Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#16842
Írta 2011. december 29. - 13:37

menetes a sor rajta sztem. elvileg shimano-hoz van a sor. nem éri meg az árát,m ennyiért új is van. igaz nem ilyen dizájnos.
Végül vettünk egy Rodi szettet, az is ilyen felépítés, és alig került többe újonnan. Azért köszi.
#16843
Írta 2011. december 29. - 09:08


#16844
Írta 2011. december 29. - 07:23

Sziasztok.
Kinéztünk egy elég egyszerû kerékszettet ismerõsömnek, egy favorit felújításához. Kérdés, hogy ezen a kazetta (már ha kazettás) shimano kompatibilis e, és megér e egy picivel többet mint a jelenlegi ára. Mindenképpen valami olcsóbb szettet keresünk, nem lesz túlzottan komolyan használva.
alu kerék szett elsõ hátsó 28 coll 1Ft NMÁ
menetes a sor rajta sztem. elvileg shimano-hoz van a sor. nem éri meg az árát,m ennyiért új is van. igaz nem ilyen dizájnos.
#16845
Írta 2011. december 29. - 00:33

(kivétel az upgrade, pl jól mûködõ shi sora váltó cseréje szintén kiváló sachs huretre)
#16846
Írta 2011. december 28. - 23:42

Juteszembe: a bringámban monoblokk, ipari csapágyas kerekek vannak, gondolom a kormánycsapágy is ipari (ehhez végképp nem értek). Ugye jól tudom, hogy ezekhez soha nem kell nyúlni, nem is kell karbantartani?
Ezek szerint hülyeséget kérdeztem, kb egy bowdencsere és váltó/fékállítás lenne a "generálban", pontosabban egy ilyen bringán nem is lehet generált csinálni. Vagy rosszul gondolom?
Elvileg igen, de én már az összes ipari csapágyas alkatrészemet "generáloztam".
#16847
Írta 2011. december 28. - 23:03

Ha a 7000-ben benne van a bovdencsere, akkor vidd.
Juteszembe: a bringámban monoblokk, ipari csapágyas kerekek vannak, gondolom a kormánycsapágy is ipari (ehhez végképp nem értek). Ugye jól tudom, hogy ezekhez soha nem kell nyúlni, nem is kell karbantartani?
Ezek szerint hülyeséget kérdeztem, kb egy bowdencsere és váltó/fékállítás lenne a "generálban", pontosabban egy ilyen bringán nem is lehet generált csinálni. Vagy rosszul gondolom?
#16848
Írta 2011. december 28. - 22:34

Kinéztünk egy elég egyszerû kerékszettet ismerõsömnek, egy favorit felújításához. Kérdés, hogy ezen a kazetta (már ha kazettás) shimano kompatibilis e, és megér e egy picivel többet mint a jelenlegi ára. Mindenképpen valami olcsóbb szettet keresünk, nem lesz túlzottan komolyan használva.
alu kerék szett elsõ hátsó 28 coll 1Ft NMÁ
#16849
Írta 2011. december 28. - 19:11

#16850
Írta 2011. december 28. - 19:00

Ha a 7000-ben benne van a bovdencsere, akkor vidd.
Ha jól értelmezem ez a 7000 csak a munkadíj, a felhasznált anyagokat, mint pl. bovdenek, bandázs ezen felül kell fizetni.
#16851
Írta 2011. december 28. - 18:48

Hali!
Ilyenkor télen több boltban is nagygenerál akciót hirdetnek.
Én kora tavasszal vettem egy full karbon országúti bringát (használtan bár, de teljesen átnézve és rendberakva, több alkatrész új volt rajta), azóta 4800 km-t mentem vele, szinte mindig jó idõben, csak párszor áztam el vele. Mindig vigyáztam rá és odafigyelek a karbantartásra.
A kérdésem, hogy milyen gyakran érdemes egy nagygenerált csináltatni? Valahol olvastam, hogy évente ajánlott, de szerintem ez nyilván inkább km-tõl függ. Érdemes rászánnom szerintetek ennyi km után kb. 7000ft-ot, hogy átzsírozzák az agyakat, bovdeneket cseréljenek stb? Vagy kb. hány km után kell?
Amúgy semmi gond a bringával, minden pöpecül mûködik. (Nyáron a hátsó agy zajongott, elvittem szervízbe és rotort cseréltek benne. Meg a fehér bandázs lett szürke de ez nem zavar.) Szóval szerintem simán jó így még egy szezonra, de azért gondoltam megkérdezem mit mondotok?
Ha a 7000-ben benne van a bovdencsere, akkor vidd.
#16852
Írta 2011. december 28. - 18:40

Ilyenkor télen több boltban is nagygenerál akciót hirdetnek.
Én kora tavasszal vettem egy full karbon országúti bringát (használtan bár, de teljesen átnézve és rendberakva, több alkatrész új volt rajta), azóta 4800 km-t mentem vele, szinte mindig jó idõben, csak párszor áztam el vele. Mindig vigyáztam rá és odafigyelek a karbantartásra.
A kérdésem, hogy milyen gyakran érdemes egy nagygenerált csináltatni? Valahol olvastam, hogy évente ajánlott, de szerintem ez nyilván inkább km-tõl függ. Érdemes rászánnom szerintetek ennyi km után kb. 7000ft-ot, hogy átzsírozzák az agyakat, bovdeneket cseréljenek stb? Vagy kb. hány km után kell?
Amúgy semmi gond a bringával, minden pöpecül mûködik. (Nyáron a hátsó agy zajongott, elvittem szervízbe és rotort cseréltek benne. Meg a fehér bandázs lett szürke de ez nem zavar.) Szóval szerintem simán jó így még egy szezonra, de azért gondoltam megkérdezem mit mondotok?
#16853
Írta 2011. december 28. - 17:34

169 cm
Köszi, nekem is akkora vázam van és kíváncsi voltam, hogy más milyen testmagassághoz használ ugyanakkorát. Én 173 cm körül vagyok.
#16854
Írta 2011. december 28. - 00:52

Egy vadi uj, bringabol bontott 7900-as szett mennyiert megy el a hasznaltpiacon?
nemrég volt itt az apróban 230ért
#16855
Írta 2011. december 27. - 19:45

#16856
Írta 2011. december 27. - 19:10

#16857
Írta 2011. december 27. - 18:58

nem, csak szerelmes lettem belé 1 pillanatra. a pályabringa project inkább csak poén,mert nem biztos,h megélem mire a milibõl lesz vlmi.
Pedig már épp reménykedtem, hogy hamarosan tele lesz a bikemag apró dura ace fék és váltó szettel

#16858
Írta 2011. december 27. - 18:56

Valoban, mivel az Aeroad ugyis csak a neveben aero, lehet jobb valasztas lenne az Ultimate. Nem is zartam meg ki, de az Aeroad azert kivanatosabb nekem. Jo lenne egyet probalni. Vagy valami hasonlo hosszu vazat.
Sajnos egy ideig meg a tekeres korlatozva van... Gorgon ulve ugyan egesz jol elvagyok, de kiallva kesz kinszenvedes csak siman atforditani is a pedalt.
És miért nem veszel megint Look-ot? Az újabbaknak más a geometriája?
#16859
Írta 2011. december 27. - 18:16

ez pont a méretem: Dancelli « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
ahogy nézem max 1 hosszabb stucni kellene nekem bele,aztán gyia.
Milyen magas vagy?
#16860
Írta 2011. december 27. - 17:48

