Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#11761
Írta 2013. május 02. - 23:43

STOP cukrászda 2013 time trial, backward facing onboard camera - YouTube
Van par utoleres + amikor engem er utol az abszolut 2. helyezett.
#11762
Írta 2013. május 02. - 05:29

én a gyári betét alá tettem be egy sima jól szellõzõs talpbetétet..
nekem amúgy is nyeszlet lábfejem van, de így simán kibírok benne akár 6,5 órát, és annyi idõ után már úgy sem a talpad lesz a legnagyobb problémád..
Tegnap kipróbáltam ééés.. Mágikusan egyszerûen tette kényelmessé, varázsütésre megoldódott a talpzsibbadás. Köszönet a tippért

#11763
Írta 2013. május 01. - 22:23

Sziasztok!
Volt szó ezekrõl a tarka bandázsokról,hol lehet ilyet rendelni,régóta nézelõdök,nem igen találok sehol,
fõleg választékot nem.Van ötlete valakinek?Persze itthonról.
elvileg a cinelli-nek van mindenféle: http://www.cinelli.i...soriflypage.tpl
ez a márka pedig itthon is kapható
#11764
Írta 2013. május 01. - 21:47

Volt szó ezekrõl a tarka bandázsokról,hol lehet ilyet rendelni,régóta nézelõdök,nem igen találok sehol,
fõleg választékot nem.Van ötlete valakinek?Persze itthonról.
#11765
Írta 2013. május 01. - 18:39

A vonatkozó francia fórumokon is sokat panaszolták a sikoltozást, a megoldás többek szerint is létezik, méghozzá az eredeti haszn. utasításban elõírt, LEGALÁBB 1 mm eltérés hátul, azaz a fékbetét hátsó része van távolabb - kb. mint egy hegyibiciklinél! Ez látszik nyerõnek. Ez más kerekeknél amúgy nekem is bervált (oútin is, de enyhébben). Egy másik javaslat az volt, hogy ne legyen túl fönt a betét (mert ugye a gumihoz érhet illetve egyenetlenséget okoz), egy harmadik, hogy tiszta legyen minden. Többen jelezték, hogy érdemes az eredeti Mavic betétet használni az Exalith-hez, mert úgy fog jól. Valaki Swisstop-ra esküdött. Mindez csak közvetett tapasztalat (nekem több Mavic Ksyrium Elite, Equipe, Aksium kerekem van, de mind szokásos betétekkel, csak az SLR és fölötte Exalith, az elvileg még jobb, de nincs panaszom).Egy kis segítséget kérnék.
Egyik barátom vásárolt egy Mavic Ksyrium SLR kerékszettet és egy kis probléma van vele.
A hozzáadott Exaliht2 fékbetétek úgy visítanak, minden erõteljesebb fékezéskor, mint a szúrt malac.
A kerék papirjai szerint ajánlott ezzel a betéttel használni, gondolom a fékfelület barázdáltsága és felületkezelése miatt, de olyan hangja van mint egy tescos bringának esõben.
Szerintetek mit kéne vele csinálni? Már állítgattuk mindenhogyan, de csak visít. Vagy majd egyszercsak bekopik? Kb 250km van a kerékben.
Ksyrium SLR
pl.
Vélo 101 le site officiel du vélo - cyclisme vtt cyclosport cyclo-cross
... au moins 1 mm de plus d’écart entre l’arrière du patin et l’avant !! ...
#11766
Írta 2013. május 01. - 17:32

az ára sem annyira vészes.
#11767
Írta 2013. május 01. - 11:44


RAUH-Welt
B E G R I F F
#11768
Írta 2013. május 01. - 10:41

Sziasztok!
Remélem jó fórumba írtam. Országúti kerékpár vásárlásán töröm a fejem, de nem tudom, melyik lenne a legjobb. Árban 70ezer felé nem nagyon akarok menni, igazából városba szaladgálásra meg hobbi sportolásra kéne. Nem, nem akarok inkább trekkinget venni mert már volt, és MTB-t semTudnátok segíteni?
nem tudom milyen magas vagy,de sztem vlmi ilyesmire gondolhattál: Peugeot full Shimano 105-el! « kerékpár « ORSZÁGÚTI KERÉKPÁR « Kategóriák tallózása ez eredeti felszereléssel van. legalábbis a leírás,és a képek alapján.
#11769
Írta 2013. május 01. - 09:20

.. meg ne vedd.. de komolyan, pénz..ki.. b...
hi-ten acél, dögnehéz felnik, alap gruppo.
használtan ennyibõl már egész szép vintage acélvázas fékváltókaros bicajt veszel, akár pezsgõ 105-tel, vagy nagy ritkán tricolor ultegrával. : ) ja, és jó vázakat, sl, cromor csövesek, vagy akár tange 1.
szóval én nem vennék csepelt, vészesen szr ár-érték arányú bringákat készítenek, és nem csak országútiban, de fixi-ss, trekking vonalon is, nem is kicsit.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget, akkor a használt piacon nézelõdöm....
Üdv Zoli
#11770
Írta 2013. május 01. - 09:14

#11771
Írta 2013. május 01. - 08:37

... még eszembe.. bringa vásárlása, : oké. De van némi apróság, amire kell majd még pénz.. sisak, cipõ, pedál, esetleg kulacs, nadrág, felsõ.. vagy az már nagyon idióta kategória, ha erre is gondol valaki?
Aki csak városban rohangál a bringával, meg hobbi (mint anno én, hogy suli vagy meló mellett hétvégén gurulgattam 1-2-3 órát), az bõven ráér mezt, cipõt, pedált és nadrágot venni... Sisak alap, de az nem is olyan drága a többihez képest. Nekem is az elsõ 80km egyhuzamban után kezdett érlelõdni a gondolat csak, hogy kellene egy cipõ meg pedál

#11772
Írta 2013. május 01. - 08:05

na, de cipõs téma itt részemrõl véget ér, ha esetleg pár év múlva ismét vásárolni fogok, legalább egy gyártónak a méretezésével már eléggé tisztában leszek olyan szinten, hogy tudom, melyik az, amelyik pont jó. : )
apróban ma lett föltéve egy Csillós Kiméra, Cilo. Méretre 180-184 cm környékére jó lehet szerintem. (55ös TT hossz CtC). Eléggé heterogén a felszereltsége, de legalább jó kis 8s fékváltókaros (St-A416, az RSX nyolcas változata).
Ami föltûnt.. mostanság sok 3300ás Sorát láttam, és.. ez gvéletlenül nem egy átmatricázott RSX lebutított fékváltókarokkal?

... még eszembe.. bringa vásárlása, : oké. De van némi apróság, amire kell majd még pénz.. sisak, cipõ, pedál, esetleg kulacs, nadrág, felsõ.. vagy az már nagyon idióta kategória, ha erre is gondol valaki?
#11773
Írta 2013. május 01. - 06:29

én a gyári betét alá tettem be egy sima jól szellõzõs talpbetétet..
nekem amúgy is nyeszlet lábfejem van, de így simán kibírok benne akár 6,5 órát, és annyi idõ után már úgy sem a talpad lesz a legnagyobb problémád..
én soha nem tettem még bicajos cipõbe talpbetétet,ugy is csak széttaposnám

#11774
Írta 2013. április 30. - 21:51

Árban 70ezer felé nem nagyon akarok menni, igazából városba szaladgálásra meg hobbi sportolásra kéne. Nem, nem akarok inkább trekkinget venni mert már volt, és MTB-t sem
Tudnátok segíteni?
Érdemes az aprót nézegetni, esetleg felkeresni MAxi-Bikeos srácot Érden, vagy a Wiga Bringát (hasznaltbiciklik.hu)
70ért már frankó fékváltókaros 8as gépet is lehet találni.
#11775
Írta 2013. április 30. - 21:21

egyébként tényleg pöpec ez a chain cipõ, bár a talpa elég kemény így elsõre, 2 óra után úgy megfájdult a talpam benne, mintha buszoztam volna. plusz, emeten lakom, fölvinni a bicajt cipõben mívészet lenne, így igazából a postaládámban hagytam papucsokat, így elég csak bemenni a lépcsõházba, kivenni a postáspapucsot, aztán azzal föltrappolni az emeletre, nem koptatom a stoplit, és könnyebb is papucsban lépcsõzni, mint cipõben.
Ennyi amatõrség belefér, vagy tanuljak meg cipõben futni, hegyet mászni, lépcsõzni, kötélen egyensúlyozva szakadékokon átkelni, bevásárolni és táncolni is?
én a gyári betét alá tettem be egy sima jól szellõzõs talpbetétet..
nekem amúgy is nyeszlet lábfejem van, de így simán kibírok benne akár 6,5 órát, és annyi idõ után már úgy sem a talpad lesz a legnagyobb problémád..

Flickr
#11776
Írta 2013. április 30. - 21:07

Ennyi amatõrség belefér, vagy tanuljak meg cipõben futni, hegyet mászni, lépcsõzni, kötélen egyensúlyozva szakadékokon átkelni, bevásárolni és táncolni is?

#11777
Írta 2013. április 30. - 20:00

Remélem jó fórumba írtam. Országúti kerékpár vásárlásán töröm a fejem, de nem tudom, melyik lenne a legjobb. Árban 70ezer felé nem nagyon akarok menni, igazából városba szaladgálásra meg hobbi sportolásra kéne. Nem, nem akarok inkább trekkinget venni mert már volt, és MTB-t sem

#11778
Írta 2013. április 30. - 19:43

Hali
Van egy Régi NDK-s verseny biciklim, lassan úgy érzem hogy el jött az ideje hogy lecseréljem...
Csepel Torpedót 3-ast néztem ki,(Torpedó 4 2.0-ra nem lesz manim) egész ígéretesnek tûnik....de sok infót nem találtam róla....
Szeretnék informálódni felõle hogy mennyire fekszi a a minõségi magyar utakat a Ringo felni?
mennyire megbízhatóak az alkatrészei?
Van valami amit ajánlatos meg vétel után átnézni rajt?
(nem vettem bicajt vagy 15 éve)
Csepel Torpedo 3* | Kerékpár | Országúti | Kerékpár Webshop
Üdv Zoli
.. meg ne vedd.. de komolyan, pénz..ki.. b...
hi-ten acél, dögnehéz felnik, alap gruppo.
használtan ennyibõl már egész szép vintage acélvázas fékváltókaros bicajt veszel, akár pezsgõ 105-tel, vagy nagy ritkán tricolor ultegrával. : ) ja, és jó vázakat, sl, cromor csövesek, vagy akár tange 1.
szóval én nem vennék csepelt, vészesen szr ár-érték arányú bringákat készítenek, és nem csak országútiban, de fixi-ss, trekking vonalon is, nem is kicsit.
#11779
Írta 2013. április 30. - 18:50

Van egy Régi NDK-s verseny biciklim, lassan úgy érzem hogy el jött az ideje hogy lecseréljem...
Csepel Torpedót 3-ast néztem ki,(Torpedó 4 2.0-ra nem lesz manim) egész ígéretesnek tûnik....de sok infót nem találtam róla....
Szeretnék informálódni felõle hogy mennyire fekszi a a minõségi magyar utakat a Ringo felni?
mennyire megbízhatóak az alkatrészei?
Van valami amit ajánlatos meg vétel után átnézni rajt?
(nem vettem bicajt vagy 15 éve)
Csepel Torpedo 3* | Kerékpár | Országúti | Kerékpár Webshop
Üdv Zoli
#11780
Írta 2013. április 30. - 05:53
