Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#15801
Írta 2012. április 09. - 23:53

#15802
Írta 2012. április 09. - 23:38

Néha egy-egy darab felkerül a vaterára, de nagyon drágán adják õket.
komplett szettet még nem láttam itthon,de részegységeihez már volt szerencsém. már nem tudom pontosan,de azt hiszem a biker forgalmazta annak idején. mondjuk ez kb 15-18 éve lehetett. sajna fékváltókart élõben nem taperoltam,de az agyakat,racsnit,fékeket,hajtókart váltókat igen. a karon a lánctányérok campagnolo termékek. nem is fedték el,v vlmi. simán rátették a campa termékeit. szóval elég jó cucc volt. meg szép is. szépen fel volt polírozva. a hátsó agy meg a racsni volt sztem a gyenge pontja. a 90es években azért már elavult volt a menetes agy a kazettásokhoz képes.
#15803
Írta 2012. április 09. - 23:30

Meg mindig megvannak az alkatreszek, tul sok km sincs benne, mert amint tehettem, csereltem trikolorra.
Majd lefotozom, ha legkozelebb kezembe kerul.
#15804
Írta 2012. április 09. - 21:24

Köszönöm, ezt messze nem tudtam így, összefoglalva. Elsõ- és hátsóváltóm pedig van ilyen, mindkettõ átlag feletti, amennyiben egy családtagom ma is használja. Látszik is, hogy komoly, széles terpesztésû az elsõváltó Sachs feliratán lévõ négykarú elem, a hátsó is teljesen stabil ma is. A Sachs-ról nem mindenki tudja, hogy az a Sram elõdje, a francia cég f-német lett, majd USA, majd Sram. Képen láttam a Campagnolo-szerû fékváltókart is, most tudtam meg, mi is az valójában. Akinek ilyenje lenne, ne dobja el, ha mûködik, akkor jó, az egyik biciklim hasonló (8-as Athena), és már nyilván unjátok a sok dicsérgetését.1 kis múlt idézés: volt régen a sachs-nak 1 elég jó kis országuti alkatrész családja. sachs new success volt a neve. érdekes kis cucc volt,mert a fékeket a modolo,a váltást a campagnolo (még a fékváltókart is),az agyakat a maillard készítette nekik. vagyis inkább talán koppintották,mert van némi saját munkájuk is benne. csak menetes agyaik voltak,de csináltak 8as racsnit hozzá. nem volt rossz,kb az athena-nak felelt meg. itt vannak a képek: VeloBase.com - Component: Sachs-Maillard New Success VeloBase.com - Component: Sachs New Success VeloBase.com - Component: Sachs New Success (by Campagnolo) VeloBase.com - Component: Sachs New Success (3d version) VeloBase.com - Component: Sachs New Success (by Modolo) - ver.2 VeloBase.com - Component: Sachs New Success találtam a fékváltókarukról is képet: http://farm4.static....0fb66d8.jpg?v=0 kép 1 komplett bringáról,sachs-al szerelve: Klassiker des Monats März 2009 még 1 kép: http://www.retrobike...olevers_144.jpg kiköpött campa
#15805
Írta 2012. április 09. - 20:03

Néha egy-egy darab felkerül a vaterára, de nagyon drágán adják õket.1 kis múlt idézés: volt régen a sachs-nak 1 elég jó kis országuti alkatrész családja. sachs new success volt a neve. érdekes kis cucc volt,mert a fékeket a modolo,a váltást a campagnolo (még a fékváltókart is),az agyakat a maillard készítette nekik. vagyis inkább talán koppintották,mert van némi saját munkájuk is benne. csak menetes agyaik voltak,de csináltak 8as racsnit hozzá. nem volt rossz,kb az athena-nak felelt meg. itt vannak a képek: VeloBase.com - Component: Sachs-Maillard New Success VeloBase.com - Component: Sachs New Success VeloBase.com - Component: Sachs New Success (by Campagnolo) VeloBase.com - Component: Sachs New Success (3d version) VeloBase.com - Component: Sachs New Success (by Modolo) - ver.2 VeloBase.com - Component: Sachs New Success találtam a fékváltókarukról is képet: http://farm4.static....0fb66d8.jpg?v=0 kép 1 komplett bringáról,sachs-al szerelve: Klassiker des Monats März 2009 még 1 kép: http://www.retrobike...olevers_144.jpg kiköpött campa
A sebesség mindent megold.
#15806
Írta 2012. április 09. - 16:28


#15807
Írta 2012. április 09. - 16:04


#15808
Írta 2012. április 09. - 14:39

#15809
Írta 2012. április 09. - 12:52

guminyomások a Roubaix-ról: http://velonews.comp...DJpressures.jpg nagyon nagy verseny volt a tegnapi.
28-as gumikba elég lehet.
A sebesség mindent megold.
#15810
Írta 2012. április 09. - 12:44

guminyomások a Roubaix-ról: http://velonews.comp...DJpressures.jpg nagyon nagy verseny volt a tegnapi.
Ez a macskakövekre?
Én Gyõrben 7-8 közé fújtam a 23as gumit, mondjuk én kétszer olyan nehéz vagyok mint ezek a srácok.

#15811
Írta 2012. április 09. - 11:51

#15812
Írta 2012. április 09. - 10:13

Köszönöm!! Van mit tanulmányoznom. :-)
Ridley Noah Fast
#15813
Írta 2012. április 09. - 10:01

Road Drop Bar Geometry : La Rueda Tropical...leírnátok, h mi a különbség a három kormány között?? No meg persze hogy néznek ki.:confused:
THX!!
#15814
Írta 2012. április 09. - 08:52

THX!!
Ridley Noah Fast
#15815
Írta 2012. április 09. - 01:52

Nálam a gödör 0,5-1cm kormánytól függõen. A kormánymagasság az egyik nagy problémám, mert szeretem ha alacsonyan van a kormányom. Most éppen új stucnit veszek és az alá 0,5cm alátét kerül és ha veszek majd új kormányt is és nem tudom eléggé lerakni a kormányt akkor vehetek megint új stucnit, azért valószínû azt kibírnám, hogy a mostanihoz képest 0,5-1cm-rel feljebb kerülne a kormány. Egyelõre nincs betervezve új kormány, de ki tudja mi lesz pár hét múlva.Nagyjabol igen, kicsit lentebb kell tenni a kormanyt ugyanolyan magas fekkarfogashoz. fel centinel azert tobb, szerintem, 1.5-2cm is lehet szerintem.
Az elorenyulasban sokfele van, 3T Ergosum/Ergonova pl. egyaltalan nem rovid.
FSA-nak van olyan kormanya, ami kompakt szeru, de eleg nagy ejtese van. 80mm elorenyulas es 150mm ejtes. (~130 a norma egy kompaktnal)
Energy New Ergo handlebar
Ezeket az ejtés és elõrenyúlásokat már sokszor próbáltam lemérni, de valahogy soha nem az jött ki, mint a gyártóknak. Persze valószínû, hogy nem a tolómérõ az erre legalkalmasabb eszköz, hanem kéne hozzá valamilyen spéci mérõeszköz.
A sebesség mindent megold.
#15816
Írta 2012. április 09. - 01:35

Az elorenyulasban sokfele van, 3T Ergosum/Ergonova pl. egyaltalan nem rovid.
FSA-nak van olyan kormanya, ami kompakt szeru, de eleg nagy ejtese van. 80mm elorenyulas es 150mm ejtes. (~130 a norma egy kompaktnal)
Energy New Ergo handlebar
#15817
Írta 2012. április 09. - 01:01

En vegul kompaktnal kotottem ki, messze a legkenyelmesebb.
Amikor a LOOKon mar kompakt volt, a teli bicon anatomikus, hat visszaulve a telire ereztem, hogy nagyon kenyelmetlen. Egy "godorben" volt a kezem, de persze mivel azt szoktam meg, hat amig nem tudtam, hogy van jobb, nem zavart tulzottan. (Ez az anatomikus felso resze lejtett mint a hagyomanyosok, csak nem annyira, mint egy Newton mondjuk.)
Most mar mindket bicon kompakt van.
Kormanyszar szog es magassag nem maradt ugyanaz, de nehezen merheto, mivel ekesbol Ahead adapteres lett.
Nekem is egy kis gödörben van a kezem, emiatt próbálom egy kicsit elõrébb fogni a fékváltókart. Szerintem a gödör miatt szokott zsibbadni a kezem fékváltókar fogásban, mert a kormány pont nyomja az ereket. Olyan kormányom még nem volt, ami tökéletesen kényelmes lett volna alsófogásban (pedig eddig négyet használtam) mindegyiknél rossz helyen van alul a törés, de igazából annyira nem zavar. Lehet nekem is kompakt lesz a követezõ kormányom, de olyan kéne belõle, aminek nagy az esése.
A kompakt összegezve olyan, hogy felül nem lejt ezért picit magasabban van a fékváltókar és minimálisan rövidebb is ezért kb 0,5cm-rel lejjebb kell rakni a kormányt, ami kompenzálja a magasságbeli és a hosszbeli különbséget?
A sebesség mindent megold.
#15818
Írta 2012. április 09. - 00:50

Amikor a LOOKon mar kompakt volt, a teli bicon anatomikus, hat visszaulve a telire ereztem, hogy nagyon kenyelmetlen. Egy "godorben" volt a kezem, de persze mivel azt szoktam meg, hat amig nem tudtam, hogy van jobb, nem zavart tulzottan. (Ez az anatomikus felso resze lejtett mint a hagyomanyosok, csak nem annyira, mint egy Newton mondjuk.)
Most mar mindket bicon kompakt van.
Kormanyszar szog es magassag nem maradt ugyanaz, de nehezen merheto, mivel ekesbol Ahead adapteres lett.
#15819
Írta 2012. április 09. - 00:18

A kormánymagasság és a kormányszár hossza ugyanakkora volt mindegyik kormánynál? A klasszikusnál nem nyomja a tenyered a kormány? Mert csak minimális szöget tudok elviselni a fékváltókar és a kormány között, ráadásul kicsit felfelé is áll a fékváltókarom.Tudom, hogy nagyon hasznos ezt megirnom, de bar en hasznaltam klasszikust, ergot es kompaktot is, de nem tudnam megmondani mennyi a kulonbseg.
Raadasul konkret modellek kozott kulonbsegek vannak, es ugye a klasszikust lehet kicsit eloreforgatni, azzal lehet emelni a fekkart.
A sebesség mindent megold.
#15820
Írta 2012. április 09. - 00:06

Raadasul konkret modellek kozott kulonbsegek vannak, es ugye a klasszikust lehet kicsit eloreforgatni, azzal lehet emelni a fekkart.