Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#15221
Írta 2012. május 29. - 22:00

Igen integrált csapágyas, a magasság inkább átlagosnak mondható 150mm-el. Néhány héten belül be lesz szerezve egy -17emelkedésü stucni!
Andersen:
A MichleinPro3 gumiról andrissavaria tudna mesélni:)
Kapott vele egy két defektet.
Próbáld ki hogy egy régi kuka külsõbõl raksz bele egy kis pótlást belülre és akkor nem feszül annyira szét a vágás ugyanakkora nyomáson, jobban szétoszlik a terhelés.
Az pedig hogy ki milyen szétkopott gumival teker pénztárca és bátorság kérdése:)
#15222
Írta 2012. május 29. - 21:34

(amúgy szeretem ezt a külsõt, nagyon jól tapad (puha keverék), alacsony a gördülésije, csak ez a defektérzékenység....)
#15223
Írta 2012. május 29. - 21:33

De inkabb -17, nem olyan bonyi ilyet venni.
Nem extrem magas ez. Integralt csapagyas, gondolom?
#15224
Írta 2012. május 29. - 21:24

#15225
Írta 2012. május 29. - 20:39

Esetleg valakinek van valami ötlete?
#15226
Írta 2012. május 29. - 11:29

Ez a szabalyok hozasa utan 1 evig igaz.
Utana balgak lennenek nem 3:1-es cuccokat csinalni. Persze oke, triatlonra is kellenek jo cuccok, de hat ott csak 40-nel mennek, idofutamon meg 50-nel, nagyon nem mindegy.
Bar, ha mar a triatlon (ironman) 40-es tempojat szobahoztam, valahol olvastam, hogy Armstrong Hawaii eselyeit latolgatta egy szakerto, hogy 250Watt korul kell tolnia a 40-es atlaghoz, ami neki 40% tehat konkretan nem terheles.
Mivel ennyit (250W) meg en is tudok tartosan, de a 40-nek meg csak kozelebe se voltam eddig, lehet tenyleg erdemes mar ilyen kis temponal is aero cuccokkal nyomulni.
Vagy ez a szakerto nem ert hozza.

Meg is van itt olvastam: http://53x12.com/do/...=article&id=110
#15227
Írta 2012. május 29. - 08:27

#15228
Írta 2012. május 29. - 08:23

Tökre nemértem az UCInek ezeket az idejétmúlt szabályait. Gyakorlatilag a kerékpározás királykategóriája nem használhata a legújabb fejlesztéseket a 3:1 szabály miatt.
http://www.3tcycling...s_II_Ltd_02.png
Mert nem csak errõl szól ez a sport. Nagyon jól van ez ahogy most van.
A sebesség mindent megold.
#15229
Írta 2012. május 29. - 08:12


Tökre nemértem az UCInek ezeket az idejétmúlt szabályait. Gyakorlatilag a kerékpározás királykategóriája nem használhata a legújabb fejlesztéseket a 3:1 szabály miatt.
http://www.3tcycling...s_II_Ltd_02.png
#15230
Írta 2012. május 29. - 08:09

#15231
Írta 2012. május 29. - 07:45

Ridley Noah Fast
#15232
Írta 2012. május 29. - 07:43

...akkor belenyúltunk és valszeg már említett "B" kategóriás gumát kaptunk. :-) Ha ez igaz akkor nálam az a gáz, h üzletben dobozos kivitelben vásároltam. :-(
Sokadik 4000S-emet koptatom, és megnyugtatnék mindenkit, hogy ez bizony kopásjelzõ.


#15233
Írta 2012. május 29. - 07:40

Ridley Noah Fast
#15234
Írta 2012. május 29. - 07:32

#15235
Írta 2012. május 29. - 07:24

#15236
Írta 2012. május 29. - 07:11

#15237
Írta 2012. május 27. - 17:17

Ne viccelj: az utolsó két ábra mutatja az eredményeket, németesen, azaz a legkisebb érték a legjobb. A Google Translation lefordít egyes szavakat ill. kifejezéseket (vagy hosszú szöveget is, de azt fárasztó lenne begépelni). Az alap (amihez viszonyítanak) a Zipp 808, ahhoz mérik két különbözõ vázban (45 km/ó) a kerekeket, ld. 3. ábra grafikonja - azaz a váz is számít, méghozzá erõsen nemlineáris (és nem is tranzitív
), az egyikhez az egyik kerék a jobb, a másikhoz a másik. A grafikon azt mutatja, mennyivel kell több teljesítmény ua. sebességhez, azaz mennyivel rosszabbak (teljesítmény szempontból, a Zipp 808-hoz képest). Az utolsó két ábra annyiból is elég érdekes - pl. neked -, amennyiben ezek kb. mind elég (sõt nagyon) jó kerekek, pl. az én Ksyrium-om ezek közt nem is játszik. No most itt van néhol nyolcszoros (!) szórás is az árban, érdekes. Persze sok szempont van, de a teljesítmény elég fontos - emellett (számomra legalábbis) a fékek (Bremsen) is, itt is van meglepetés, sok szép kerék jobban szeret gurulni, mint megállni. Ár/teljesítmény arányban vegyél gyorsan egy Vision Trimax T30-at! A játék kedvéért, de nekem egy Whizz-wheel kéne inkább (nekem elég, szvsz megbízhatóbb, európai).
Köszönöm, Ave, nagyon érdekes!
Megerõsítésként, én Vision T30-as kereket használok, kb. 5000 km van benne, még hibátlan, pedig nem kerékpáros testsúllyal rendelkezem
#15238
Írta 2012. május 27. - 17:04

Ne viccelj: az utolsó két ábra mutatja az eredményeket, németesen, azaz a legkisebb érték a legjobb. A Google Translation lefordít egyes szavakat ill. kifejezéseket (vagy hosszú szöveget is, de azt fárasztó lenne begépelni). Az alap (amihez viszonyítanak) a Zipp 808, ahhoz mérik két különbözõ vázban (45 km/ó) a kerekeket, ld. 3. ábra grafikonja - azaz a váz is számít, méghozzá erõsen nemlineáris (és nem is tranzitívKár, hogy egy árva szót se értek belõle.
Fõleg, mert még mindig kerék vásárlás elõtt állok, de lassan már ott tartok, hogy hagyom az egészet a fenébe és hajtom a trekkineget.

Köszönöm, Ave, nagyon érdekes!
#15239
Írta 2012. május 27. - 16:09


#15240
Írta 2012. május 27. - 15:23

1.jpg - Bilder und Fotos kostenlos auf ImageBanana hochladen
2.jpg - Bilder und Fotos kostenlos auf ImageBanana hochladen
3.jpg - Bilder und Fotos kostenlos auf ImageBanana hochladen
4.jpg - Bilder und Fotos kostenlos auf ImageBanana hochladen
5.jpg - Bilder und Fotos kostenlos auf ImageBanana hochladen
6.jpg - Bilder und Fotos kostenlos auf ImageBanana hochladen
7.jpg - Bilder und Fotos kostenlos auf ImageBanana hochladen