Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#19141
Írta 2011. július 07. - 10:43

Múltkor nekem valaki jelezte hogy lehet kapni Campa-hoz patentszemet.
Ami lemaradt. 11 sp-hez keresek. Hozzá is lehet kapni?
#19142
Írta 2011. július 07. - 09:32

Eddig 10-es SH láncokhoz (6600 és 6700 Ult.) Sramot használtam ami egyébként nálam nem szorult. Viszont irgalmatlan nehéz volt szétszedni, annyira "bekattan" összeszereléskor. Ezért 2 fogóval direkt kissé megjárattam a következõ le és felszereléskor. Azóta is kattanósan megy össze és jön szét, szóval szoros de legalább szerelhetõ.
Így mentem párezret egy patentszemmel és 2 lánccal váltogatva de a láncok cseréjével új szemet is akartam és gyorsan vettem a Decathlonban saját márkás csomagolásút ami KMC.
Ez viszont szinte magától szétesik, nincs semmi szorítása, normáli ez így? Ilyenek a KMC-k?
Egyébként nem mertem feltenni, szóval most a sokezret futott és legalább 15-ször szétszedett SRAM-al megyek, abban valahogy jobban bízom.
Egyébként a SRAM 10-es szeme gyáriral 1X használatos, utána eldobós lenne, ezen én is meglepõdtem de ez van.
#19143
Írta 2011. július 07. - 05:06

Következõ cserénél már "okosabb" leszek! Köszi!
#19144
Írta 2011. július 07. - 04:51

#19145
Írta 2011. július 07. - 01:24

#19146
Írta 2011. július 06. - 23:50

Újabb típusú (5701) forgásiránykötött shimano láncot cseréltem ma a suhanóson, kétfajta patentszem volt idehaza Sram és BBB, mindegyikkel szorult, a saját beletörhetõ illesztõtüskével viszont semmi baja nem volt, akkor ez most bug vagy feature? Más is tapasztalt már hasonlót?
#19147
Írta 2011. július 06. - 22:13

Újabb típusú (5701) forgásiránykötött shimano láncot cseréltem ma a suhanóson, kétfajta patentszem volt idehaza Sram és BBB, mindegyikkel szorult, a saját beletörhetõ illesztõtüskével viszont semmi baja nem volt, akkor ez most bug vagy feature? Más is tapasztalt már hasonlót?
ha jól tudom, a shimano lánc egy leheletnyivel szélesebb, azért szorul benne a sram patentszem. én is jártam így, de pár km után ugyanolyan könnyen fordult a sram patentszem is, mint a lánc többi szeme.
a bbbt nem ismerem, még nem használtam.
#19148
Írta 2011. július 06. - 21:51

Ha a shimano mellett döntenél, 500 eur körül van mostanság a 105-ös szett, 600 eur körül meg már kapsz ultegrát. Én meggondolnám az utóbbit, esetleges késõbbi eladáskor kb vissza is jönne a különbözet.
Itthon most akciósan 145.000 forint körül van az Ultegra SL, szerintem annyiért az is megérné...
#19149
Írta 2011. július 06. - 21:45

130e lenne postával a szett,és nagyjából ennyiért van a 105ös szett is,ezért kérdeztem a véleményeket.montin én is sram párti vagyok,mostani 8 sebességes sora cuccokat már lassúnak érzem, azonban a 4szöges RPM hajtókarban pozitívan csalódtam.
#19150
Írta 2011. július 06. - 21:09

#19151
Írta 2011. július 06. - 20:38

Jól számoltam, hogy az elsõ csapat 60 körüli átlagot ment?
Nem tudom, engem csak csak az fogott meg, hogy a csapatidõfutam Fejes Gabi egyéni idõfutama lett.

A sebesség mindent megold.
#19152
Írta 2011. július 06. - 20:32

#19153
Írta 2011. július 06. - 19:34

#19154
Írta 2011. július 06. - 19:31

Sram apexet használ valaki?komolyan elgondolkodtam egy komplett szett vásárlásán.vagy válasszam a 105-ös szettet?
Én csak hajtókart használok Apexet, de úgy tûnik, hogy már nem annyira leesõsek a truvativ bal karok.

#19155
Írta 2011. július 06. - 18:42

#19156
Írta 2011. július 06. - 18:09

Tour de Sibiu 1. szakasz TTT (10km) | Országúti
A beszámoló... elég durva sebességgel mentek.
Jól számoltam, hogy az elsõ csapat 60 körüli átlagot ment?
#19157
Írta 2011. július 06. - 17:42

A sebesség mindent megold.
#19158
Írta 2011. július 06. - 16:45

Nézzetek rá erre unalomûzésként. (annak aki nem ismeri)
Analytic Cycling, Interactive Methods for Estimating Cycling Performance Parameters. Tom Compton
#19159
Írta 2011. július 05. - 15:58

Minden Di2-vel szerelt bringán látni. Azt hiszem ott lehet állítani, ha menet közben elállítódik.
menet közben semmit nem állítasz rajta,de azzal kell belõni a váltót. kb az az "agya". a fékkarban csak gombok vannak,asszem.
#19160
Írta 2011. július 05. - 00:14

Minden Di2-vel szerelt bringán látni. Azt hiszem ott lehet állítani, ha menet közben elállítódik.
Meg azt, hogy lemerül.

Valamelyik bikemag-os cikkben benne van, hogy pontosan mire jó.
A sebesség mindent megold.