Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#481
Posted 2010. October 27. - 20:27
#482
Posted 2010. October 27. - 20:21
Valaki nem tud Altrix Spider felni-lelõhelyet? nem találok sehol....13mm széles kéne
maggi ha nem találsz sehol irj privit de holnapra megkérdem neked nauzerboltban tuti van bár lehet drágább mint máshol holott forgalmazoként metehetné hogy olcsobbanm adja de drága Nauzer ur nagyon moho na mindegy ha van és gondolod szivessen veszek neked és postázom
#483
Posted 2010. October 27. - 18:27
Állítólag most hengerelik a következõ adagot.Talán jövõre.....
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#484
Posted 2010. October 27. - 16:19
Hi! Köszi, hogyér adod és mit tud? Ezek aero küllõk?
20k induló árnak?
és igen 16db aero küllõ, 90% os állapotban, se nyolcas, se tojás
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#485
Posted 2010. October 27. - 16:10
#486
Posted 2010. October 26. - 14:47
nekem van egy ilyenem eladó:
Hi! Köszi, hogyér adod és mit tud? Ezek aero küllõk?
#487
Posted 2010. October 26. - 13:19
Én most jártam a Recikliben, és úgy néz ki egész jó kínálatuk van átalakított fixi vázakból... Neked érdekes lehet hogy az ajtónál lógott egy 49cm körüli is...és ártól nagyjából függetlenül, de PICI vázakat?
#488
Posted 2010. October 25. - 23:06
...Tudtok olyan helyet ahol relatíve olcsón lehet szakítani régi pályavázakat?...
és ártól nagyjából függetlenül, de PICI vázakat?
#489
Posted 2010. October 25. - 21:08
Tudtok olyan helyet ahol relatíve olcsón lehet szakítani régi pályavázakat? A festés minél gázabb annál jobb, mert úgyis újra szeretném szintereztetni... Esetleg van értelme Érdre kimenni a MAXI-BIKEba?
A másik meg, van valami gyakorlati oka hogy a fixi agyak nagy része 36 lyukú?
#490
Posted 2010. October 25. - 15:15
#491
Posted 2010. October 25. - 14:17
Vélemény errõl a vázról? trek alu csúszópapucsos váz
Ha outiból 54-es a méretem, akkor ez jó lehet méretre?
Szerintem ez egy régi MTB váz áthegesztett papucsokkal meg levágott V-fék konzollal. Ettöl még adhat ki jó geometriát országuti villával meg kerekekkel. A kérdés inkább az hogy ki és hogyan csinálta meg és milyen állapotban volt elõtte. A festés sokmindent eltakarhat...
#492
Posted 2010. October 25. - 13:17
Ha outiból 54-es a méretem, akkor ez jó lehet méretre?
#493
Posted 2010. October 25. - 13:08
Fixin gyorsan és kényelmesen tudom kontrollálni a sebességemet, akár akkor is, ha épp nem a fékkarnál fogom a kormányt
a hír igaz, csak nem gyorsan, és nem kényelmesen
#494
Posted 2010. October 25. - 12:17
A jelenlegi elavult súlylimit mellett még az is bõven beleférne. Biztos nem jött még rá senki, hogy egy 4kg-os bringával hatékonyabb lehetne.
Dobd fel a témát az Országútis topicban, tárt karokkal fogadnak majd nálam hozzáértõbb emberek
ps.:
#495
Posted 2010. October 25. - 12:06
#496
Posted 2010. October 25. - 11:41
Itt most örökhajtásról és szabadonfutásról van szó, a fékeket ne keverjük bele. Fixin gyorsan és kényelmesen tudom kontrollálni a sebességemet, akár akkor is, ha épp nem a fékkarnál fogom a kormányt.
Na ne már...
You can never have "enough" bikes.
#497
Posted 2010. October 25. - 11:37
Nem állította senki, hogy a szabadonfutós hatékonyabb.senkit sem érdekelne a hagyomány, ha más módszerrel gyorsabbak lehetnének.
A jelenlegi elavult súlylimit mellett még az is bõven beleférne.Nem plusz 1,2g lenne, hanem plusz 1,2 kg
Ennyit a hagyományokról. Biztos nem jött még rá senki, hogy egy 4kg-os bringával hatékonyabb lehetne.
#498
Posted 2010. October 25. - 07:20
Hali! Tudtok ajánlani valami jó elsõ kereket ami nem 100e forint? Ár érték arányban valami jó kéne, mert a mostani brutálisan kavarja a szelet. Köszi elõre is.
nekem van egy ilyenem eladó:
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#499
Posted 2010. October 25. - 06:55
Szerintem az elektronikus váltás korában tart már ott a technika, hogy meg lehetne oldani a váltós örökhajtást.
Sõt lehetne akár kormányról fixálható hátsóagy is. Ha tényleg hatékonyabb, akkor megérné azt a plusz 1.2 g-ot
Nem plusz 1,2g lenne, hanem plusz 1,2 kg És nem, nem érné meg. Egyszerûen felesleges. Imádok fixizni városban, pályán. De a hideg kiráz attól hogy mezõnyben is fixivel versenyezzek...más vliág.
Szerk: és nem, nem tart ott a technika hogy olyan áttételtartományú FIX agyváltót csináljanak, ami elég lenne oda. Ez az egyik, a másik pedig az hogy az agyváltók belsõ ellenállása qrvanagy, ami eleve pofáncsapja az egészet, többet árt a hajtáshatékonyságnak, mint használ.
plusz elég szar lenne ha egy 160kmes versenyen nem tudnád pihentetni a lábad, meg hegyrõl lefelé is tekerned kéne állandóan...kanyarokban?
#500
Posted 2010. October 25. - 01:02
Pályán meg biztos hagyományból hagyták meg...senkit sem érdekelne a hagyomány, ha más módszerrel gyorsabbak lehetnének.