Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
yasec.hu
Indította
FP
, 2002. június 12. 23:30
#61
Írta 2010. december 22. - 21:52
Itt a széjjelfúrt papucsom, mondjuk még így is elég kemény tartása van, mert ez egy olyan anyag. Angolosan kifejezve kissé overkill, de sajnos CrMo lemezbõl nem olyan nagy a választék. Ez egy Uddeholmi acél, azaz a hírhedt svédacél.
#62
Írta 2010. december 22. - 21:51
szarul nez ki na.
offtopik: es most melyik Lotus F1 csapatnak fogsz szurkolni majsztro?
offtopik: es most melyik Lotus F1 csapatnak fogsz szurkolni majsztro?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#63
Írta 2010. december 22. - 21:44
Úgy látszik ez megy!
Szóval lefestõdött a gép. Ez a saját felhasználású gépem lett most. Azóta némileg változott apróságokban, javarészt fogynak rajta a Shimano alkatrészek. Semmilyen elv az alapja, csak úgy. Semmi bajom a Shimanoval (fõleg nem a Dura Ace cuccokkal, amiket használtam), csak ez a fránya Red könnyebb, meg nem is olyan rossz az a double tap! ))
Akkor dobok még olyan képeket, amiket csak készítéskor lehet fotózni. A fékátkötõvel egy kicsit sokat elmolyoltam, ezért is lett könnyebb, mint amit az aluvázhoz adnak.
Szóval lefestõdött a gép. Ez a saját felhasználású gépem lett most. Azóta némileg változott apróságokban, javarészt fogynak rajta a Shimano alkatrészek. Semmilyen elv az alapja, csak úgy. Semmi bajom a Shimanoval (fõleg nem a Dura Ace cuccokkal, amiket használtam), csak ez a fránya Red könnyebb, meg nem is olyan rossz az a double tap! ))
Akkor dobok még olyan képeket, amiket csak készítéskor lehet fotózni. A fékátkötõvel egy kicsit sokat elmolyoltam, ezért is lett könnyebb, mint amit az aluvázhoz adnak.
#64
Írta 2010. december 22. - 21:35
Na, megpróbálok némi képet behajigálni ide...
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy van benne photoshop. )) Az õsrégi Mavic Cosmic kerekeken a felirat normál esetben sárga, csak az nem passzolt a képbe. ))
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy van benne photoshop. )) Az õsrégi Mavic Cosmic kerekeken a felirat normál esetben sárga, csak az nem passzolt a képbe. ))
#65
Írta 2010. december 22. - 21:21
Hozé: szólok majd a Gábornak, ezt Õ követte el!
Az a bringa a Fityiszé volt csak, nem Õ árulja amúgy. A színért Õ felel, Õ hozta a festéket hozzá! ))
Az a bringa a Fityiszé volt csak, nem Õ árulja amúgy. A színért Õ felel, Õ hozta a festéket hozzá! ))
#66
Írta 2010. december 22. - 20:20
Mé ne má?
Mindig azt tanítod röhögni jó!!
Mindig azt tanítod röhögni jó!!
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#67
Írta 2010. december 22. - 20:16
Jóvammá nem röhög!
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#68
Írta 2010. december 22. - 20:03
portugalosan viszont nem
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#69
Írta 2010. december 22. - 19:58
#70
Írta 2010. december 22. - 18:59
zsozé LOL mint a Murinnyo.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#71
Írta 2010. december 22. - 18:49
Jajj Yasec!
Ha kérhetném, hogy a honlapon a "José" -t "hozé" -ra javítsátok már át...
Ha kérhetném, hogy a honlapon a "José" -t "hozé" -ra javítsátok már át...
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#72
Írta 2010. december 22. - 18:08
hat igen, ilyenek ezek az egyedi szinek.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#73
Írta 2010. december 22. - 18:00
Kering már egy ideje apróban is volt, ebayon is már nem elõször látom. Jó kis gép, de valahogy a színével nem vagyok kibékülve.
11:38:11 IM 2012
#74
Írta 2010. december 22. - 17:55
ez a Fityisz bringaja
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#75
Írta 2010. december 22. - 14:21
#76
Írta 2010. december 22. - 12:28
Kb. milyen nehéz lenne egy 29er acél váz lefty villához való fejcsõvel és csúsztatható Rohloff kompatibilis papucsokkal, kb. 19-20collos méret esetén?
Szia! Hát ez nem lenne könnyû, lehet megütné a 2,2kg-os értéket is...
Nem csináltam még ilyet, pontiosan nem tudom az eredményt.
Headshock-os acélvázat már csináltam, de azt is nagyon ritkán.
#77
Írta 2010. december 22. - 12:25
))
Nem vagyok ráhatással ezekre a dolgokra. Részemrõl én kerülöm a váz festésével azonos színre eloxált alu cuccokat. Nem szokott bejönni.
Ja, meg amin Tune hajtómû van, azt biztosan nem én szereltem össze, azt egy gépre se tennék!
Nem vagyok ráhatással ezekre a dolgokra. Részemrõl én kerülöm a váz festésével azonos színre eloxált alu cuccokat. Nem szokott bejönni.
Ja, meg amin Tune hajtómû van, azt biztosan nem én szereltem össze, azt egy gépre se tennék!
#78
Írta 2010. december 02. - 17:58
A váz szine még jó is lehet, de a hajtómû és a felnik szine már túl sok szerintem....
A zöld PAUL fék az állat!!!!:-))
A zöld PAUL fék az állat!!!!:-))
#79
Írta 2010. december 02. - 16:00
Persze,tudom mit csinál Károly úr!
De ez bûn.
De ez bûn.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#80
Írta 2010. december 02. - 15:54
Ne a szinét nézd, hanem a megoldásokat a vázon. (bowdenezés, váltófül)
Nekem tetszik, de tényleg baromi drága.
Nekem tetszik, de tényleg baromi drága.