Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

yasec.hu

- - - - -

  • Please log in to reply
637 replies to this topic

#81
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,029 posts
...yasec akármi,ez ronda,mint a bûn.

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.


#82
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

Elég extrém építés! Már egyszer volt fent ez a gép, akkor kicsit többért ha jól emlékszem. De még így is csillagászati az ár.

yasec ide, yasec oda - túlárazott :(
ettõl függetlenül tisztelem, csodálom és jó lenne egy ilyen egyedi bringa :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#83
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
Elég extrém építés! Már egyszer volt fent ez a gép, akkor kicsit többért ha jól emlékszem. De még így is csillagászati az ár.

#84
Apci

Apci

    vendég

  • fórumtag
  • 35 posts
YASEC gép az Ebay-en!!

Yasec MTB -Tune-Syncros-Precision Billit usw. nur EDEL bei eBay.de: Fahrräder (endet 05.12.10 21:54:09 MEZ)

#85
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts
Kb. milyen nehéz lenne egy 29er acél váz lefty villához való fejcsõvel és csúsztatható Rohloff kompatibilis papucsokkal, kb. 19-20collos méret esetén?

#86
WD-40

WD-40

    vendég

  • fórumtag
  • 84 posts
még így látatlanba' is bugáznám azt a kerót o.O

#87
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,029 posts
az.

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.


#88
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,707 posts
eh.

#89
zsizsi

zsizsi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,939 posts
Excentert Yasec kitûnõen megoldotta, ügyelt a részletekre is, így a szutyok kint marad és eddig - 3 éve - hibátlanul teljesít a masinában. Nincs csúszópapucs, a láncfeszesség beállítása egy laza csuklógyakorlattá egyszerûsödött, akár az út szélén is.

Zee, még hogy én mûszaki, ki hallott már ilyet! :P

#90
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts
Zsizsinek excenteres megoldással van a yasec montija Rollhof aggyal nem panaszkodott róla sõt dicsérte pedig mûszaki ember õ is rep mérnök lévén többek közt
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#91
WD-40

WD-40

    vendég

  • fórumtag
  • 84 posts
[visszatérvén a középcsapágy-diskurzushoz]
az excenteres megoldást, mint csúszópapucs alternatívát mennyire tartja jónak a mester hegyibringán? próbálkozott-e ilyesmivel...stb

#92
Yasec

Yasec

    vendég

  • fórumtag
  • 240 posts

yasec mester em2 alubol jelenleg mennyibe kerül egy méretre készitett váz fényezéssel együtt?


info@yasec.hu
Gábor megmondja! Bár az aluvázárak stabilabbak, ezt tudnom kéne...
Az acélváz ára erõsen függ a körülményektõl, pl. ezüst világpiaci ára. :(
Mert nem vagyok hajlandó sárgarézzel 800°C felett forrasztani! Már a legelsõ vázam is ezüsttel lett forrasztva! ;)

#93
Yasec

Yasec

    vendég

  • fórumtag
  • 240 posts

Gondolkodom azon, hogy saját igényeim szerint építettek egy bringát. Nyilván nem én, láttam ezzel is próbálkoznak az emberek, de én inkább szakemberre biznám. Csak ezt a fórumot találtam, ami általános, nem pedig a DH-s, igy gondoltam ide irok.

Nem sok infót találtam milyen árban mozognak a személyre szabott vázak.
Érdekel súly-strapabirás szempontjából ill, ár szempontjából, mekkora különbségek vannak a muffolt, ill. a hegesztett vázak között.
Hol lehet fellelni az ithoni szakembereket. (A muffolt fázas cikk már törlõdött hozzászólásaiból úgy emlékszem több mester is foglalkozik vele megyarországon, gondolom heggesztett vázakkal még többen) és Ha nem találok róla (vagy eddig nem találtam róla) fórumon honnan tudom, hogy ki a jó szakember ?:)

Köszönöm elõre is a segítséget.


Szia!

Hát én sem simán hegesztett, sem pedig muffolt vázat se gyártok, én vagyok az aki a kettõ közt valamit. :) Mármint ami az acélt érinti.
Nem tudom hogy rajtam kívül még van-e valaki aki ezzel foglalkozik kishazánkban. Nem az a "megérõs" szakma, ezért nem sokan választják ezt. :(
A hegesztett acélváz olyan 46-os vázméretben (CC felhasználásra) kb. 1,8kg körül mozognak ha tényleg könnyû csövekbõl lettek készítve. Muffolt azért már átlépheti a 2kg-ot inkább.

Nálam árak tekintetében kérdezzétek Gábort (info@yasec.hu), ez az Õ reszortja! ;)

Arról meg hogy ki a jó, nem tudok választ adni. Részemrõl próbálok az elvárásoknak megfelelni, fõleg a sajátomnak, mert magammal is van elég bajom. :) (Tudom hogy mit kéne még jobban csinálnom, de javaslatokat is szoktam kapni. :)))
Nálam még mindig a határidõ a probléma, a minõség remélhetõleg folyamatosan javul, ahogy öregszem! :)
A bringaépítés tényleg szép dolog, már én is foglalkoztam ezen hogy mi a franc fogott meg benne. Valahogy maga a jármûépítés egy különös dolog lehet, csinálsz valamit és utána azzal közlekedsz. Onnantól veled van, meg kell hogy bízzál benne. Lehet hogy így alakul ki egyfajta személyes kapcsolat, pedig aztán mégsem él a cucc, vagyis nem úgy él.
(ezt tiszta elmével írtam!!! :))))

#94
robko66

robko66

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,317 posts
yasec mester em2 alubol jelenleg mennyibe kerül egy méretre készitett váz fényezéssel együtt?

#95
beked

beked

    újonc

  • fórumtag
  • 2 posts
Gondolkodom azon, hogy saját igényeim szerint építettek egy bringát. Nyilván nem én, láttam ezzel is próbálkoznak az emberek, de én inkább szakemberre biznám. Csak ezt a fórumot találtam, ami általános, nem pedig a DH-s, igy gondoltam ide irok.

Nem sok infót találtam milyen árban mozognak a személyre szabott vázak.
Érdekel súly-strapabirás szempontjából ill, ár szempontjából, mekkora különbségek vannak a muffolt, ill. a hegesztett vázak között.
Hol lehet fellelni az ithoni szakembereket. (A muffolt fázas cikk már törlõdött hozzászólásaiból úgy emlékszem több mester is foglalkozik vele megyarországon, gondolom heggesztett vázakkal még többen) és Ha nem találok róla (vagy eddig nem találtam róla) fórumon honnan tudom, hogy ki a jó szakember ?:)

Köszönöm elõre is a segítséget.

#96
Stevie1968

Stevie1968

    vendég

  • fórumtag
  • 30 posts
Azt mondtam már, hogy összvissz 4db EO-M váz lesz amit valaha csináltam? Sajnos megszûnt a gyártása, de ezt az infót még megvizuálom helyszínen. Úgyhogy a negyedik, és egyben utolsó ilyen vázat neked fogom legyártani! Tudom, vagyis sejtem hogy miért szûnik meg: azért ez már egy picit sok volt a jóból. Gondolom más építõknek is szakadt szét minden ettõl az anyagtól. :)



4db összesen!!!? Micsoda megtiszteltetés! Fel merjek rá ülni egyáltalán, vagy tartsam inkább CO2-vel töltött tartályban, hogy 20év múlva milliókért eladhassam? :) Így még nehezebb lesz kivárni...:(

#97
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
epp most szemezek egy DT Swiss villaval, majd lehet beszamolok rola hogy milyen. ami regi Pace-ek eddig a kezembe kerultek, azoknak mindnek alomszep mozgasa volt egytol egyig.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#98
Yasec

Yasec

    vendég

  • fórumtag
  • 240 posts

vagy inkább kár érte, hogy felvásárolta õket a DT Swiss? :)


Nem tudom hogy mi lett volna jobb...
A DT azért eléggé mainstream, lehet nem fognak annyi mindent bevetni mint az öreg Adrian. :(

#99
Yasec

Yasec

    vendég

  • fórumtag
  • 240 posts

Lakkozni mivel érdemes/szoktatok? Fényesre ill mattra is várnék javaslatokat. Illetve mivel lehet eltávolítani a régi réteget, hogy a festéket ne bátsa? Vagy mehet az új réteg a régire? Láma vagyok hozzá, bocs...


Ha a régi festékrendszert olyan értékesnek ítéled meg hogy arra akarsz újat felépíteni, akkor csak a kézi csiszolást javaslom.
Egyébként meg kromofág + spachtli, azt hajrá!
Utána homokfújás, és a rendszer új felépítése!
;)

#100
Yasec

Yasec

    vendég

  • fórumtag
  • 240 posts

Tudod, én vagyok az a keszthelyi... ?


Tudom, persze! Csak ezek más képek!
Azt mondtam már, hogy összvissz 4db EO-M váz lesz amit valaha csináltam? Sajnos megszûnt a gyártása, de ezt az infót még megvizuálom helyszínen. Úgyhogy a negyedik, és egyben utolsó ilyen vázat neked fogom legyártani! Tudom, vagyis sejtem hogy miért szûnik meg: azért ez már egy picit sok volt a jóból. Gondolom más építõknek is szakadt szét minden ettõl az anyagtól. :)

Egyébként jól látom, hogy a nyeregcsõ alján levõ kis lyukon át szellõzik a váz? Itt ki is tud folyni a kondenzvíz?
Azt viszont nem tudtam kisasolni, hogy hol lehet szétkapni a papucsot, hogy egyben lejöjjön a lánc. Vagy nem ennél a váznál említetted ezt az opciót?


Igen, jól látod, az az a lyuk, ami arra szolgál hogy ami bemehetett, jöjjön is ki!

Ez az a váz, ami osztható, remélhetõleg megszülöm a festés végleges formáját, és akkor rakok fel képet ide hogy mi lett a vége! ;)
(Külön képet a papucsról is!)