmák helyett vagy mellett alkalmazható két oldalon fehér fényvisszaverő körgyűrű felület is a kerékpántok közvetlen közelében vagy az ENSZ–EGB 88. sz. előírásának megfelelő gumiabroncsokon.
(Új pont!) (2) Az (1) bekezdés d) és e) pontjában meghatározott világító berendezés elhelyezhető a kerékpárt hajtó személyen
is. A világító berendezések által kibocsátott fény villogó üzemmódú is lehet."
Forrás: http://www.minimalma...em-rendelet/291
Edited by Balu1, 2015. January 02. - 20:51.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Én fényvisszaverő matricákat ragasztottam ragasztottam a felnire. Eleve magas pereme van (vagy mi, ilyen aero like), most ez jól jött. Aztán fene tudja, h ebbe így beleködnek-e.
Ha fehér és zárt kört alkot nem köthetnek bele.
Én fényvisszaverő matricákat ragasztottam ragasztottam a felnire. Eleve magas pereme van (vagy mi, ilyen aero like), most ez jól jött. Aztán fene tudja, h ebbe így beleködnek-e.
ha bele is kötnek, az csak jelzi,hogy észrevették, ergo: jól látszódik, s akár életet is menthet egy kiemelt úton való haladáskor kereszteződésben..
Én fényvisszaverő matricákat ragasztottam ragasztottam a felnire. Eleve magas pereme van (vagy mi, ilyen aero like), most ez jól jött. Aztán fene tudja, h ebbe így beleködnek-e.
sima fényvisszaverő rudacskák, kiválóan láthatóak ha sötét van és rájuk esik a fény.
350 ft körül kapsz ebayen.
Mit lehet elrontani egy fényvisszaverő matricás rúdban?
Az új kerekeim alacsony küllőszáma miatt nem tudom rájuk felszerelni a korábbi 32 küllősön teljesítő prizmákat. Érdeklődnék, hogy van-e tapasztalatotok ebay-es 1-2 dolláros küllőre felpattintható műanyag fényvisszaverőkkel?
Decathlonban láttam ugyanezt márkásan 3.490-ért, viszont nem tudom, hogy megéri-e az extra költséget?
Kb. 2 mm-es Aero küllőim vannak.
Edited by torma99, 2015. January 02. - 15:15.
A hűtéssel egyébként sem lesz gond, ha legalább lassan gurulsz vele.
Csak akkor érdemes kisebb fokozatra kapcsolni, ha teljesen megállsz percekre.
Akkor az akku takarékosság miatt, biztos úgy is lejjebb fogod venni.
Ezzel inkább az otthoni, teljes fényű két órás próba üzemre gondoltam, ha lehet, azt úgy ne sokáig..
Menet közben ezzel még kánikulai nyáréjszakán, teljes fényen sem lesz gondod.
Az áramló levegő mellett nem fog túlmelegedni.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
köszi. ha én használni fogom,akkor úgy is inkább ez a téli hónapokra fog esni,így gondolom nem lesz gond a hűtéssel.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
feltöltöttem az aksiját,és itthon világítottam vele a legerősebb fokozatában,míg ki nem kapcsolt. 2 órát bírt ki így a szobában.
Ezeknek a hűtése általában valamekkora kinti menet szélhez van tervezve, álló szoba levegőn többnyire nagyon felmelegszik.
Már az is több hűtést ad neki, ha a szobában kicsit mozgatod, sétálsz vele, vagy valami kicsi ventilátor elé teszed le.
Volt, amikor a saját lámpámat próbáltam hasonlóan, valami otthoni videó felvételnél és amikor a végén megfogtam,
akkor igen csak túl forró volt, ami már a ledekre veszélyes hőmérsékletű.
Ilyenkor mindig kicsit gyorsabban öregszik, szóval érdemes vigyázni az ilyen álló helyzetben való tartós működtetéssel.
Volt egy másik hasonló esetem, amikor társasággal jártunk Pilismarót felől Sikároson át Szentendrére. Közben volt egy esésem és magammal voltam elfoglalva, miközben nem kapcsoltam kisebb fokozatra a lámpát, kisebb gondom is nagyobb volt. Ott ácsorogtunk az út szélén vagy 10-15 percig, mire összeszedtem magam a sebeimet nyalogatva.
Mielőtt tovább indultunk volna eszembe jutott, hogy a lámpa teljes fokozaton maradt és megfogtam, mennyire forró.
Durván túl melgedett.
Szóval érdemes vigyázni az ilyen álló helyzetben való tartós nagy áramú működtetéssel, mert hamar elveszítheti a nagy fényerejét.
A neten lévő hirdetésben is ott áll, hogy "Outdoor Flash Light" kültéri használatra ajánlják.
A másik dolog amivel érdemes vigyázni, az ilyen tükrös optikai felépítésű lámpa közúti forgalomban nagyon vakítja a szembe jövőket.
Leginkább terepezéshez és forgalom mentes helyekre lehet tökéletes. Ennek ellenére vannak akik ilyennel mennek forgalomban is. Ezért szoktak szentségelni az autósok, hogy ki volt az a ***** aki végig vakított mindenkit az úton.
A szembe jövő jármű vezetők szemébe ugyanakkora fény jut, amivel az utat világítod meg.
Egyébként a pontosság kedvéért, ezek a ledek a legfényerősebbek a szérián belül.
Viszont az 5000 lumen az erős túlzás. Ha jól emlékszem, egy db ilyen led kicsivel 1000 lumen körüli fényerőt tud létrehozni.
Vagyis kb 2000 lumen környékén lehet a tényleges fénye, ami így is több mint sok!
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
így rögzítettem:
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
egy ilyesmi lámpát kaptam karira: http://www.aliexpres...1928875192.html elég brutál fénye van. gondolom van aki használ ilyet. megoszthatná a tapasztalatait velem. feltöltöttem az aksiját,és itthon világítottam vele a legerősebb fokozatában,míg ki nem kapcsolt. 2 órát bírt ki így a szobában. sajnos még egy darabig nem tudom kipróbálni,ezért örülnék neki,ha írnátok róla. az aksi rögzítését,nemes 1xűséggel,egy bőr klipsz szíjjal oldottam meg.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Szokták mondani, önkéntes szerv donorok.
Mondjuk a kicsi gyerek aki hátul ül, szegény az áldozat, mert őt a szülei viszik bele felelőtlenül.
Ha gyerekkel együtt ütik el akkor viszont megérdemli a Darwin díjat.