Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
yasec.hu
Indította
FP
, 2002. június 12. 23:30
#61
Írta 2010. december 22. - 21:52
Itt a széjjelfúrt papucsom, mondjuk még így is elég kemény tartása van, mert ez egy olyan anyag. Angolosan kifejezve kissé overkill, de sajnos CrMo lemezbõl nem olyan nagy a választék. Ez egy Uddeholmi acél, azaz a hírhedt svédacél. 
#62
Írta 2010. december 22. - 21:51
szarul nez ki na. 
offtopik: es most melyik Lotus F1 csapatnak fogsz szurkolni majsztro?
offtopik: es most melyik Lotus F1 csapatnak fogsz szurkolni majsztro?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#63
Írta 2010. december 22. - 21:44
Úgy látszik ez megy! 
Szóval lefestõdött a gép. Ez a saját felhasználású gépem lett most. Azóta némileg változott apróságokban, javarészt fogynak rajta a Shimano alkatrészek. Semmilyen elv az alapja, csak úgy. Semmi bajom a Shimanoval (fõleg nem a Dura Ace cuccokkal, amiket használtam), csak ez a fránya Red könnyebb, meg nem is olyan rossz az a double tap!
))
Akkor dobok még olyan képeket, amiket csak készítéskor lehet fotózni. A fékátkötõvel egy kicsit sokat elmolyoltam, ezért is lett könnyebb, mint amit az aluvázhoz adnak.


Szóval lefestõdött a gép. Ez a saját felhasználású gépem lett most. Azóta némileg változott apróságokban, javarészt fogynak rajta a Shimano alkatrészek. Semmilyen elv az alapja, csak úgy. Semmi bajom a Shimanoval (fõleg nem a Dura Ace cuccokkal, amiket használtam), csak ez a fránya Red könnyebb, meg nem is olyan rossz az a double tap!
Akkor dobok még olyan képeket, amiket csak készítéskor lehet fotózni. A fékátkötõvel egy kicsit sokat elmolyoltam, ezért is lett könnyebb, mint amit az aluvázhoz adnak.


#64
Írta 2010. december 22. - 21:35
Na, megpróbálok némi képet behajigálni ide...

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy van benne photoshop.
)) Az õsrégi Mavic Cosmic kerekeken a felirat normál esetben sárga, csak az nem passzolt a képbe.
))

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy van benne photoshop.
#65
Írta 2010. december 22. - 21:21
Hozé: szólok majd a Gábornak, ezt Õ követte el! 
Az a bringa a Fityiszé volt csak, nem Õ árulja amúgy. A színért Õ felel, Õ hozta a festéket hozzá!
))
Az a bringa a Fityiszé volt csak, nem Õ árulja amúgy. A színért Õ felel, Õ hozta a festéket hozzá!
#66
Írta 2010. december 22. - 20:20
Mé ne má?
Mindig azt tanítod röhögni jó!!
Mindig azt tanítod röhögni jó!!
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#67
Írta 2010. december 22. - 20:16
Jóvammá nem röhög!
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#68
Írta 2010. december 22. - 20:03
portugalosan viszont nem
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#69
Írta 2010. december 22. - 19:58
#70
Írta 2010. december 22. - 18:59
zsozé LOL mint a Murinnyo.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#71
Írta 2010. december 22. - 18:49
Jajj Yasec!
Ha kérhetném, hogy a honlapon a "José" -t "hozé" -ra javítsátok már át...
Ha kérhetném, hogy a honlapon a "José" -t "hozé" -ra javítsátok már át...
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#72
Írta 2010. december 22. - 18:08
hat igen, ilyenek ezek az egyedi szinek.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#73
Írta 2010. december 22. - 18:00
Kering már egy ideje apróban is volt, ebayon is már nem elõször látom. Jó kis gép, de valahogy a színével nem vagyok kibékülve.
11:38:11 IM 2012
#74
Írta 2010. december 22. - 17:55
ez a Fityisz bringaja
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#75
Írta 2010. december 22. - 14:21
#76
Írta 2010. december 22. - 12:28
Kb. milyen nehéz lenne egy 29er acél váz lefty villához való fejcsõvel és csúsztatható Rohloff kompatibilis papucsokkal, kb. 19-20collos méret esetén?
Szia! Hát ez nem lenne könnyû, lehet megütné a 2,2kg-os értéket is...
Nem csináltam még ilyet, pontiosan nem tudom az eredményt.
Headshock-os acélvázat már csináltam, de azt is nagyon ritkán.
#77
Írta 2010. december 22. - 12:25
Nem vagyok ráhatással ezekre a dolgokra. Részemrõl én kerülöm a váz festésével azonos színre eloxált alu cuccokat. Nem szokott bejönni.
Ja, meg amin Tune hajtómû van, azt biztosan nem én szereltem össze, azt egy gépre se tennék!
#78
Írta 2010. december 02. - 17:58
A váz szine még jó is lehet, de a hajtómû és a felnik szine már túl sok szerintem....
A zöld PAUL fék az állat!!!!:-))
A zöld PAUL fék az állat!!!!:-))
#79
Írta 2010. december 02. - 16:00
Persze,tudom mit csinál Károly úr!
De ez bûn.
De ez bûn.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#80
Írta 2010. december 02. - 15:54
Ne a szinét nézd, hanem a megoldásokat a vázon. (bowdenezés, váltófül)
Nekem tetszik, de tényleg baromi drága.
Nekem tetszik, de tényleg baromi drága.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






