Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

yasec.hu

- - - - -

  • Please log in to reply
637 replies to this topic

#181
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,760 posts
Biztos nincsenek benne olyan lyukak? Fizika, szóval kéne...
Eltörni meg bármit el lehet, a törésnek számtalan oka lehet stb.

Ezek "csak" termékek és nem a "csoda" fogalmába tartozó nemtudommik.
A ki tudja milyen titán váz is lehet szuper, mert hát ugyen "ki tudja milyen" ;)



#182
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2,353 posts
Láttam már jó minõségû, de törött titánstücnit is, igaz volt vagy 10 éves. ;)
De egy csúcs acélvázon szerintem elég jó a felületkezelés, és nincsenek benne hegesztési (vagy tágulási.. mifene neve van) lyukak, így kevésbé rozsdásodik, tehát ez sem szempont..

Ride everywhere.

.


#183
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
A titán ugyanúgy meg lehet javítani mint bármilyen fémbõl készült vázat. A ki tudja milyen titánvázat meg na hasonlítsuk egy csúcs acélvázhoz.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#184
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2,353 posts

Hát ha megnézed az én és a haverom törött titánvázát, mindjárt átgondolod, hogy mire akarsz pénzt adni.
Viszont tényleg nem rozsdás.:)


MEgnézném, képek?

Ride everywhere.

.


#185
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,127 posts

Hát ha megnézed az én és a haverom törött titánvázát, mindjárt átgondolod, hogy mire akarsz pénzt adni.
Viszont tényleg nem rozsdás.:)


módosítok: jóféle titánváz kell.





acél: ok, az acélváz tényleg nem rossz dolog. de: én nem szeretek túl sokat tökölni/molyolni a bicaj karbantartásával. megcsinálom, meg minden, de pl nem zavar ha sáros meg ilyenek. viszont azt nem szeretem, ha vmi nem mûködik vagy túl sokat kell vele veszõdni. ilyen hozzáállással egy acélváz elõbb-utóbb rozsdásodna. ez viszont qrvára zavarna. valszeg félnék kivinni télen, vagy sárban. ez viszont még sokkal jobban zavarna. (a bicaj mégiscsak használati tárgy.) fõleg hogy mennyibe kerül pl egy yasec váz. ha egyszer acél vázat veszek, az valszeg egy "tömeggyártott" cove handjob, cotic vagy orange p7 vagy ilyesmi lenne. amik persze nem egy kategória a yasec-kel... :) persze ha 200e+ felett gondolkodnék merevvázon, akkor már bejátszana a titán, pl cove hummer, morati :( vagy litespeed/merlin, titus eleven ilyesmi...

persze lehet hogy túldimenzionálom ezt a rozsdásodás dolgot...

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#186
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,760 posts
Néhány éve, nem tudom hol, talán bikemag, volt egy interjú a Mesterrel, ha jól tévedek, akkor Szabolcsy Szilvia pályagépe kapcsán. Akkor valami olyasmit mondott, hogy mérnök szemmel nézve az acél képes olyan tulajdonságokat felvonultatni, ami a legideálisabb anyaggá teszi kerékárgyártási célra.
Ez persze így még nagyon tág, mert túl sokfajta ötvözet és csõszett létezik és nagyon kevesen tudják, hogy valójában mit is választanak (mármint a felhasználó, amikor rábök, hogy neki ebbõl vagy abból a csõbõl kell váz).

OFF:
Az én ideális bringám, acélból készül majd (Mo-on :)!), merev villája lesz 1-2 kényelmet fokozó titán alkatrésszel (nyeregcsõ, kormányszár)



#187
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,686 posts
Hát ha megnézed az én és a haverom törött titánvázát, mindjárt átgondolod, hogy mire akarsz pénzt adni.
Viszont tényleg nem rozsdás.:)
Marci

#188
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,127 posts
a zacél rozsdállik. :D
titán kell.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#189
apr

apr

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 567 posts

pontosabban: megfordult a világ: 15 éve az acél volt mainstreem, az alu a különleges, ma meg egzotikus gyártók közé tartozik, aki acéllal dolgozik.
Szvsz. ha Yasec, akkor VAS! :D


Szerintem is egyértelmûen acél.

Jobbnál jobb alu váz tonnaszám akad, akár örök garis is.

Addig kell acélt rendelni amíg lehet (én már túl vagyok rajta 10 éve :D ), gondolom "pepecselõsebb" mint az alu azért nem "reklámozzák".

#190
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,760 posts

Az acél drágább mivel már ne igen gyártanak acél csõszetteket...


pontosabban: megfordult a világ: 15 éve az acél volt mainstreem, az alu a különleges, ma meg egzotikus gyártók közé tartozik, aki acéllal dolgozik.
Szvsz. ha Yasec, akkor VAS! :D



#191
bringasgyerek

bringasgyerek

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 51 posts
Ha jól tudom az acél vázak induló ára pedig 200.000ft,és ez azért amit kapsz véleményem szerint nem is sok,persze nem kevés pénz...

#192
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

Gyártanak még régi stílusú A vázat? Ez a linkelt acél váz a régi dizájnhoz képest egy kicsit...

szerintem azér elég jó az is :)
fekete matricával igen jól néz ki élõben is :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#193
langferi

langferi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 348 posts

Az alu vázak induló ára 150ezer körül mozog, szóval kicsit soknak tûnik, bár nem vagyok szaki, szóval lehet, hogy az acél drágább.

Az acél drágább mivel már ne igen gyártanak acél csõszetteket, az utolsó infót montivázról 160nak árazták be.
langferi alias SzomjasFeri
Lazán, faszán, igazán!
http://piacter.bikem...500&ppuser=2602

#194
apr

apr

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 567 posts
Gyártanak még régi stílusú A vázat? Ez a linkelt acél váz a régi dizájnhoz képest egy kicsit...

#195
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,248 posts
Az alu vázak induló ára 150ezer körül mozog, szóval kicsit soknak tûnik, bár nem vagyok szaki, szóval lehet, hogy az acél drágább.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#196
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts

ez az ár real?

http://piacter.bikem...=178738&cat=all

csak kíváncsiságból kérdezem, újonnan kb. mibe kerül, ha használtad ennyiért kínálják?


Ez egy új váz. Amennyit én tudok, mégsem jó az illetõnek a méret, ezért akarja eladni.

#197
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,127 posts
ez az ár real?

http://piacter.bikem...=178738&cat=all

csak kíváncsiságból kérdezem, újonnan kb. mibe kerül, ha használtad ennyiért kínálják?

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#198
Yaroslav

Yaroslav

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 304 posts
Ajánlom ezt: Nóniusz CRC 3-36 Aerosol
Korrózióvédõ és kenõanyag.
Én ezel szoktam évente egyszer, amikor darabokban van a bicó kifújni a vázat belülrõl teljesen + minden esõs, saras tekerés után a kitörölgetett nyeregvázcsövet.

#199
zsizsi

zsizsi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,939 posts

Csak picit kapcsolódik szorosan a topichoz, mégis itt kérdezem, mert számomra a Yasec váz=cro-mo váz :)

cro-mo váz felújításán fáradozom éppen. A csöveket érdemes belülrõl valamivel lekezelni, az esetleges korrózió miatt. Vagy tartalmaz olyan össetevõket az ötvözet, ami miatt kevésbé rozsdásodik, mint a normál acél?

Saját tapasztalatom alapján a CroMo váz is rozsdásodik. (Nincs összehasonlítási alapom a hagyományos acéllal.) Belülrõl csak akkor érdemes felületkezeléssel foglalkozni, ha vannak olyan nyílások a vázon, ahol be tud jutni a víz - nyeregcsõ hasítéka ilyen, esetleg a világítás kábeleinek készült furatok, bowden nyílások.
Mikor Yasecnél raktuk össze a bicót, nála láttam egy nagyon jópofa szert ilyen célra. Aerosol formájában kell felvinni a felületre, és ott megdermed a csövön. Nekem is ilyennel kezelte a nyeregcsõ belsejét, mondván, ártani nem árt, annál többet használ!
Esetleg küldj Neki egy privit, hogy árulja el a szer nevét, beszerzési forrását. Biztosan segít neked is.

#200
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
yasec: más váz átalakításával foglalkozol? (régi schwinn-csepel)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.