Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#15841
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
@Troy: Sima Kiumos Antares miert nem jo? Engem erdekelne a "csere".

#15842
coffein

coffein

    vendég

  • fórumtag
  • 129 hozzászólás

nem írtad, hány sebességes rendszerre gondolsz, saját tapasztalat 10-es sram és BBB láncokkal 3000-3300 km....de boltos ismerõs szerint sajnos a 10-es rendszer ilyen, ennyit bírnak ezek a 10-es láncok.


10-es láncokról írtam le tapasztalataimat.

#15843
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 hozzászólás

fékbovden vezetõ bandázs alá. :)


mitnyertem? mitnyertem? :D


Én azt hittem, hogy valami Goauld kiborg gerinc... :)
Amúgy miért van erre szükség? Én odafogattam szigszalaggal a tekerés idejére, aztán az ott maradt.
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#15844
csimpy

csimpy

    vendég

  • fórumtag
  • 184 hozzászólás

Sziasztok!
Tapasztalat országúti lánc tartóssága szempontjából???
Nálam a 105-ös és Dura Ace 2000 km után láncnyúlás mérõvel uazt mutatja, 0,75 beleesik.
Van valakinek összehasonlítási alapja ?
Köszönöm!


nem írtad, hány sebességes rendszerre gondolsz, saját tapasztalat 10-es sram és BBB láncokkal 3000-3300 km....de boltos ismerõs szerint sajnos a 10-es rendszer ilyen, ennyit bírnak ezek a 10-es láncok.

#15845
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás

Ki tudja mi ez? (Én tudom. :) )



kosmodisk

#15846
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 hozzászólás
ha az valóban fékbowden vezetõ bandázs alá, akkor szeretnék olyat :-), hol lehet beszereznííííííí????????

Ridley Noah Fast 


#15847
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 hozzászólás

Egyébként nekem is van több kerékszettem de én mindig a féktesten lévõ ki-be tekerhetõ bowdenház felütközõvel állítottam a féket a felnihez. Ennél persze versenyen gyors kerékcsere után egyszerûbb ezt babrálni - akár menet közben - ha nem ott fog ahol kellene.


http://i589.photobuc...es/P9295225.jpg
Ez is egy jó megoldás :) szerintem. persze hazabeszélek, ilyen van az én régi outimon.
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#15848
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás
Igen, ez lehet a megoldás, a különbözõ kerekek használata. Most megpróbáltam és az ultegra fékemen a kis kart 14 állásban lehet az alsó végállásból a felsõig kihajtani. Ezek jól érezhetõ kattanások. Gondolom erre nem lenne szükség, ha a mérnökök szerint is csak digitális lenne a rendszer (vagy kint, vagy bent).
Mondjuk az elõzõ fékemen - valami tektro volt - nem voltak érezhetõ kattanások. Mondjuk megállt a kar középen is ha akartam de a jobb fékeken gondolom ez már mind pozicionált.

Egyébként nekem is van több kerékszettem de én mindig a féktesten lévõ ki-be tekerhetõ bowdenház felütközõvel állítottam a féket a felnihez. Ennél persze versenyen gyors kerékcsere után egyszerûbb ezt babrálni - akár menet közben - ha nem ott fog ahol kellene.

Versenyzok bringajan azert allhat kozbenso allasban, mert sokfele, kulonbozo szelessegu kerekeket hasznalnak.
Evidens, hogy kerekcsere utan nem oldjak a rogzitoimbuszt.



#15849
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.434 hozzászólás
fékbovden vezetõ bandázs alá. :)


mitnyertem? mitnyertem? :D

#15850
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Ki tudja mi ez? (Én tudom. :) )
Feltöltött kép


A sebesség mindent megold.

 


#15851
Troy

Troy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 252 hozzászólás
Hajt a kivancsisag...:)
Van esetleg vkinek egy Fizik Antares Carbon, vagy Antares 00 nyerge amit kiprobalhatnek par napra? Esetleg San Marco Aspide FX Carbon..
Cserebe ugyanezen idore vki probalgathatja a Prologo Scratch Nack nyergemet :)
Koszi elore is

#15852
coffein

coffein

    vendég

  • fórumtag
  • 129 hozzászólás
Sziasztok!
Tapasztalat országúti lánc tartóssága szempontjából???
Nálam a 105-ös és Dura Ace 2000 km után láncnyúlás mérõvel uazt mutatja, 0,75 beleesik.
Van valakinek összehasonlítási alapja ?
Köszönöm!

#15853
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.743 hozzászólás
Végre Mavic Open Pro felniken gurul a betontorpedóm,remélem tudom tesztelni hétvégén.

Mikor átcseréltem a kerekeket én is szembesültem a különbözõ felni szélességbõl adódó pofa távolsággal.Az elõzõ simán kifért nyitott helyzetü féknél,az új meg nem fért be így,egy kis bowden hangolás azt már oké is.


GT-Atee

#15854
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Pl nálam is úgy van, amikor éppen több kerékszettem van, hogy az edzõkeréknél teljesen nyitott állásban, a versenykeréknél meg zártban. Egyébként én nem használom kerékkivételhez, mert annyira messze vannak a betéteim, hogy simán ki tudom venni a kereket.


A sebesség mindent megold.

 


#15855
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Versenyzok bringajan azert allhat kozbenso allasban, mert sokfele, kulonbozo szelessegu kerekeket hasznalnak.
Evidens, hogy kerekcsere utan nem oldjak a rogzitoimbuszt.

#15856
dirobi

dirobi

    vendég

  • fórumtag
  • 139 hozzászólás
Nekem az egyik ismerösõm meg azt állitotta, hogy az a kerék rögzitésére szolgál,
hogy ne guruljon el amikor letámasztja a biciklit és ezért a nyitott helyzet a jó.

#15857
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.434 hozzászólás
amikor még szereltem,nálam is megfordult néhány ilyen felfogású kuncsaft. vlkit meg lehetett gyõzni arról,h nem finomhangolásra való a kioldó kar,vlkit meg nem...... az 1. komolyabb 8asig,v defektig. ;)

#15858
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

Más: miért jó az, hogy a kioldókaros SH fékeket elég gyakran úgy látom felszerelve, hogy a kioldókar kifelé áll (vagyis félig kinyitva) vagy teljesen felfelé áll (teljesen kinyitva)?
Én ezt csak akkor nyitom ki ha kiveszem a kereket, mondjuk akkor kell is különben nem fér ki. Esetleg ha üt a kerék, de ahhoz nagyon kell ütnie, hogy a fékpofába érjen a felni fékezés nélkül is.
Ez pl. hogy veszi ki a kereket? az SH váltókarokon nincs kioldó fokozat mint a campákon (vagy mint a régi sh fékkarokon volt némelyiken)
Gallery: Teams Test Paris-Roubaix Bikes At Scheldeprijs - BikeRadar

A kép szvsz csak szemléltetés, nem perdöntõ.
A kérdés azonban nekem is felötlött: egy barátom (Bp-n) vett egy jó országúti biciklit egy versenyzõtõl, megnézegettem, az egyetlen kifogásolható része pont ez volt, azaz köztes állapotban volt a kioldókar. Amikor erre figyelmeztettem, kicsit sajnálkozva nézett rám, s elmondta, hogy ezt így kell, mert a versenyzõk is így csinálják, így tudják finomhangolni a fékállítást. Nem erre való, vitatkoztam, ez egy kétállapotú rendszer, de szerinte nem. Lehet, hogy van egy olyan szubkultúra, amelyik ebben hisz?

#15859
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Ha mar elsovalto, BP-n valahol nem latott elfekvo keszleten konzolos FD-7800 -at?

#15860
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.434 hozzászólás

Van nálam most 3 generáció shimano elsõváltó, egy 8as, egy 9es és egy 10es. Azt néztem, hogy a 8as és a 9es még bármikor átépíthetõ bilincsesrõl konzolosra, mert csavarozva van, a 10essel ezt már nem lehet megcsinálni, mert az szegecselt.
Az az érdekes még, hogy a 8as és a 10es gyártása között 15év van, de mégis ugyanoda esik minden (bilincs, bovdenek, terelõlemez) a két váltón.


nincs új a nap alatt B) a super record kb 30 évig változatlan maradt. :)