Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#14961
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás
jut is eszembe:
szorítottam a gyorszáron, de akkor meg elõjött az ülvekattogás...
miután befújtam a nyerget minden lehetséges helyen, ugyan úgy megvolt.
aztán a váltófül tartócsavarján szorítottam kb 15°-ot(csak amit engedett), és azóta hangtalan suhanok....:D
szóval köszi még egyszer a tippet(már nem tudom kié volt)!
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#14962
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Azt se vettem le a vazrol, ahogy a kulacstartok csavarjait, es a valtotarto fuleket sem.
A bowdenvegek osszesen 3gram.

#14963
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
ave,

gyorsan kerestem még neked egy kõnehéz alkatrészt: bowdentovábbító mûanyag bizbaz a középcsapágyház alatt. általában 9 gramm, de lehet hogy a te vázadon ez is integrált :-))

#14964
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 hozzászólás
..hol prószáltad?? Publikus az üzlet neve és címe???

Ridley Noah Fast 


#14965
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.437 hozzászólás
sikerült felpróbálnom ma 1 ilyen cipõt: Specialized Bicycle Components
41es méret volt,és olyan volt mintha rám öntötték volna. sehol nem nyomott,még itt ott volt plusz hely is benne,és jó széles volt a lábfeje. gondolom ez volt a dolog nyitja. a mostani cipõm 42es,de nem érzem jónak. túl hosszú,mert csak így van helye a lábamnak benne. gondolom keskenyebb a kiképzése. az ára,kb 21000 huf. vlhogy összekaparom rá a pénzt,m nagyon kényelmesnek éreztem. ja,és 1 nagyon fontos dolog. talán a legfontosabb mindenek felett: fehér színû. :P :cool2:

#14966
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás

Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, nagyon hasznos volt.

Ami még mindig idegesít, hogy honnan lehet tudni, hogy nem lopott esetleg a bicó (nem szeretnék egy ilyenbe belefutni).
Amit furcsának találok, hogy 600km van írva futott km-nek és után hátsó gumi cserélve.
Valószínû, hogy õ már nem az elsõ tulaj, így nincs hozzá semmilyen papír.

Tudtok valamit mondani amivel megnyugtathatom magam?

Errõl van szó: Makulátlan Scott országúti

Köszönöm a további hozzászólásokat is.


Lehet hogy ledefektelt vele. Hívd fel telefonon a beszélgetésbõl is sok mindent ki lehet szûrni, értelmes-e a fazon saját-e bicó.

#14967
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Alu fekfeluletes, magas peremes kerekek kozott nem nehez. Marpedig se fullkarbon peremest nem akartam, se szingost.
De a Dolomitokba tenyleg erdemes mast vinni.

#14968
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Hat szoritani lehet rajta, de gondolom lazitani nehezen, hiszen felulrol a stucni utban van.

#14969
gandros

gandros

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 hozzászólás
A kerék nem könnyû...

FYI

vaz 997
villa 348
headset 86
sor 184
hatso valto 181
elso valto 67
antischleck 12
STI 420
fekek 312
hajtomu+BB 692
pedal 228
lanc 254
kerekek 1734
gyorszárak 124
gumik belso 174
gumik kulso 402
nyeregcso 211
nyereg 177
stucni 132
kormany 212
bowdenek 191
bandazs 60
kulacstartok 46

Osszesen 7244

A Fulcrum hajtomu az kb. 80g-t sporol a D/A-hoz kepest, kormany/stucni 40-50g, a kerek se olyan nehez, mint ahogy szamoltad, vagy fogalmazhatunk ugy, hogy az SLR nehezebb. Gumik is konnyebbek szerintem.
Egyeb otletem nincs.



#14970
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
tehát úgy lehet állítani a csapágyon hogy nem kell meglazítani a stucnit?

#14971
mz/xx

mz/xx

    újonc

  • fórumtag
  • 10 hozzászólás

Használt gépnél ellenõrizendõ - HA JÓ A MÉRET:
- kerekek egy síkban vannak (nem javítható, komoly balesetes bringa)
- van-e a vázon horpadás (nem javítható, kérdés mekkora)
- kerekekben nyolcas (javítható), felniperemen felütés (csere)
- csapágyak lógnak (kónuszos esetleg állítható, ipari esetén vagy cserélhetõ vagy agy/monoblokk/kormánycsapágy csere)
- lánc nyúlás, fogaskerekek mennyire kopottak.
- fékváltókar rendesen mûködik.
Ha ezek rendben vannak, akkor maradnak a kopó alkatrészek és az esztétika.
A kopott alkatrész az alku alapja.


Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, nagyon hasznos volt.

Ami még mindig idegesít, hogy honnan lehet tudni, hogy nem lopott esetleg a bicó (nem szeretnék egy ilyenbe belefutni).
Amit furcsának találok, hogy 600km van írva futott km-nek és után hátsó gumi cserélve.
Valószínû, hogy õ már nem az elsõ tulaj, így nincs hozzá semmilyen papír.

Tudtok valamit mondani amivel megnyugtathatom magam?

Errõl van szó: Makulátlan Scott országúti

Köszönöm a további hozzászólásokat is.

#14972
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Nincs expander, LOOK-nak speci megoldasa van, stucni nelkul lehet allitani a csapagyat. A muanyag zarokupak, plusz az egy szem tavtarto a headset-be van szamolva.
Sor zaroanya a sorba beleszamolva.
Bandazs dugok szinten, szerintem ez evidens.
Felniszalagot se vettem le, hogy megmerjem kulon. A kerekszett elvileg 1650 lenne vagy ilyesmi.
A bowdenhaz megakasztok hm, no ez lehet lemaradt tenyleg. Este megnezem meg tudom-e merni. :)

#14973
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
pár gramm kimaradt :-)))

- villaszár expander, zárókupak
- stucni távtartó(k)
- sor záróanya
- kormányvég dugók
- felni szalagok
- bowdenház megakasztók


de ezek így összesen max 100 gr

#14974
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.437 hozzászólás
campával is megcsinálták a hidraulikus tárcsafékes colnagot: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
néhány napja próbáltam 1 olajos tárcsafékkel szerelt focus fitnesz bringát. érzésem szerint kicsit eltúlzott ez a fajta fékrendszer országútra. emellett tömeges bukásnál elég veszélyes is lehet az éles tárcsa. annyira azért nem vágom az olajos cuccokat,de én max azt tudnám elképzelni,h ezt a fékváltókart,ami a képen is van,a magura új fékeivel lehetne kombinálni.

#14975
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.437 hozzászólás
agyon szép bringa ave.

#14976
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Hat gyorsabbnak nem gyorsabb, legalabbis nem erezni.
Amin meglepodtem, hogy szerintem ut a kerek kiegyensulyozatlansag miatt, legalabbis ezt erzem lejtokon. Meg nincs kullomagnes, lehet az eleg lesz ellensulynak.
Meg persze majd kiprobalom a regi kerekeimmel is, korabban ilyet nem ereztem, de nem is volt hosszuszelepes, magasperemes kerekem.

Amugy elegge hasonlit a regi bicomra a viselkedese, de persze az mar csak halvany emlek.
Talan kicsit "idegesebb" a kormanyzas, nem egy tura vaz.
A kormany az gumibol van, de ezt tudtam, a kenyelem miatt van ez.

Mivel meg csak 2x 1.5 orat mentem, es a beallitas sem vegleges, sokkal tobbet nem tudok mondani.

Ha megyek a Turul Kupara, akkor ott mar ezzel.

#14977
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
A lényeg, milyen a bringa? Hol fogod elõször élesben használni?


A sebesség mindent megold.

 


#14978
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
3..

#14979
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás
milyen külsõk vannak rajta? még a pro3 ,vagy már a pro4?
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#14980
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
FYI

vaz 997
villa 348
headset 86
sor 184
hatso valto 181
elso valto 67
antischleck 12
STI 420
fekek 312
hajtomu+BB 692
pedal 228
lanc 254
kerekek 1734
gyorszárak 124
gumik belso 174
gumik kulso 402
nyeregcso 211
nyereg 177
stucni 132
kormany 212
bowdenek 191
bandazs 60
kulacstartok 46

Osszesen 7244

A Fulcrum hajtomu az kb. 80g-t sporol a D/A-hoz kepest, kormany/stucni 40-50g, a kerek se olyan nehez, mint ahogy szamoltad, vagy fogalmazhatunk ugy, hogy az SLR nehezebb. Gumik is konnyebbek szerintem.
Egyeb otletem nincs.