Jelentkezz be Regisztrálj

yasec.hu
#81
Posted 2010. December 02. - 13:15

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#82
Posted 2010. December 02. - 10:19

yasec ide, yasec oda - túlárazottElég extrém építés! Már egyszer volt fent ez a gép, akkor kicsit többért ha jól emlékszem. De még így is csillagászati az ár.

ettõl függetlenül tisztelem, csodálom és jó lenne egy ilyen egyedi bringa

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#83
Posted 2010. December 01. - 23:06

#84
Posted 2010. December 01. - 21:38

#85
Posted 2010. October 22. - 10:48

#86
Posted 2010. October 07. - 00:26

#87
Posted 2010. October 06. - 22:49

#88
Posted 2010. October 06. - 22:48

#89
Posted 2010. October 06. - 22:40

Zee, még hogy én mûszaki, ki hallott már ilyet!

#90
Posted 2010. October 06. - 22:22

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#91
Posted 2010. October 06. - 20:28

az excenteres megoldást, mint csúszópapucs alternatívát mennyire tartja jónak a mester hegyibringán? próbálkozott-e ilyesmivel...stb
#92
Posted 2010. September 08. - 23:56

yasec mester em2 alubol jelenleg mennyibe kerül egy méretre készitett váz fényezéssel együtt?
info@yasec.hu
Gábor megmondja! Bár az aluvázárak stabilabbak, ezt tudnom kéne...
Az acélváz ára erõsen függ a körülményektõl, pl. ezüst világpiaci ára.

Mert nem vagyok hajlandó sárgarézzel 800°C felett forrasztani! Már a legelsõ vázam is ezüsttel lett forrasztva!

#93
Posted 2010. September 08. - 23:54

Gondolkodom azon, hogy saját igényeim szerint építettek egy bringát. Nyilván nem én, láttam ezzel is próbálkoznak az emberek, de én inkább szakemberre biznám. Csak ezt a fórumot találtam, ami általános, nem pedig a DH-s, igy gondoltam ide irok.
Nem sok infót találtam milyen árban mozognak a személyre szabott vázak.
Érdekel súly-strapabirás szempontjából ill, ár szempontjából, mekkora különbségek vannak a muffolt, ill. a hegesztett vázak között.
Hol lehet fellelni az ithoni szakembereket. (A muffolt fázas cikk már törlõdött hozzászólásaiból úgy emlékszem több mester is foglalkozik vele megyarországon, gondolom heggesztett vázakkal még többen) és Ha nem találok róla (vagy eddig nem találtam róla) fórumon honnan tudom, hogy ki a jó szakember ?
Köszönöm elõre is a segítséget.
Szia!
Hát én sem simán hegesztett, sem pedig muffolt vázat se gyártok, én vagyok az aki a kettõ közt valamit.

Nem tudom hogy rajtam kívül még van-e valaki aki ezzel foglalkozik kishazánkban. Nem az a "megérõs" szakma, ezért nem sokan választják ezt.

A hegesztett acélváz olyan 46-os vázméretben (CC felhasználásra) kb. 1,8kg körül mozognak ha tényleg könnyû csövekbõl lettek készítve. Muffolt azért már átlépheti a 2kg-ot inkább.
Nálam árak tekintetében kérdezzétek Gábort (info@yasec.hu), ez az Õ reszortja!

Arról meg hogy ki a jó, nem tudok választ adni. Részemrõl próbálok az elvárásoknak megfelelni, fõleg a sajátomnak, mert magammal is van elég bajom.


Nálam még mindig a határidõ a probléma, a minõség remélhetõleg folyamatosan javul, ahogy öregszem!

A bringaépítés tényleg szép dolog, már én is foglalkoztam ezen hogy mi a franc fogott meg benne. Valahogy maga a jármûépítés egy különös dolog lehet, csinálsz valamit és utána azzal közlekedsz. Onnantól veled van, meg kell hogy bízzál benne. Lehet hogy így alakul ki egyfajta személyes kapcsolat, pedig aztán mégsem él a cucc, vagyis nem úgy él.
(ezt tiszta elmével írtam!!!

#94
Posted 2010. August 08. - 21:13

#95
Posted 2010. May 12. - 14:17

Nem sok infót találtam milyen árban mozognak a személyre szabott vázak.
Érdekel súly-strapabirás szempontjából ill, ár szempontjából, mekkora különbségek vannak a muffolt, ill. a hegesztett vázak között.
Hol lehet fellelni az ithoni szakembereket. (A muffolt fázas cikk már törlõdött hozzászólásaiból úgy emlékszem több mester is foglalkozik vele megyarországon, gondolom heggesztett vázakkal még többen) és Ha nem találok róla (vagy eddig nem találtam róla) fórumon honnan tudom, hogy ki a jó szakember ?

Köszönöm elõre is a segítséget.
#96
Posted 2010. April 15. - 21:35


4db összesen!!!? Micsoda megtiszteltetés! Fel merjek rá ülni egyáltalán, vagy tartsam inkább CO2-vel töltött tartályban, hogy 20év múlva milliókért eladhassam?


#97
Posted 2010. April 13. - 20:19

RAUH-Welt
B E G R I F F
#98
Posted 2010. April 13. - 16:05

vagy inkább kár érte, hogy felvásárolta õket a DT Swiss?
Nem tudom hogy mi lett volna jobb...
A DT azért eléggé mainstream, lehet nem fognak annyi mindent bevetni mint az öreg Adrian.

#99
Posted 2010. April 13. - 16:04

Lakkozni mivel érdemes/szoktatok? Fényesre ill mattra is várnék javaslatokat. Illetve mivel lehet eltávolítani a régi réteget, hogy a festéket ne bátsa? Vagy mehet az új réteg a régire? Láma vagyok hozzá, bocs...
Ha a régi festékrendszert olyan értékesnek ítéled meg hogy arra akarsz újat felépíteni, akkor csak a kézi csiszolást javaslom.
Egyébként meg kromofág + spachtli, azt hajrá!
Utána homokfújás, és a rendszer új felépítése!

#100
Posted 2010. April 13. - 16:02

Tudod, én vagyok az a keszthelyi... ?
Tudom, persze! Csak ezek más képek!
Azt mondtam már, hogy összvissz 4db EO-M váz lesz amit valaha csináltam? Sajnos megszûnt a gyártása, de ezt az infót még megvizuálom helyszínen. Úgyhogy a negyedik, és egyben utolsó ilyen vázat neked fogom legyártani! Tudom, vagyis sejtem hogy miért szûnik meg: azért ez már egy picit sok volt a jóból. Gondolom más építõknek is szakadt szét minden ettõl az anyagtól.

Egyébként jól látom, hogy a nyeregcsõ alján levõ kis lyukon át szellõzik a váz? Itt ki is tud folyni a kondenzvíz?
Azt viszont nem tudtam kisasolni, hogy hol lehet szétkapni a papucsot, hogy egyben lejöjjön a lánc. Vagy nem ennél a váznál említetted ezt az opciót?
Igen, jól látod, az az a lyuk, ami arra szolgál hogy ami bemehetett, jöjjön is ki!
Ez az a váz, ami osztható, remélhetõleg megszülöm a festés végleges formáját, és akkor rakok fel képet ide hogy mi lett a vége!

(Külön képet a papucsról is!)