pro .koszonom szepen. leirom mert amijen gyakran hasznalom elfelejtem.de ha szetszedem lesz meg kerdesem biztos
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teló tuning
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 04:00
#641
Írta 2004. november 11. - 12:16
#642
Írta 2004. november 11. - 10:41
mondjuk jó lenne tudni, hogy pro, ram, vagy mi volt még ?
Egyik oldalon rugó itt az elõfeszítést tudod állítani, másik oldal nyílt olaj patron, itt a befelé csilit a kékkel, kifelé csilit a pirossal. azt hiszem ezzel ki is merült az állíthatósága
Egyik oldalon rugó itt az elõfeszítést tudod állítani, másik oldal nyílt olaj patron, itt a befelé csilit a kékkel, kifelé csilit a pirossal. azt hiszem ezzel ki is merült az állíthatósága
#643
Írta 2004. november 11. - 10:21
koszonyem a BIG ONE zsirzast!tudom ez nektek gagyi kerdes de:a szaraknal mek oldalt mit lehet allitani es megis hogy van oszehanyva,az1ikben rugo a masikba csak elasztomer?
#644
Írta 2004. november 10. - 17:35
haver cuccaban mukodik az a ksi szelep.
mikor osszenyomtuk a telot es benyomtuk a kis golyos szelepet akkor szisszent egyet es erezhetoen finomabban jart.
mikor osszenyomtuk a telot es benyomtuk a kis golyos szelepet akkor szisszent egyet es erezhetoen finomabban jart.
#645
Írta 2004. november 10. - 17:15
Lor, az ujakat is meg kell tuningolni, de ott van egy luk, csak elzarja egy rugos golyo, azt kell kiutni onnan es kesz.
A regire valoban erdemes furni egyet.
A regire valoban erdemes furni egyet.
#646
Írta 2004. november 10. - 17:09
Beleolvastam a témákba. Ha valaki Zokes típusú villát használ és gondjai vannak a szeleppel, ereszti a levegõt, öregszik a gumi, töredezik, írjon mailt. Ingyen baráti segítség, hogy elkerüld azt a kínkeserves utat amit bejártam. Az eljárás kb 2000Ft-ba kerül.
#647
Írta 2004. november 10. - 16:41
+egy szelepet belefurni! (ha a regi tipusu)
mert amugy olyan kompresszio van benne, hogy csak na.
persze vidd szervizbe!
mert amugy olyan kompresszio van benne, hogy csak na.
persze vidd szervizbe!
#648
Írta 2004. november 10. - 14:32
A Bigone alul nyilik. Illetve ott kell kicsavarni a csavart, es le tudod huzni a labat.
A Bigone, ban erdemes szimeringeket cserelni, mert a gyari eleg szar, es normalis szimeringekkel jobban is mozog, es kevesbe koszolodik.
A Bigone, ban erdemes szimeringeket cserelni, mert a gyari eleg szar, es normalis szimeringekkel jobban is mozog, es kevesbe koszolodik.
#649
Írta 2004. november 10. - 14:06
fõleg, hogy azt írja, marzocchi, közben meg egy stratos s7-es....
bigone zsírzás:
alul csavar kicsavar (vagy felül, nem tudom, hogy hol nyílik) villa széthúz, zsir beleken, összeszerel.
zsír: manitou prep M. a többi általában gány.
bigone zsírzás:
alul csavar kicsavar (vagy felül, nem tudom, hogy hol nyílik) villa széthúz, zsir beleken, összeszerel.
zsír: manitou prep M. a többi általában gány.
#650
Írta 2004. november 10. - 12:34
#651
Írta 2004. november 10. - 12:17
Egy jól sikerült telótuning - fake kép. Gratula a kivitelezõnek.
http://www.pinkbike....ew&image=337560
http://www.pinkbike....ew&image=337560
#652
Írta 2004. november 10. - 11:58
BIG ONE duplavalast zsiroznerk. hogy kell szetszedni? mijen zsiral lehet megkeni ami olcso,es nem gyari (konkretan)
#653
Írta 2004. november 07. - 16:40
a marzo honlapon fenn van, mennyi olaj kell bele. szóval ha már leereszted, tölts bele újat.
gyárilag sae 7.5 van benne, ahogy itt már elhangzott, szóval olaj témában olvass vissza.
gyárilag sae 7.5 van benne, ahogy itt már elhangzott, szóval olaj témában olvass vissza.
#654
Írta 2004. november 07. - 15:57
persze ha mar regota hasznalod
es egyszer mar szetkaptad akkor rakhatsz bele ujjat is.
ezt csak megkoszoni minden szerekezet.
annyira nem kell sporolni! ;-)
es egyszer mar szetkaptad akkor rakhatsz bele ujjat is.
ezt csak megkoszoni minden szerekezet.
annyira nem kell sporolni! ;-)
#655
Írta 2004. november 07. - 13:48
persze, csak ne abba a tálkába öntsd a levakart sarat is. bár ez persze egyértelmû
szal igen, nyugodtan töltsd vissza.
szal igen, nyugodtan töltsd vissza.
#656
Írta 2004. november 07. - 13:28
Kössz.
Még egy kérdés: Ha szétszedem a telót és az olajat is kiöntöm(száranként egy-egy tálkába) akkor azt az olajat még vissza lehet-e tölteni majd a telóba?
Még egy kérdés: Ha szétszedem a telót és az olajat is kiöntöm(száranként egy-egy tálkába) akkor azt az olajat még vissza lehet-e tölteni majd a telóba?
#657
Írta 2004. november 07. - 11:05
ha ez így van, akkor probléma sincs, mert leeresztessz a légnyomásból. a nyomórúd feje alá meg beteszel 2 cm-nyi akárimlyen kör alakú gumidarabot.
és kész is az ültetés.
és kész is az ültetés.
#658
Írta 2004. november 07. - 10:50
De az Mx-Comp levegõs; amikor a csillapítást állítgattam nem sok rugót láttam.
#659
Írta 2004. november 06. - 18:25
#660
Írta 2004. november 06. - 18:06
Ha ott van negatív rugó akkor azt kell nagyobbra cserélni.
ha nincs akkor beraksz oda egyet, vagy egy kis gumidarabot.
de a rugó jobb.
ha nincs akkor beraksz oda egyet, vagy egy kis gumidarabot.
de a rugó jobb.