Viszont a hátránya, hogy sokkal csúnyább, mint kistestvére, a Dani által említett 200-as! De kit érdekel, sötétben nem látszik!! ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Látni & látszani!
Started by
YOci
, 2002. March 19. 18:02
#8581
Posted 2003. March 20. - 16:31
Tényleg kifejezetten jó fénye van a 3 ledes Cateyenak is, és baromi dizájnos!!!
Én nagyon szerettem, de... vettem egy El-300-at, és bizony ahogy mondtam, van különbség; azért csak 2 leddel több világít!! ;D
Viszont a hátránya, hogy sokkal csúnyább, mint kistestvére, a Dani által említett 200-as! De kit érdekel, sötétben nem látszik!! ;D
Viszont a hátránya, hogy sokkal csúnyább, mint kistestvére, a Dani által említett 200-as! De kit érdekel, sötétben nem látszik!! ;D
#8582
vendég_vdani_*
Posted 2003. March 20. - 16:25
vendég_vdani_*
Sziasztok!
Cateye HL-EL200 lampiont használok.
Nagyon brutál fénye van. A fekete nyálkás aszfalt is kékesfehéres lesz elõttem. Mivel nagyon fókuszos fénye van ezért be lehet állítani nagyon jól. Eddig 1x estem lámpával. Akkor a lámpa teteje lejött+foncsorkiesett de lazán vissza lehetett rakni!
Terepen is naon jól világít csak ajánlani tudok!
VDaNi
Cateye HL-EL200 lampiont használok.
Nagyon brutál fénye van. A fekete nyálkás aszfalt is kékesfehéres lesz elõttem. Mivel nagyon fókuszos fénye van ezért be lehet állítani nagyon jól. Eddig 1x estem lámpával. Akkor a lámpa teteje lejött+foncsorkiesett de lazán vissza lehetett rakni!
Terepen is naon jól világít csak ajánlani tudok!
VDaNi
#8583
Posted 2003. March 20. - 12:37
#8584
Posted 2003. March 20. - 10:34
nekem ni-cadmiumos volt Pana 4 db 3,5 évig bírta mosthamákat kínzok de ezekkel sincs semmi gond!!!
csak malac orra legyen a környéken
csak malac orra legyen a környéken
#8585
Posted 2003. March 20. - 10:08
Az akku tényleg praktiku dolog! Nem kell mindig új elemet venni, ráadásul ha csökken a fényerõ, bedobod tölteni. Igaz csak a Li-ion -ost lehet gondnélkül töltögetni, mert a ni-es ugye tönkremegy. Habár én kb. egy éve használok 4db Ni-es nem túl márkás akksit és semmi gond vele, birja a gyûrõdést! Ajánlom mindenkinek!
All for nature!
All for nature!
#8586
Posted 2003. March 19. - 15:30
#8587
Posted 2003. March 19. - 15:24
Én akkut ajánlok, az enyém 1800 mAh-s, kifejezetten jól bírja a gyûrõdést!!!
![]()
és környezetkímélõbb is sokkal!!!
#8588
Posted 2003. March 19. - 15:21
Csavesz mindenki!
Eredetileg az ára 8000 pénz, de nagyon változó, minden boltban más és más! Az én tudomásom szerint jelenleg a legolcsóbb a Pro Bikeban, ott 6900 Ft-ért vesztegetik már egy ideje, én is ott vettem (felutaztam érte Gyöngyösrõl Pestre)!
Én akkut ajánlok, az enyém 1800 mAh-s, kifejezetten jól bírja a gyûrõdést!!!
Eredetileg az ára 8000 pénz, de nagyon változó, minden boltban más és más! Az én tudomásom szerint jelenleg a legolcsóbb a Pro Bikeban, ott 6900 Ft-ért vesztegetik már egy ideje, én is ott vettem (felutaztam érte Gyöngyösrõl Pestre)!
Én akkut ajánlok, az enyém 1800 mAh-s, kifejezetten jól bírja a gyûrõdést!!!
#8589
Posted 2003. March 19. - 13:22
#8590
Posted 2003. March 19. - 12:48
Az AUTHOR boltban vettem még novemberben, és akkor volt 8300,-Ft az ára elemek nélkül.
Azóta már nálunk is kapható! ;D ;D ;D
8500,-Ft körüli áron van.
Még elemet nem cseréltem benne.
Szerintem minden jobb bicajos boltban beszerezhetõ.
Azóta már nálunk is kapható! ;D ;D ;D
8500,-Ft körüli áron van.
Még elemet nem cseréltem benne.
Szerintem minden jobb bicajos boltban beszerezhetõ.
#8591
Posted 2003. March 19. - 12:41
Lovas_Gabi!
Neked is Hl-EL300-s pilácsod van?Holvetted és menniért?
Ja,te miskolci vagy...Szóval inkább mennyi volt az ára?
Neked is Hl-EL300-s pilácsod van?Holvetted és menniért?
Ja,te miskolci vagy...Szóval inkább mennyi volt az ára?
#8592
Posted 2003. March 19. - 11:37
Isukim!
Ez így van. elemcsere. Egyébként tudod milyen sok az a 30 óra? azért sok függ az elem minõségétõl is!
És mindezt úgy, hogy nem csak látszol, hanem látsz is. Ez a pilács egész jól használható. én tavaly novemberben vettem, és még azóta nem cseréltem elemet.
Ez így van. elemcsere. Egyébként tudod milyen sok az a 30 óra? azért sok függ az elem minõségétõl is!
És mindezt úgy, hogy nem csak látszol, hanem látsz is. Ez a pilács egész jól használható. én tavaly novemberben vettem, és még azóta nem cseréltem elemet.
#8593
Posted 2003. March 19. - 10:54
Ha jól tudom, 3-féle dinamó van:
1.abroncsra ható
2.küllõ- és
3.agydinamó.
A küllödinamót FER gyártja (esetleg ez a fantázianeve...),agydinamót pedig simánjó...
Egyébként a gyerekkori élményembõl adódóan az abroncsos dinamó lassit...Legjobb akkor használni,ha lemész vele pölö Istenhegyi úton...
ppüsi!
4db elemmel az elsõ 30 óra a vakitás,az utáni 80-110 óra a sima világitás?Tehát ha azt akarom,h ismét vakitson,ki kell cserélnem az elemet?
1.abroncsra ható
2.küllõ- és
3.agydinamó.
A küllödinamót FER gyártja (esetleg ez a fantázianeve...),agydinamót pedig simánjó...
Egyébként a gyerekkori élményembõl adódóan az abroncsos dinamó lassit...Legjobb akkor használni,ha lemész vele pölö Istenhegyi úton...
ppüsi!
4db elemmel az elsõ 30 óra a vakitás,az utáni 80-110 óra a sima világitás?Tehát ha azt akarom,h ismét vakitson,ki kell cserélnem az elemet?
#8594
Posted 2003. March 19. - 10:18
nem ér hozzá semmihez, csak a mágneses hatás, ami termeli az áramot lassítja a kereket, mivel a mozgással ellentétes irányú (ergo fékezõ) erõ lép fel...
Lorentz erõnek híjják a fizikusok ha jol emlékszem.
LGabi: jól mondod mint mondtam vala én is
#8595
Posted 2003. March 19. - 08:43
Annyival egészíteném ki, hogy:
Az indukált áram minden esetben létrehoz egy olyan ellenirányú áramot,imelynek iránya mindíg olyan, hogy az õt létrehozó hatást akadályozni illetve megszüntetni igyekszik. (húúú de régen volt, lehet, hogy nem pontos a definíció)
Összességében: Van egy áram amit felhasználsz és van egy ellen irányú áram, amit nem tapasztalsz, csak úgy, hogy jelen helyzetben lassítani fogja a kereket. Minél nagyobb a terhelés, (minél több nagyteljesítményû pilács van rajta, annál nagyobb lesz ez a fékezõ hatás, annál több energia kell az ellenirányú áram leküzdésére.
Az egyetlen nem lassító energiaforrás az elem (akkumulátor)
LOR!
Jól emlékszem?
Az indukált áram minden esetben létrehoz egy olyan ellenirányú áramot,imelynek iránya mindíg olyan, hogy az õt létrehozó hatást akadályozni illetve megszüntetni igyekszik. (húúú de régen volt, lehet, hogy nem pontos a definíció)
Összességében: Van egy áram amit felhasználsz és van egy ellen irányú áram, amit nem tapasztalsz, csak úgy, hogy jelen helyzetben lassítani fogja a kereket. Minél nagyobb a terhelés, (minél több nagyteljesítményû pilács van rajta, annál nagyobb lesz ez a fékezõ hatás, annál több energia kell az ellenirányú áram leküzdésére.
Az egyetlen nem lassító energiaforrás az elem (akkumulátor)
LOR!
Jól emlékszem?
#8596
Posted 2003. March 19. - 01:06
JA!
ennyi a lenyege!
1. a valtozo magneses mezo aramot indukal!û
-
2. a valtozo aram pedig magneses mezot gerjeszt!
1. <-> 2.
ennyi a lenyege!
1. a valtozo magneses mezo aramot indukal!û
-
2. a valtozo aram pedig magneses mezot gerjeszt!
1. <-> 2.
#8597
Posted 2003. March 18. - 23:01
a változó mágneses erõvonalak áramot indukálnak :
...
nem vagyok fizikus de kb szvsz ennyi elég is a megértéshez
nem vagyok fizikus de kb szvsz ennyi elég is a megértéshez
#8598
Posted 2003. March 18. - 22:44
Igaz!Még jó,h kedvenc ofõm nem fórumozik,kilapítana,ha meglátná,milyen okosságot mondtam éppen... :nem nagy hanem erõs mágnesnek kell lennie
De még mindig nem tudom Lképzelni,hogy ez a cuccos hogy termelne áramot :-X
Azt megértem,hogy a vezetõ tengelye körkörös mozgást végez,úgy,h közben egy irányból érkezenk a mágneses indukciós erõvonalcuccok, ( ;D ) szóval akkor váltóáram jön létre,stb.
de hogy mié' lenne jó az,h egy mágnes körbe-körbe megy a kerék mentén...
Lor!Segíts!Néped érted kiállt,fizikus!
#8599
Posted 2003. March 18. - 22:12
Lehet-e látni a HL-EL 300-sal??? ???
Hát válaszom egyértelmûen IGEN!!!! 8) Ezzel már el merek indulni az erdõbe is éjszakai bringázásra, mert finoman szólva vakít!!! A haveromnak 3 ledes van, az is kellemesen lágy, de azért látható a különbség, persze fõleg terepen!!!
Az egyedüli negatívum (amit természetesen nem osztanak meg az ismertetõkben a szerencsétlen potenciális fogyasztóikkal), hogy ez a bika fényerõ csak 30 órán át tart, a további 80 órában már "csak" világít!!! :-\
Ezt a következõképpen írják rá a csomagolásra: Headlamp - up to 30 hours bright, safetylight - about 110 hours total run!
Hát válaszom egyértelmûen IGEN!!!! 8) Ezzel már el merek indulni az erdõbe is éjszakai bringázásra, mert finoman szólva vakít!!! A haveromnak 3 ledes van, az is kellemesen lágy, de azért látható a különbség, persze fõleg terepen!!!
Az egyedüli negatívum (amit természetesen nem osztanak meg az ismertetõkben a szerencsétlen potenciális fogyasztóikkal), hogy ez a bika fényerõ csak 30 órán át tart, a további 80 órában már "csak" világít!!! :-\
Ezt a következõképpen írják rá a csomagolásra: Headlamp - up to 30 hours bright, safetylight - about 110 hours total run!
#8600
Posted 2003. March 18. - 21:45
A Cateye 5 LED-es elsõ lámpája az hogy teríti ki fényerejét az útra? ( ;D) Lehet vele látni? Vagy olyan mint a 3 LED-es, amivel csak látszani lehet? ???

Sign In
Create Account

Back to top






