Az uj BMC idofutamvaz kormanya legokockakbol allithato ossze olyan hosszura es magasra, amilyenre akarod.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#16601
Írta 2012. január 19. - 15:13

#16602
Írta 2012. január 19. - 08:57

Lehet Cadel Evanst fiatal korában egy ilyen bringára ültették elõször, azért könyököl olyan mélyen
Még egy mondat az aero gépekrõl,aztán befejezem
Az új Argon vázról van egy video a honlapjukon, nagyon király a kormányrész variálhatósága, tudtok még egy ilyen integrált modellt, ami hasonlóan össze-vissza állítható? (a film végén van)
Argon 18 E-118 | Argon 18

Még egy mondat az aero gépekrõl,aztán befejezem

Az új Argon vázról van egy video a honlapjukon, nagyon király a kormányrész variálhatósága, tudtok még egy ilyen integrált modellt, ami hasonlóan össze-vissza állítható? (a film végén van)
Argon 18 E-118 | Argon 18
#16603
Írta 2012. január 19. - 07:45

#16604
Írta 2012. január 19. - 07:04

nézegetem ezeket a szép idõfutam bringákat,de még mindig eszembe jut,h a touron a legmagasabb átlagú idõfutamokat (csapat TT,és egyéni TT) még acélvázzal csinálták meg. ez a magura fék is olyan,mintha most találták volna fel. már a 90es években is csinált a magura,csak nem terjedt el,m akkor jött be a fék-váltókar. egyébként tetszik minden,csak baromi drága. nem véletlenül linkelgetek régi bringákat. ami 15-20 éve csúcstechnika volt,azt most tudnám kifizetni. kb 100000 huf-ért talán kap az ember 1 jó állapotú dura ace-el szerelt bringát. talán a mai technikát is meg tudnám venni 15-20 év múlva.

#16605
Írta 2012. január 19. - 02:47

Re: Felt. En nem ultem egyiken se, de mivel az F1 tetszett formara, azert megneztem.
56-os vazon 140mm-es fejcso! Glurp. Igy egybol kiesett nalam. Az AR, ami az aero bringa erdekes modon magasabb fronttal rendelkezik: 160mm. Amugy az AR lehet tenyleg jo aero szempontbol (oldalszelben tenyleg az) de nagyon nem tetszik.
56-os vazon 140mm-es fejcso! Glurp. Igy egybol kiesett nalam. Az AR, ami az aero bringa erdekes modon magasabb fronttal rendelkezik: 160mm. Amugy az AR lehet tenyleg jo aero szempontbol (oldalszelben tenyleg az) de nagyon nem tetszik.
#16606
Írta 2012. január 18. - 21:41

Vatai Miki gépe azért nem gyenge
RendezvényFotózás.hu
Majd ha idén is sikerül épkézláb idõvel célbaérnem Atádon én is elgondolkodom egy triatlonspecifikus gép vásárlásán, szerencsére most éljük ennek a forradalmát, talán jövõre már kicsit konszolidálódni fognak az árak annyira, hogy beruházzak valami jóféle vázra (az új Sram Reddel persze
)
RendezvényFotózás.hu
Majd ha idén is sikerül épkézláb idõvel célbaérnem Atádon én is elgondolkodom egy triatlonspecifikus gép vásárlásán, szerencsére most éljük ennek a forradalmát, talán jövõre már kicsit konszolidálódni fognak az árak annyira, hogy beruházzak valami jóféle vázra (az új Sram Reddel persze

#16607
Írta 2012. január 18. - 21:38

Ha már ilyen a téma, ült már valaki AR szériás Felt-en?
Esetleg valakinek összehasonlítási tapasztalata F vs. AR széria?
Esetleg valakinek összehasonlítási tapasztalata F vs. AR széria?
Alex
#16608
Írta 2012. január 18. - 21:38

Itt van egy kis felszerelés statisztika, hogy a hawaii világbajnokságon az indulók mivel mentek.
Materialstatistik beim Ironman Hawaii 2010: Radequipment | Triathlon Portal - triathlon.de
Nagyatádon nem érdemes ilyesmit készíteni. Olyan bringákkal mennek páran, hogy el sem hinnétek. Komoly direkt TT bringája talán max 10 embernek van. Még az abszolút 2. Kis Gyula is generic kínai karbonvázzal kénytelen menni. (jó mondjuk a jobbak közül van mert Planet X de akkor is, Németországban minimum alávágna valaki egy szponzorbringát)
De azért vannak szép gépek, idén volt Ceepo Viper volt egy Look 58x , aztán Trek TTX9.9 Quintana Roo cd01, Ridley Dean meg ilyenek.
RendezvényFotózás.hu
Itt lehet mazsolázni a hazai mezõnyt, a top 100 bringáit érdemes nézni. Nekem is ide kéne bejutni, sõt inkább a top 50be, õk piros úszósapit kapnak a rajt elõtt, elég nagy presztízs
Materialstatistik beim Ironman Hawaii 2010: Radequipment | Triathlon Portal - triathlon.de
Nagyatádon nem érdemes ilyesmit készíteni. Olyan bringákkal mennek páran, hogy el sem hinnétek. Komoly direkt TT bringája talán max 10 embernek van. Még az abszolút 2. Kis Gyula is generic kínai karbonvázzal kénytelen menni. (jó mondjuk a jobbak közül van mert Planet X de akkor is, Németországban minimum alávágna valaki egy szponzorbringát)
De azért vannak szép gépek, idén volt Ceepo Viper volt egy Look 58x , aztán Trek TTX9.9 Quintana Roo cd01, Ridley Dean meg ilyenek.
RendezvényFotózás.hu
Itt lehet mazsolázni a hazai mezõnyt, a top 100 bringáit érdemes nézni. Nekem is ide kéne bejutni, sõt inkább a top 50be, õk piros úszósapit kapnak a rajt elõtt, elég nagy presztízs

#16609
Írta 2012. január 18. - 14:57

szerintem ez azert van mert a triatlon sokkal inkabb tomegsport, errefele legalabbis nagyon divatos a kezdok koreben. Az orszaguti versenyzes egy atlag bringas szamara tul nagy lepcso, a triatlon valahogy megkozelithetobb.
Penz meg van...
Penz meg van...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#16610
Írta 2012. január 18. - 10:13

Szerintem teljesen egyértelmû, hogy ezeket a cuccokat manapság Triatlonra fejlesztik. Jóval többen vannak azok a triatlonozók akik ironmanban gondolkodnak, mint azok a bringások akik külön egy ilyen minõségû idõfutam bicót engedhetnek meg maguknak (és azt ki is használnák)
Érdekes lenne tudni, hogy mennyit adnak el ezekbõl és kik a vásárlók és milyen célra veszik. Ráadásul a fejlesztési költségeket tekintve ezek a legdrágábbak és valószínûleg gyártani is ezeket a legdrágább. Mégis a hagyományos mezõnybringák töredékét adják el belõle.
Hányan indulnak egy itthoni ironmanen, mondjuk Nagyatádon és hányan vannak idõfutam bicóval? Ehhez képest hányan indulnak egy amatõr kupa idõfutamon és hány indulónak van idõfutam gépe?
Vannak pl. kifejezetten triatlonos bringamárkák, Argon is ilyen volt korábban, de ilyen a Ceepo is. Õk alig nyomulnak országúti fronton. 1-1 mezõnyvázuk van.
Szépen-lassan válik szét a két szakág, ez van.
Érdekes lenne tudni, hogy mennyit adnak el ezekbõl és kik a vásárlók és milyen célra veszik. Ráadásul a fejlesztési költségeket tekintve ezek a legdrágábbak és valószínûleg gyártani is ezeket a legdrágább. Mégis a hagyományos mezõnybringák töredékét adják el belõle.
Hányan indulnak egy itthoni ironmanen, mondjuk Nagyatádon és hányan vannak idõfutam bicóval? Ehhez képest hányan indulnak egy amatõr kupa idõfutamon és hány indulónak van idõfutam gépe?
Vannak pl. kifejezetten triatlonos bringamárkák, Argon is ilyen volt korábban, de ilyen a Ceepo is. Õk alig nyomulnak országúti fronton. 1-1 mezõnyvázuk van.
Szépen-lassan válik szét a két szakág, ez van.
#16611
Írta 2012. január 18. - 07:50

Most kicsit megnyugodtam, mert azért ez nem lesz akkora durranás mint a p3 volt anno. Sok mindent már nem lehet kitalálni. Nálam a BMC az etalon.

MEg az új Argon 18 E 118 se kutya.

Igazából a P5 olyan mintha mindegyik váz legelõnyösebb tulajdonságait belegyúrták volna egy vázba. A nyeregcsõ környéke olyan mint az új Plasma. A nyeregváz "csõ" kialakítása az Argon-t idézi. A felsõcsõ kicsit a BMC-re emlékeztet. Ami kissé furcsa, hogy a támvillát változatlanul hagyták, pedig ott is szoktak mostanában designolni, lásd a BMC vázát. Az eleje viszont nagyon durva azzal a lapított szilveszteri trombita villával, de a megjelent kémfotókhoz viszonyítva nem sikerül úgy összelapítani.

MEg az új Argon 18 E 118 se kutya.

Igazából a P5 olyan mintha mindegyik váz legelõnyösebb tulajdonságait belegyúrták volna egy vázba. A nyeregcsõ környéke olyan mint az új Plasma. A nyeregváz "csõ" kialakítása az Argon-t idézi. A felsõcsõ kicsit a BMC-re emlékeztet. Ami kissé furcsa, hogy a támvillát változatlanul hagyták, pedig ott is szoktak mostanában designolni, lásd a BMC vázát. Az eleje viszont nagyon durva azzal a lapított szilveszteri trombita villával, de a megjelent kémfotókhoz viszonyítva nem sikerül úgy összelapítani.
#16612
Írta 2012. január 18. - 01:46

Triatlonos piacra szánták gondolom... Egyre nagyobb a fizetõképes kereslet a triatlonos piacon az olyan aerodinamikai megoldásokra, amiket a UCI nem enged meg, ezért pár gyártó készít már triatlonosok számára termékeket, lásd pl 3T könyöklõk.
#16613
Írta 2012. január 18. - 01:15

P5: Magura RT8TT ( RT8 ) - hydraulische Rennradbremse - Seite 2 - Light-Bikes Forum
Eleg rusnya, profi kerekparos mezonyben egyebkent szerintem nem is mehet a 3:1 arany miatt. Aztan ki tudja, de igy szemre nagyon nem. Az elso fekboritas biztos nem megengedett, mert a Speci Shiven se volt az.
Magura hidro fekek egy idofutam vazon, erdekes. Shimanotol csak a ket valto, meg a gombok.
Eleg rusnya, profi kerekparos mezonyben egyebkent szerintem nem is mehet a 3:1 arany miatt. Aztan ki tudja, de igy szemre nagyon nem. Az elso fekboritas biztos nem megengedett, mert a Speci Shiven se volt az.
Magura hidro fekek egy idofutam vazon, erdekes. Shimanotol csak a ket valto, meg a gombok.

#16614
Írta 2012. január 18. - 01:11

#16615
Írta 2012. január 17. - 23:42

nem láttam még cervelo-t itthon, sõt élõben sem. érdekes módon az acélvázuk sem tetszik http://29.media.tumb...dzxizo1_500.jpg szóval remélem, hogy csúcs gagyi a márka :-) sajnos a pro riderek részérõl nem kerül nyilvánosságra mostanában fikázás, vagy nem túl gyakori. pedig mekkora élmény volt amikor egy USPS tag leírta, hogy korábbi csapatában (Cofidis) annyira trágya volt a Fondriest váz, hogy nyeklett-nyaklott, így az egyik versenyre szállítás elõtt direkt eltörte, majd úgy tette be a szállítóbuszba :-)))
#16616
Írta 2012. január 17. - 22:18

#16617
Írta 2012. január 17. - 14:04

#16618
Írta 2012. január 17. - 12:48

Boasson Hagen volt a sífutópados10-15 perc alatt meg lehet szokni. az a lényeg,h ne a kereket nézd. inkább elõre szoktam. nekem ez a technika vált be. vlki múlt évben linkelt 1 olyan videót amiben sífutó padon nyomta vlmelyik profi. na az volt legkirályabb szerintem.
a sífutók nyáron használják, a bringások meg télen...nem áll kihasználatlanul.

SOHA TÖBBET magyar országon!
Flickr
#16619
Írta 2012. január 17. - 11:50

10-15 perc alatt meg lehet szokni. az a lényeg,h ne a kereket nézd. inkább elõre szoktam. nekem ez a technika vált be. vlki múlt évben linkelt 1 olyan videót amiben sífutó padon nyomta vlmelyik profi. na az volt legkirályabb szerintem.
#16620
Írta 2012. január 17. - 07:52

..ezt nem értem, vagy csak én nem látom rendesen? :confused: Nincsenek rögzítve a görgõkhöz!
jól látod, szabadonfutó görgõ
