TheDeath: A stucni nekem még új nem sokat mentem vele, de erõs Titanium létére is. És bizom benne, hogy nem 1 szezonos. A kormánnyal ugyan így vagyok.
ultio: A felfogásomat nem értheted, hogy miért igy csinálom a dolgokat, ahogy most csinalom.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Kelly's
Started by
spangle
, 2001. August 30. 21:59
#1841
Posted 2004. October 05. - 14:09

#1842
Posted 2004. October 05. - 13:14

Rusty
persze, hogy könnyebb, de lehet, hogy csak 1 szezonos lesz a stucnid...
Én maradnék Ritchey hívõ, de lehet egy sima Zoggival is beérem, mint stucni és vezsek hozzá egy karbonkormányt... ;D csak mert ár-súlyban nem veri semmi (ennyiért!) Bár vmi 4 csavaros dolog érdekelne engem...
kelliz!
Ma írtam emilt a forgalamzónak, hogy akkor mi is van abban a kerékben...várom a válaszát...
persze, hogy könnyebb, de lehet, hogy csak 1 szezonos lesz a stucnid...

Én maradnék Ritchey hívõ, de lehet egy sima Zoggival is beérem, mint stucni és vezsek hozzá egy karbonkormányt... ;D csak mert ár-súlyban nem veri semmi (ennyiért!) Bár vmi 4 csavaros dolog érdekelne engem...
kelliz!
Ma írtam emilt a forgalamzónak, hogy akkor mi is van abban a kerékben...várom a válaszát...
#1843
Posted 2004. October 05. - 08:57

#1844
Posted 2004. October 04. - 20:24

Kormányt Roox DBS Cross Compra cseréltem, a kormányszárat pedig FRM Webstem World Cup Titanium darabra
Pár grammal könnyebb.

#1845
Posted 2004. October 04. - 20:20

Rusty! Miért vetted meg a bicajt, ha mindent lecserélsz rajta? Megvettél egy bicajt, aminek valóban jó az ár-érték aránya, jó cuccok vannak rajta (szerinted is), aztán minden lényeges alkatrészt lecserélsz, kivéve a hajtómûvet és a telót. És még a vázat is lecseréled?! Ezért vetted meg? Ezt én nem értem.
Azért vettem meg mert éppen erre volt pénzem és nem szezon végére akartam bicajt szerezni. Mindenféleképpen versenyezni akartam idén. Amit meg el adok róla és van még plussz pénzem abból veszek más alkatrészt. Jobbat. De ezt nem értheted.
#1846
Posted 2004. October 04. - 17:27

Örülök hogy ezt mondod, mármint h jobban megy a sram lánccal meg fogaskerékkel. Akkor nem hiába mondták már mások is.
Az agy meg tuti ritchey, mert a girder xc gyárilag fûzött kerekek lesznek rajta. Szerintem nem tökölnének a befûzéssel xt agy esetén.
A kormányt meg a szárat milyenre cserélted?
Az agy meg tuti ritchey, mert a girder xc gyárilag fûzött kerekek lesznek rajta. Szerintem nem tökölnének a befûzéssel xt agy esetén.
A kormányt meg a szárat milyenre cserélted?
#1847
Posted 2004. October 04. - 17:13

Mit xt-sítesz? Minden az lesz! A Ritchey agyaknak jobban örülnék az fix!
Mellékesen én a sram láncot és racsnit meghagynám, mert idei tapasztalat, hogy a váltás szebben történt, mint a shimanoval...de egyébként ha kell vkinek a 2005-ös XT fékváltókar és hátsóváltó? Csak mert full x.9 lesz a gépemen (lehet x.0 hátsóváltó! ;D) és nem még nincs veveõm a maradékra...
Más. Van köztetek vki aki kaposvári vagy pécsi lenne?
Mellékesen én a sram láncot és racsnit meghagynám, mert idei tapasztalat, hogy a váltás szebben történt, mint a shimanoval...de egyébként ha kell vkinek a 2005-ös XT fékváltókar és hátsóváltó? Csak mert full x.9 lesz a gépemen (lehet x.0 hátsóváltó! ;D) és nem még nincs veveõm a maradékra...
Más. Van köztetek vki aki kaposvári vagy pécsi lenne?
#1848
Posted 2004. October 04. - 16:19

Rusty! Miért vetted meg a bicajt, ha mindent lecserélsz rajta? Megvettél egy bicajt, aminek valóban jó az ár-érték aránya, jó cuccok vannak rajta (szerinted is), aztán minden lényeges alkatrészt lecserélsz, kivéve a hajtómûvet és a telót. És még a vázat is lecseréled?! Ezért vetted meg? Ezt én nem értem.
#1849
Posted 2004. October 04. - 15:40

Elvileg ritchey agyaknak kéne benne lenni, de nem dobnám ki az xt-ket sem 
Amúgy én is cserélnék rajta jópár dolgot, kbix cuccokat meg xt-síteném a maradékot.

Amúgy én is cserélnék rajta jópár dolgot, kbix cuccokat meg xt-síteném a maradékot.
#1850
Posted 2004. October 04. - 14:00

Én minden versenyen elindultam amin tudtam. És nyertem juniort ;D Bár csak 1szer
No majd jövöre. Alapjába véve jo cuccok vannak a KellySen, de én már lecseréltem a stucnit, kormányt, hátsó váltot, bovdeneket, fékeket, pedált. Jövöre a váz van tervben h. lecserélem. De tényleg ár/ érték arányban kiváló. Most nézz körül és nézd + mit kaphatsz, boltban 22o ezerért. Szinte semmit

#1851
Posted 2004. October 04. - 13:24

Honnan az infó, hogy XT agyak lesznek?
A leírás szerint "fûzött kerék: Richey...", na de ma küldök egy emilt, hogy mi is az igazság.
Mellékesen én tájbringa versenyre kértem szóban engedélyt és kaptam. Ott mondjuk megjelentem az ország összes versenyén, úgyhogy asszem teljesítettem a feltételt. De tényleg nincs leellenõrizve.
A leírás szerint "fûzött kerék: Richey...", na de ma küldök egy emilt, hogy mi is az igazság.
Mellékesen én tájbringa versenyre kértem szóban engedélyt és kaptam. Ott mondjuk megjelentem az ország összes versenyén, úgyhogy asszem teljesítettem a feltételt. De tényleg nincs leellenõrizve.
#1852
Posted 2004. October 04. - 12:49

Én lemértem az enyémet 1o.8 kg-ra jött ki. Valszeg a Ritchey kerekek Xt aggyal könyebbek o.3 kg-al mint a kellys kerekek Lx aggyal. Csupán ennyi lehet a diferencia.
#1853
Posted 2004. October 03. - 22:28

Összeszámoltam a 2005-ös mobster súlyát.
Kormány, kormányszár, nyereg, nyeregcsõ, bowdenek, belsõk, pedál és markolatok nélkül kb 8650 gramm.
A maradék szerintem 1800 gramm körül lehet (átlagos alkatrészeket példának véve).
Szóval az egésznek elvileg a 10,5 kg se kéne elérnie.
Kormány, kormányszár, nyereg, nyeregcsõ, bowdenek, belsõk, pedál és markolatok nélkül kb 8650 gramm.
A maradék szerintem 1800 gramm körül lehet (átlagos alkatrészeket példának véve).
Szóval az egésznek elvileg a 10,5 kg se kéne elérnie.
#1854
Posted 2004. September 30. - 21:23

Szia !
A kerekek: szegecselt, dupla falú Kelly's Double Combat felnik, No name 2mm-es rozsdamentes küllõkkel és LX aggyal. A küllõk elég gyenge minõségüek. Nekem 8 db ment tönkre az idén. Ezért tervezek 1 Mavic CrossMax SL kerék vételét.
Ezen kívül: Nem kell viselni a Kelly's mezt sem. De ha nincs más akkor muszály
Én nem vettem fel 1 versenyre sem. Ha érdekel még valami nyugottan tedd fel a kérdést.
A kerekek: szegecselt, dupla falú Kelly's Double Combat felnik, No name 2mm-es rozsdamentes küllõkkel és LX aggyal. A küllõk elég gyenge minõségüek. Nekem 8 db ment tönkre az idén. Ezért tervezek 1 Mavic CrossMax SL kerék vételét.
Ezen kívül: Nem kell viselni a Kelly's mezt sem. De ha nincs más akkor muszály

#1855
Posted 2004. September 30. - 20:08

Hello Janiii!
Milyen kerekek voltak a 2004 mobsteren alapból?
Amúgy én is tervezem majd néhány alkatrész cseréjét.
Milyen kerekek voltak a 2004 mobsteren alapból?
Amúgy én is tervezem majd néhány alkatrész cseréjét.
#1856
Posted 2004. September 30. - 18:35

kelliz: ettõl az ellenõrzéstõl nem kell +ijedni. Nem fogja figyelni senki sem, hogy elindultál 3 futamon, vagy sem.
#1857
Posted 2004. September 30. - 16:53

Üdv ! Nekem is Kellysem van. 2oo4-es Mobster. Valójában elégedett vagyok/voltam vele az idei szezonban, bár a kerekek hamar felmondták a szolgálatot. Cseréltem már rajt jó pár cuccot, igy kissé igényesebb és kecsesebb.
#1858
Posted 2004. September 29. - 19:22

Igen én is rendeltem egyet.
Te minden évben veszel (úgy vettem ki a szavaidból h idén is meg tavaly is rendeltél)?
Ezt a három versenyen való részvételt komolyan veszik, te hogyan "bizonnítottad" hogy részt vettél?
A súlyát én kiakartam számolni pontosan csak hát néhány alkatrészt egyszerûen nem találok a neten(sram, wellgo, kbix).
Te minden évben veszel (úgy vettem ki a szavaidból h idén is meg tavaly is rendeltél)?
Ezt a három versenyen való részvételt komolyan veszik, te hogyan "bizonnítottad" hogy részt vettél?
A súlyát én kiakartam számolni pontosan csak hát néhány alkatrészt egyszerûen nem találok a neten(sram, wellgo, kbix).
#1859
Posted 2004. September 29. - 14:46

Te is rendeltél egyet Kelliz?
Nekem idénre is kijutott egy darab és csak pozitív tapasztalatok voltak! ;D
A Kbix cuccok qrva könnyûek(pro) és szerintem elég jók. Amitõl én féltem az a 2 csavaros stucni volt, de végül is kibírt mindent (pedig volt necces pillanat), bár az összes 2 csavaros megoldástól félek kissé, nem csak ettõl. Summa: bevált, jó és könnyû!
Mellékesen nem értem hogyan is lehet az, hogy ugyanolyan súllyal rendelkezik a 2005-ös gép, mint a tavalyi, mikor több alkatrész is könnyebb rajta! De mindegy, mert a tavalyi is könnyebb volt, mint aminek írták...
TD
Nekem idénre is kijutott egy darab és csak pozitív tapasztalatok voltak! ;D
A Kbix cuccok qrva könnyûek(pro) és szerintem elég jók. Amitõl én féltem az a 2 csavaros stucni volt, de végül is kibírt mindent (pedig volt necces pillanat), bár az összes 2 csavaros megoldástól félek kissé, nem csak ettõl. Summa: bevált, jó és könnyû!
Mellékesen nem értem hogyan is lehet az, hogy ugyanolyan súllyal rendelkezik a 2005-ös gép, mint a tavalyi, mikor több alkatrész is könnyebb rajta! De mindegy, mert a tavalyi is könnyebb volt, mint aminek írták...

TD
#1860
Posted 2004. September 27. - 12:42

Az Usa honlapon nem is jön be a Mobsterre mutató link, amúgy meg szerintem a különbözõ országok honlapjain látható Mobsterek ugyanúgy néznek ki!