Jelentkezz be Regisztrálj
GT vázak
#41
Posted 2008. February 09. - 09:42
másik:
szeretnék minél több gt cuccot a bringára (gondolok itt agy, kormány, stb.), ha valaki tub, segitsen légyszi!
kösz!
#42
Posted 2007. November 23. - 13:12
a hajtókarom mindig lelazul. 500m-enként húzni kell rajta, különben leesik. mi lehet a baja? négyszögtengejes, de nem látok a raja hibát. lehet, hogy a menet lenne meghalva a tengõmben? csavart is cseréltem, hátha az a baja, de nem használt.
passz...
#43
Posted 2007. November 23. - 12:56
köszi szépen a tippet.
a 32-es becsúszók miatt tetszik nekem is.meg hogy a rugóút 85-130 mm-nek van írva.
ja, és 60ezer helyett 45re van leárazva az ebike-nál
#44
Posted 2007. November 23. - 12:07
Igaz jo lenne tudni hány kilo vagy? mert ha 54 akkor mindegy
#45
Posted 2007. November 23. - 11:38
manitou slate super rtwd, lockout, '07 - 55e
marzo mx pro '07 - 50e
rs tora 302, u-turn '07 - 45e
egyébként még nincs sok jó cucc a gt-men, mert csak így tudtam összehozni, de apránként épül.
most a telo.
köszi elõre is!
#46
Posted 2007. November 23. - 11:16
nem hiszem, hogy az új gt vázak ócskák lennének, hiszen gt.
egy 98-as outpostom van, mindent csinálok, amit lehet az erdõn lehet, és semmi baja. telót csak most fogok rendelni bele decemberben (fizu után:)), de így mereven is teljesen jó!
a súlyát nem mértem, de annyira nem is érdekel.
#47
Posted 2007. September 08. - 09:10
A Zaskar 20éves jubileumi kiadása!
http://cgi.ebay.de/w...bayphotohosting
lapozzatok a lapaljára, ott vannak képek!
http://fotos.mtb-new...hp/photo/402532
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#48
Posted 2007. September 07. - 17:13
#49
Posted 2007. September 07. - 09:01
Na most, az elõzõ tulaja DH-zott vele!!!! Semmi törés, repedés...
Szóval szvsz egyáltalán nem igaz hogy az újabb GT vázak szarok lennének, ez egy nagy-nagy tévhit... Jó, lehet hogy nem olyan szuperek, mint a fénykorban voltak, de akkor még mindent masszivabb anyagokból csináltak. De azért a mostani GT vázak is nagyon jó kis vázak! Aki töri õket, az tuti nem rendeltetésszerûen használja... pláne 2 hét alatt 2-t... sõt, pont ez a bizonyíték rá, hogy inkább a riderrel nem stimmelt valami, nem pedig a vázzal.
AMúgy ha észreveszitek ez igaz mindenre a világon, minél újabb valami annál vacakabb... akár telókról, akár bicajalkatrészekrõl van szó.
Pont ezért ragaszkodom én is a régi 98-as XT alkatrészekhez :-)
VaNick
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#50
Posted 2007. August 18. - 22:42
#51
Posted 2007. August 18. - 22:39
Valójában 2200-2300 gr körül mozog, ezért sem vettem akkor olyat.Tényleg 1.5 kg körül van a 2001-es Avalanache.
Az élet tele van váratlan eseményekkel...Nem minden törésbõl lessz perec.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#52
Posted 2007. August 17. - 16:57
:rofl:Repedt vázzal közlekedni?!
Majd küldj egy képet a törés utáni firkában szerzett sérüléseidrõl!
Nem minden törésbõl lessz perec.
#53
Posted 2007. August 17. - 10:58
Majd küldj egy képet a törés utáni firkában szerzett sérüléseidrõl!
#54
Posted 2007. August 11. - 16:20
A jobb oldali láncvilla ahogy nekicsatlakozik a középcsapágyháznak a hegesztés mellett,de szerencsére a két láncvilla közt egy elég erõs merevítõ van ami nem engedi tovább repedni legalábbis csak nagyon lassan.Hol repedt meg a vázad?
#55
Posted 2007. August 11. - 15:27
#56
Posted 2007. August 10. - 20:28
Szia,ezzel elkésni nem lehet szerintem,legalább ide is irogatnak néha.Helló!
Lehet kicsit elkéstem ezzel, de csak most találtam ezen gt-s topicot.
Ha jól látom a törött GT-t a videoról stillelt képen, akkor az egy 2001-es Avalanche 1.0 váz (fekete,szürke,piros szinben). Nem mondanám könnyített
váznak.
Nekem pont ez van 2001 óta. Sztem kib. erös váz, a képen látható módon eltörni pedig csak full kihúzott nyeregcsövel lehet. Talán nyomott a gazdája egy elöre szaltót, -nem biztos hogy akaratlagosan- a bringa nyeregcsöve meg kiszakadt. A GT gyár mind a mai napig azt mondja, hogy a nyeregcsö végének be kell érnie a harmadik háromszögbe. Amúgy biztosan fáradnak a GT vázak is az idö múlásával.
Tényleg 1.5 kg körül van a 2001-es Avalanache.
Sziasztok
Szerintem is egy túlságosan kihúzott nyeregcsõ következménye lehet,vagy nagyon egyedi véletlenszerû törés.Mint már írtam nekem a régebbi egy 2000-es Avalanche-on 7éves nyúzás után is csak egy hajszálrepedés van amit 2éve látok rajta és még bírja pedig szinte minden nap azzal járok melóba,meg néha terepen zúzni.
#57
Posted 2007. August 10. - 18:28
Lehet kicsit elkéstem ezzel, de csak most találtam ezen gt-s topicot.
Ha jól látom a törött GT-t a videoról stillelt képen, akkor az egy 2001-es Avalanche 1.0 váz (fekete,szürke,piros szinben). Nem mondanám könnyített
váznak.
Nekem pont ez van 2001 óta. Sztem kib. erös váz, a képen látható módon eltörni pedig csak full kihúzott nyeregcsövel lehet. Talán nyomott a gazdája egy elöre szaltót, -nem biztos hogy akaratlagosan- a bringa nyeregcsöve meg kiszakadt. A GT gyár mind a mai napig azt mondja, hogy a nyeregcsö végének be kell érnie a harmadik háromszögbe. Amúgy biztosan fáradnak a GT vázak is az idö múlásával.
Tényleg 1.5 kg körül van a 2001-es Avalanache.
Sziasztok
#58
Posted 2007. June 14. - 21:07
Hát ez-az.az érdekes.....lehet még slightból is többféle van, áétalában 1500 gramm alatt vannak ebbõl a szettbõl a bike-ok.....máshol meg nem lehet benne 400 gramm....ha meg 6 éves a törött cucc azon azért annyira nem kell csodálkozni, az alu nem ököréletû anyag
De én elfogult vagyok a GT-vel,mindig is a kedvencem volt.
#59
Posted 2007. June 13. - 22:44
az érdekes.....lehet még slightból is többféle van, áétalában 1500 gramm alatt vannak ebbõl a szettbõl a bike-ok.....máshol meg nem lehet benne 400 gramm....ha meg 6 éves a törött cucc azon azért annyira nem kell csodálkozni, az alu nem ököréletû anyagAmi a törött képen van az egy 2001v.2002-es avalanche ami megeggyezik súlyban-anyagban az én 2000-esemmmel.
A 2006-osom az kinesis superlight csöves m-es méretû és úgy 1910g.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#60
Posted 2007. June 13. - 22:30
Ami a törött képen van az egy 2001v.2002-es avalanche ami megeggyezik súlyban-anyagban az én 2000-esemmmel.valszinû nem egy modellrõl beszélünk...gondolom 2000 ben még más csõbõl volt, -cég is más tulajdonban volt ha jól tom- amit meg néztem az általatok linkelt oldalon nem tudom mi volt a neve, gondolom a full könnyû "csúcsmodell" lehetett....
spec ez az ominozús kinesis superlight csõ
http://www.gtbicycle...=usa&brand=moun
A 2006-osom az kinesis superlight csöves m-es méretû és úgy 1910g.