Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#15221
etilin

etilin

    vendég

  • fórumtag
  • 228 hozzászólás
Igen eddig porvédõ nélkül mentem, ma tudtam csak leesztergáltatni kisebbre.
Igen integrált csapágyas, a magasság inkább átlagosnak mondható 150mm-el. Néhány héten belül be lesz szerezve egy -17emelkedésü stucni!

Andersen:
A MichleinPro3 gumiról andrissavaria tudna mesélni:)
Kapott vele egy két defektet.
Próbáld ki hogy egy régi kuka külsõbõl raksz bele egy kis pótlást belülre és akkor nem feszül annyira szét a vágás ugyanakkora nyomáson, jobban szétoszlik a terhelés.
Az pedig hogy ki milyen szétkopott gumival teker pénztárca és bátorság kérdése:)

#15222
andersen

andersen

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
Michelin pro race 3 gummám pár hónap alatt tele lett apró vágásokkal (érdekes, hogy inkább csak a hátsó). Ebbõl csak egy volt defekt (az egy apró üvegszilánk). Ahogy nézem 8 bar-ra fújva kicsit szétnyílnak, de nem szakadnak tovább (?) Mennyire biztonságos így közlekedni? Túl vagyok egy 300-as túrán azt jól bírta, de rövidesen jön a 400-as el merjek vele indulni?

(amúgy szeretem ezt a külsõt, nagyon jól tapad (puha keverék), alacsony a gördülésije, csak ez a defektérzékenység....)

#15223
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Menj porvedo nelkul a'la Hesjedal.
De inkabb -17, nem olyan bonyi ilyet venni.
Nem extrem magas ez. Integralt csapagyas, gondolom?

#15224
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Meglepõdtem volna ha nem a Lightweight nyer egy német magazinban... :D

#15225
etilin

etilin

    vendég

  • fórumtag
  • 228 hozzászólás
1 hete vette magamnak egy használt bringát. Eddig sikerült beletekerni kb 500km-et. És hosszabb táv végére sajnos elgyötört a gép. Minden bajom volt. Pedig minden ugyanúgy áll mint a másik bringán kivéve azt hogy a kormány kb 1,5 két cm-el magasabban van, mint a másikban. Fékkaron fogva nem is kényelmes, csak alsó fogásban. Sajnos a homlokcsövet sikerült a kicsi tajvaniaknak 15cm-re csinálniuk az 54-es vázhoz. Így nekem koppig lerakot kormánnyal is magas (már a porvédõ kupakból is esztergáltam). Marad a -17fokos stucni de ennek a beszerzése sajnos nem megy olyan gyorsan, remélem ez megoldja majd a problémát.
Esetleg valakinek van valami ötlete?

#15226
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
>Gyakorlatilag a kerékpározás királykategóriája nem használhata a legújabb fejlesztéseket a 3:1 szabály miatt.
Ez a szabalyok hozasa utan 1 evig igaz.
Utana balgak lennenek nem 3:1-es cuccokat csinalni. Persze oke, triatlonra is kellenek jo cuccok, de hat ott csak 40-nel mennek, idofutamon meg 50-nel, nagyon nem mindegy.

Bar, ha mar a triatlon (ironman) 40-es tempojat szobahoztam, valahol olvastam, hogy Armstrong Hawaii eselyeit latolgatta egy szakerto, hogy 250Watt korul kell tolnia a 40-es atlaghoz, ami neki 40% tehat konkretan nem terheles.
Mivel ennyit (250W) meg en is tudok tartosan, de a 40-nek meg csak kozelebe se voltam eddig, lehet tenyleg erdemes mar ilyen kis temponal is aero cuccokkal nyomulni.

Vagy ez a szakerto nem ert hozza. :)

Meg is van itt olvastam: http://53x12.com/do/...=article&id=110

#15227
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.437 hozzászólás

Pedig az.


akkor 1 szinte új külsõhöz jutottam hozzá. :) :cool2:

#15228
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Tökre nemértem az UCInek ezeket az idejétmúlt szabályait. Gyakorlatilag a kerékpározás királykategóriája nem használhata a legújabb fejlesztéseket a 3:1 szabály miatt.

http://www.3tcycling...s_II_Ltd_02.png


Mert nem csak errõl szól ez a sport. Nagyon jól van ez ahogy most van.


A sebesség mindent megold.

 


#15229
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
A sárga a Vectran réteg lesz, de ha már az kilátszik, akkor nagy a baj :)

Tökre nemértem az UCInek ezeket az idejétmúlt szabályait. Gyakorlatilag a kerékpározás királykategóriája nem használhata a legújabb fejlesztéseket a 3:1 szabály miatt.

http://www.3tcycling...s_II_Ltd_02.png

#15230
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

nem hiszem,h kopásjelzõ lenne.


Pedig az.


A sebesség mindent megold.

 


#15231
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 hozzászólás
...köszi!!! De akkor az üzletben mirõl hablatyoltak, hogy valami sárga réteg fog látszani majd, ha kopok a külsõ réteg?

Ridley Noah Fast 


#15232
The D

The D

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás

...akkor belenyúltunk és valszeg már említett "B" kategóriás gumát kaptunk. :-) Ha ez igaz akkor nálam az a gáz, h üzletben dobozos kivitelben vásároltam. :-(


Sokadik 4000S-emet koptatom, és megnyugtatnék mindenkit, hogy ez bizony kopásjelzõ. :) Aggodalomra semmi ok. :)

#15233
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 hozzászólás
...akkor belenyúltunk és valszeg már említett "B" kategóriás gumát kaptunk. :-) Ha ez igaz akkor nálam az a gáz, h üzletben dobozos kivitelben vásároltam. :-(

Ridley Noah Fast 


#15234
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.437 hozzászólás
nem hiszem,h kopásjelzõ lenne.

#15235
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 hozzászólás

ilyet láttatok már? Feltöltött kép sztem gyártási hiba lehet,mert baromi szabályos kráterek. 1ébként tök jó futófelületû conti GP4000-s gumi. nemrég jutottam hozzá.

...nekem 400S-em van és én is találtam rajta, az elhelyezkedése ua mint a tieden. Üzletben vettem, nem lehet, h kopásjelzõ?

Ridley Noah Fast 


#15236
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.437 hozzászólás
ilyet láttatok már? Feltöltött kép sztem gyártási hiba lehet,mert baromi szabályos kráterek. 1ébként tök jó futófelületû conti GP4000-s gumi. nemrég jutottam hozzá.

#15237
coffein

coffein

    vendég

  • fórumtag
  • 129 hozzászólás

Ne viccelj: az utolsó két ábra mutatja az eredményeket, németesen, azaz a legkisebb érték a legjobb. A Google Translation lefordít egyes szavakat ill. kifejezéseket (vagy hosszú szöveget is, de azt fárasztó lenne begépelni). Az alap (amihez viszonyítanak) a Zipp 808, ahhoz mérik két különbözõ vázban (45 km/ó) a kerekeket, ld. 3. ábra grafikonja - azaz a váz is számít, méghozzá erõsen nemlineáris (és nem is tranzitív :)), az egyikhez az egyik kerék a jobb, a másikhoz a másik. A grafikon azt mutatja, mennyivel kell több teljesítmény ua. sebességhez, azaz mennyivel rosszabbak (teljesítmény szempontból, a Zipp 808-hoz képest). Az utolsó két ábra annyiból is elég érdekes - pl. neked -, amennyiben ezek kb. mind elég (sõt nagyon) jó kerekek, pl. az én Ksyrium-om ezek közt nem is játszik. No most itt van néhol nyolcszoros (!) szórás is az árban, érdekes. Persze sok szempont van, de a teljesítmény elég fontos - emellett (számomra legalábbis) a fékek (Bremsen) is, itt is van meglepetés, sok szép kerék jobban szeret gurulni, mint megállni. Ár/teljesítmény arányban vegyél gyorsan egy Vision Trimax T30-at! A játék kedvéért, de nekem egy Whizz-wheel kéne inkább (nekem elég, szvsz megbízhatóbb, európai).

Köszönöm, Ave, nagyon érdekes!


Megerõsítésként, én Vision T30-as kereket használok, kb. 5000 km van benne, még hibátlan, pedig nem kerékpáros testsúllyal rendelkezem

#15238
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

Kár, hogy egy árva szót se értek belõle. :( Fõleg, mert még mindig kerék vásárlás elõtt állok, de lassan már ott tartok, hogy hagyom az egészet a fenébe és hajtom a trekkineget.

Ne viccelj: az utolsó két ábra mutatja az eredményeket, németesen, azaz a legkisebb érték a legjobb. A Google Translation lefordít egyes szavakat ill. kifejezéseket (vagy hosszú szöveget is, de azt fárasztó lenne begépelni). Az alap (amihez viszonyítanak) a Zipp 808, ahhoz mérik két különbözõ vázban (45 km/ó) a kerekeket, ld. 3. ábra grafikonja - azaz a váz is számít, méghozzá erõsen nemlineáris (és nem is tranzitív :)), az egyikhez az egyik kerék a jobb, a másikhoz a másik. A grafikon azt mutatja, mennyivel kell több teljesítmény ua. sebességhez, azaz mennyivel rosszabbak (teljesítmény szempontból, a Zipp 808-hoz képest). Az utolsó két ábra annyiból is elég érdekes - pl. neked -, amennyiben ezek kb. mind elég (sõt nagyon) jó kerekek, pl. az én Ksyrium-om ezek közt nem is játszik. No most itt van néhol nyolcszoros (!) szórás is az árban, érdekes. Persze sok szempont van, de a teljesítmény elég fontos - emellett (számomra legalábbis) a fékek (Bremsen) is, itt is van meglepetés, sok szép kerék jobban szeret gurulni, mint megállni. Ár/teljesítmény arányban vegyél gyorsan egy Vision Trimax T30-at! A játék kedvéért, de nekem egy Whizz-wheel kéne inkább (nekem elég, szvsz megbízhatóbb, európai).

Köszönöm, Ave, nagyon érdekes!

#15239
(ex)Cat

(ex)Cat

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 357 hozzászólás
Kár, hogy egy árva szót se értek belõle. :( Fõleg, mert még mindig kerék vásárlás elõtt állok, de lassan már ott tartok, hogy hagyom az egészet a fenébe és hajtom a trekkineget.

#15240
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
A Tour megujabb kerektesztje:

1.jpg - Bilder und Fotos kostenlos auf ImageBanana hochladen
2.jpg - Bilder und Fotos kostenlos auf ImageBanana hochladen
3.jpg - Bilder und Fotos kostenlos auf ImageBanana hochladen
4.jpg - Bilder und Fotos kostenlos auf ImageBanana hochladen
5.jpg - Bilder und Fotos kostenlos auf ImageBanana hochladen
6.jpg - Bilder und Fotos kostenlos auf ImageBanana hochladen
7.jpg - Bilder und Fotos kostenlos auf ImageBanana hochladen