Én is gondolkodom, hogy vázat cseréljek, szintén a Team -re gondoltam.
Amit tudok róla, hogy kifejezetten jól bírja a strapát elég vastag az anyag ahhoz képest súlyban nagyon jó.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Caprine vázak
Started by
FP
, 2002. May 15. 19:43
#161
Posted 2004. January 08. - 11:46
#162
Posted 2004. January 08. - 10:37
Üdvözlet!
Tervezem egy caprine váz vásárlását és ez ügyben kérném a segítségeteket.
2003-as Revenge vagy Team?
Melyik jobb CC-re, városba és túrára is egyben ?
Várom a válaszokat.
Tervezem egy caprine váz vásárlását és ez ügyben kérném a segítségeteket.
2003-as Revenge vagy Team?
Melyik jobb CC-re, városba és túrára is egyben ?
Várom a válaszokat.
#163
Posted 2002. December 01. - 20:44
#164
Posted 2002. December 01. - 20:12
#165
Posted 2002. November 30. - 22:09
Üdv!
Én jövõre egy Caprine Boomer B beszerzését tervezem. Lehet hogy teló nélkül veszem, és utólag bele valami RST Gila TL, vagy hasonló árkategóriás RST villát. Mi a véleményetek a Boomer-rõl?
Én jövõre egy Caprine Boomer B beszerzését tervezem. Lehet hogy teló nélkül veszem, és utólag bele valami RST Gila TL, vagy hasonló árkategóriás RST villát. Mi a véleményetek a Boomer-rõl?
#166
Posted 2002. November 29. - 15:11
ez az én véleményem:
A caprine nagyon jo nekem is az van, és nem rendeltetés szerûen használom, de birja
a caprine dual/az uj/ gyengébb mint a tavalyi(nem az a kommunista, vörös 5águ csillagos, mert az se tuti)polar x :-\
A caprine nagyon jo nekem is az van, és nem rendeltetés szerûen használom, de birja
a caprine dual/az uj/ gyengébb mint a tavalyi(nem az a kommunista, vörös 5águ csillagos, mert az se tuti)polar x :-\
#167
Posted 2002. November 26. - 12:54
Hi,
A "libafos" színû vázam van. Mára már felturbóztam Avid disc-kekkel és meg vagyok elégedva a bringa teljesitményével, kidolgozásával. Idén minden Maratonon elindultam vele és semmi gond nem volt.
Talán a vázméretében lehetne a támvilla kicsit hosszabb. Nehéz vagyok és mászáskor nehéz megtalálni a jó poziciót. Vagyis rövid határok között csúszkálhatok csak az ülésen.
A szine lehetne más. Mondjuk csak FEKETE.
A "libafos" színû vázam van. Mára már felturbóztam Avid disc-kekkel és meg vagyok elégedva a bringa teljesitményével, kidolgozásával. Idén minden Maratonon elindultam vele és semmi gond nem volt.
Talán a vázméretében lehetne a támvilla kicsit hosszabb. Nehéz vagyok és mászáskor nehéz megtalálni a jó poziciót. Vagyis rövid határok között csúszkálhatok csak az ülésen.
A szine lehetne más. Mondjuk csak FEKETE.
#168
Posted 2002. October 25. - 17:23
Én egy Cherokeet nyúztam 6 hónapig,és nem volt gond vele(light CC,túra,utolsó hónapban kemény CC)a gond vele:NEHÉZ
#169
Posted 2002. August 02. - 12:53
Sziasztok CAPRINE fanok!
Figyeljétek a jövõ évi CAPRINE DS, DH és TRIAL vazakat! (Igen kifelyezetten TRIAL geometria!!!)
Van egy "kis" közöm a tervezésükhöz....
De ne engem szídjatok majd kizárólag, mert a PROTOTIPUSOK tesztelését többen végezzük és ez alapján készül a végsõ modell!
Az vázak anyagát pedig ti jobban ismeritek nálam!
Én még rosszat nem nagyon halottam róla.
A DH vázat PÉCSEN teszteljük, A DS vázat MISKOLCON?, a TRIALT pedig DEBRECENBEN!
Jó várakozást jövõ tavaszig!
LORY-B ;D
Figyeljétek a jövõ évi CAPRINE DS, DH és TRIAL vazakat! (Igen kifelyezetten TRIAL geometria!!!)
Van egy "kis" közöm a tervezésükhöz....
De ne engem szídjatok majd kizárólag, mert a PROTOTIPUSOK tesztelését többen végezzük és ez alapján készül a végsõ modell!
Az vázak anyagát pedig ti jobban ismeritek nálam!
Én még rosszat nem nagyon halottam róla.
A DH vázat PÉCSEN teszteljük, A DS vázat MISKOLCON?, a TRIALT pedig DEBRECENBEN!
Jó várakozást jövõ tavaszig!
LORY-B ;D
#170
Posted 2002. July 31. - 16:58
Csá!
Nem tudok egyetérteni a vázak rossz minõségével. Ha anno az is volt, a mostaniak szerintem mestermûvek. Most vettem egy revenge gépet és elsõosztály a kidolgozás. Olyan technikai megoldások vannak rajta, amit más gyártók csak a csúcsmodelljeikre raknak rá (integrált fejcsapágy, brutális fejcsõ merevítés, s-bend, stb). A színe meg olyan-amilyen. Idáig bárki látta mindenkinek tetszett. A naracssárga nagyon bejön, különösen ha azt akarod, hogy ne üssenek el a városban. Jó feltûnõ. Kezelhetõség szempontjábol is király. Olyan merev, hogy elsõ pöccre reagál. Nem kell hajlítgatnod a vázat. Az SPD használata sem okoz gondot. Precíz kidolgozás, szép hegesztések. Csak ajánlani tudom!
Nem tudok egyetérteni a vázak rossz minõségével. Ha anno az is volt, a mostaniak szerintem mestermûvek. Most vettem egy revenge gépet és elsõosztály a kidolgozás. Olyan technikai megoldások vannak rajta, amit más gyártók csak a csúcsmodelljeikre raknak rá (integrált fejcsapágy, brutális fejcsõ merevítés, s-bend, stb). A színe meg olyan-amilyen. Idáig bárki látta mindenkinek tetszett. A naracssárga nagyon bejön, különösen ha azt akarod, hogy ne üssenek el a városban. Jó feltûnõ. Kezelhetõség szempontjábol is király. Olyan merev, hogy elsõ pöccre reagál. Nem kell hajlítgatnod a vázat. Az SPD használata sem okoz gondot. Precíz kidolgozás, szép hegesztések. Csak ajánlani tudom!
#171
vendég_Chreex_*
Posted 2002. June 14. - 00:04
Hali!
Libafos-metál szín? 2001-es Caprine Team vázat használok már egy ideje. Röviden és vel?sen: ragyogó mérnöki munka, min?sítheletlenül pocsék kivitelezés, nulla felhasználói támogatás. T.i.: nem lehet kapni váltópapucsot, pedig az eredeti kenyérre kenhet? és megehet? reggelire, sz'al kéne pár pót... Írtam emilt az ügyben, és szartak a fejemre; úgymond emlékeztettek rá, hogy a Balkán peremén élünk. A csöveket össze-vissza hegesztették össze, de a színét?l annyira el voltam ájulva, hogy ezeket az "apróságokat" a vételkor nem vettem észre. A középcsapágyház aszimmetrikusan van betéve, egyik oldalt jobban kilóg a pedál, mint a másik oldalt. A hegesztések rusnyák. A váz igen nehéz, lemértem bringabolti precíziós mérlegen, kábé 1900 gramm. (Ez nem vicc.) Legalább van benne anyag, remélhet?leg nem fog eltörni.
Most jönnek a pozitívumok. A hibák messzir?l nem látszanak, és szép a cucc. A geometriája rettent? jól el van találva; szerintem gyakorlatilag ez az els? olyan magyar váz, amit az esetleges teleszkópos használat figyelembevételével terveztek.(Magellánék sztem - a Crux-szal mindenképpen - még b?ven a merevvillás korszakban vannak, ez jenkiföldi viszonylatban a '90-es évek legelejének felelhet meg.) Ha ebbe beleraksz egy 10 centis villát, még mindig tapad az eleje a földhöz a legdurvább emelked?kön is. Nagyon merev: ha rálépsz a pedálra, ugrik a gép, ha rámész egy nagyobb k?re hátsó kerékkel, egyszer?en érzed, hogy visszaránt; ez nem mozogja ki úgy a dolgokat, mint egy acélváz. Rugós nyeregrúdat mindenképpen érdemes hozzá venni.
És végül, ami fontos: ha SPD-t veszel hozzá, az aszimmetria miatt úgy fogsz tekerni, mint egy nyomorék. Már láttam több embert ilyen vázzal + SPD-vel hajtani... Nem volt szívderít?. Én klipsszel használom, így a fenti bibi részben kiküszöbölhet?. Nem ott van az egyik pedálon a lábam, mint a másikon. SPD-n nem tudsz variálni.
A dícséretek ellenére feltétlenül lebeszélnék mindenkit, hogy ilyen vázat vegyen. (Itt most csak a 2001-es, libafosmetál szín?r?l van szó.) Még akkor is, ha óccsóé' adják. Az idei biztos sokkal jobban sikerült - ha Caprine-ék egy icipicit is adnak magukra...
Libafos-metál szín? 2001-es Caprine Team vázat használok már egy ideje. Röviden és vel?sen: ragyogó mérnöki munka, min?sítheletlenül pocsék kivitelezés, nulla felhasználói támogatás. T.i.: nem lehet kapni váltópapucsot, pedig az eredeti kenyérre kenhet? és megehet? reggelire, sz'al kéne pár pót... Írtam emilt az ügyben, és szartak a fejemre; úgymond emlékeztettek rá, hogy a Balkán peremén élünk. A csöveket össze-vissza hegesztették össze, de a színét?l annyira el voltam ájulva, hogy ezeket az "apróságokat" a vételkor nem vettem észre. A középcsapágyház aszimmetrikusan van betéve, egyik oldalt jobban kilóg a pedál, mint a másik oldalt. A hegesztések rusnyák. A váz igen nehéz, lemértem bringabolti precíziós mérlegen, kábé 1900 gramm. (Ez nem vicc.) Legalább van benne anyag, remélhet?leg nem fog eltörni.
Most jönnek a pozitívumok. A hibák messzir?l nem látszanak, és szép a cucc. A geometriája rettent? jól el van találva; szerintem gyakorlatilag ez az els? olyan magyar váz, amit az esetleges teleszkópos használat figyelembevételével terveztek.(Magellánék sztem - a Crux-szal mindenképpen - még b?ven a merevvillás korszakban vannak, ez jenkiföldi viszonylatban a '90-es évek legelejének felelhet meg.) Ha ebbe beleraksz egy 10 centis villát, még mindig tapad az eleje a földhöz a legdurvább emelked?kön is. Nagyon merev: ha rálépsz a pedálra, ugrik a gép, ha rámész egy nagyobb k?re hátsó kerékkel, egyszer?en érzed, hogy visszaránt; ez nem mozogja ki úgy a dolgokat, mint egy acélváz. Rugós nyeregrúdat mindenképpen érdemes hozzá venni.
És végül, ami fontos: ha SPD-t veszel hozzá, az aszimmetria miatt úgy fogsz tekerni, mint egy nyomorék. Már láttam több embert ilyen vázzal + SPD-vel hajtani... Nem volt szívderít?. Én klipsszel használom, így a fenti bibi részben kiküszöbölhet?. Nem ott van az egyik pedálon a lábam, mint a másikon. SPD-n nem tudsz variálni.
A dícséretek ellenére feltétlenül lebeszélnék mindenkit, hogy ilyen vázat vegyen. (Itt most csak a 2001-es, libafosmetál szín?r?l van szó.) Még akkor is, ha óccsóé' adják. Az idei biztos sokkal jobban sikerült - ha Caprine-ék egy icipicit is adnak magukra...
#172
Posted 2002. May 24. - 09:42
Hy!
Szerintem a Caprine Dual egy nagyon erõs váz, de ha a pénz számít akkor tavalyi PolarX-et vegyél valami triálostól(nyugi rengeteg van), mert nem triálra van kitalálva. Az hogy erõs-e. Hát Gulyás Misinek is ez van és azért repkedett már vele rohadt nagyokat. Múltkor nem mérte be az ugratót éstúlszált. A leérkezéskor durr defekt, Duplafalú Mavic felni 3 helyen eltört, a váltó beleállt a kerékbe....... A váltópapucs elhajlott, deazt úgyis cserélni lehet. A váznak meg semmi baja!!!!!!!!!!!!!!
Szerintem a Caprine Dual egy nagyon erõs váz, de ha a pénz számít akkor tavalyi PolarX-et vegyél valami triálostól(nyugi rengeteg van), mert nem triálra van kitalálva. Az hogy erõs-e. Hát Gulyás Misinek is ez van és azért repkedett már vele rohadt nagyokat. Múltkor nem mérte be az ugratót éstúlszált. A leérkezéskor durr defekt, Duplafalú Mavic felni 3 helyen eltört, a váltó beleállt a kerékbe....... A váltópapucs elhajlott, deazt úgyis cserélni lehet. A váznak meg semmi baja!!!!!!!!!!!!!!
#173
vendég__*
Posted 2002. May 24. - 07:59
Az OK, hogy V-fekhez jo, de a fek a tamvillara szokott szerelve lenni... Akkor mi a f...-ert gorbitgetik a lancvillat is?
#174
Posted 2002. May 23. - 21:59
a hátsó láncvillára szokták mondani, arra amelyik S-alakú!! V-fékhez jó!! Tárcsához inkább egyeneset (merevebb)!
(ha nem igy van nyugodtan javítsatok ki!)
(ha nem igy van nyugodtan javítsatok ki!)
#175
Posted 2002. May 23. - 20:16
#176
Posted 2002. May 23. - 16:07
#177
Posted 2002. May 23. - 16:05
rövidebb láncvilla, nem telóhoz tervezett geo, stb... De kérdezz okosabb triálosokat!
Beg
Beg
#178
Posted 2002. May 23. - 16:00
JA arra gondoltam (janihegyre) de télleg mi a különbség a trial és a dual között (nem sportág ;D), mert szerintem trialra is jobb a dual váz vagy nem?? mert több merevítés van rajta!! Vagy valalmi más különbség van amiért az jobb triálra??
#179
vendég__*
Posted 2002. May 23. - 12:09
Sziasztok!
En egy idei Revenge vazat neztem nemreg. Eleg igenyes, massziv darabnak tunik, de eleg konnyu is. (A 18"as allitolag csak 15xxg.) Ami nem tetszett rajta:
- a szine
- agyon van S-bendezve (lancvilla is, nem csak a tamvilla)
- csak 2 bowdennek vannak rajta feszito szemek, annyira hidraulikus tarcsafekhez van kigondolva. Olyat pedig nem szandekozom cipelni magammal, ugyhogy vegul is nem vettem meg, noha elobb vegiggondoltam az "elso valto elhagyasa" es a "hidraulikus abroncsfek" opciokat is. Team nem volt keznel, pedig az allitolag kaphato olyan narancssarga beutes nelkul is (de ha jol tudom, a geometriaja is kulonbozik, ami fontosabb), de azon sincs 3. sor bowdenszem.
Azt a Team-et (valszeg tavalyi) en is lattam a Kerekvarban, inkabb csak szubjektiv okok miatt (szin, S-bend) nem tetszett, de annyiert szvsz megeri, akinek meretben jo. Bowdenszemeket akkor nem szamoltam.
En egy idei Revenge vazat neztem nemreg. Eleg igenyes, massziv darabnak tunik, de eleg konnyu is. (A 18"as allitolag csak 15xxg.) Ami nem tetszett rajta:
- a szine
- agyon van S-bendezve (lancvilla is, nem csak a tamvilla)
- csak 2 bowdennek vannak rajta feszito szemek, annyira hidraulikus tarcsafekhez van kigondolva. Olyat pedig nem szandekozom cipelni magammal, ugyhogy vegul is nem vettem meg, noha elobb vegiggondoltam az "elso valto elhagyasa" es a "hidraulikus abroncsfek" opciokat is. Team nem volt keznel, pedig az allitolag kaphato olyan narancssarga beutes nelkul is (de ha jol tudom, a geometriaja is kulonbozik, ami fontosabb), de azon sincs 3. sor bowdenszem.
Azt a Team-et (valszeg tavalyi) en is lattam a Kerekvarban, inkabb csak szubjektiv okok miatt (szin, S-bend) nem tetszett, de annyiert szvsz megeri, akinek meretben jo. Bowdenszemeket akkor nem szamoltam.
#180
Posted 2002. May 23. - 11:34
Az egyik haveromnak Matrix Dual van, es DH -zik meg dualozik vele, es egesz jol birja. Igaz, hogy meg viszonylag uj, de eleg erosnek nez ki.
Caprine: ha a haverod trialozni is akar vele meg dh -zni is, az eleg erdekes. Trialhoz merev vaz + villa, Dh hoz meg monstrum dog tels vaz meg dh telo kell. Ez ket kulon kategoria. De ha a DH -zast ugy ertetted, hogy neha felnez a janihegyre, akkor inkabb Caprine Trial vazat vegyen, ne dualt, es akkor mar jo is.
Caprine: ha a haverod trialozni is akar vele meg dh -zni is, az eleg erdekes. Trialhoz merev vaz + villa, Dh hoz meg monstrum dog tels vaz meg dh telo kell. Ez ket kulon kategoria. De ha a DH -zast ugy ertetted, hogy neha felnez a janihegyre, akkor inkabb Caprine Trial vazat vegyen, ne dualt, es akkor mar jo is.