nekem is volt. 56-os felsőcsőhöz az extrém rövid homlokcső miatt – center to center – 52-es nyeregvázcső párosult. más villával valóban orrabukott
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#10101
Írta 2013. december 18. - 19:37
#10102
Írta 2013. december 18. - 17:10
Nekem volt whirwind rs105-öm. Az egy könnyű és viszonylag merev váz. Viszont vigyázni kell vele mert a geoja elég speciális. Nagyon rövid a fejcső viszont a gyárilag hozzáadott aluvilla meg jó hosszú, a beépítési magassága (első kerék tengely és az alsó fejcsapágy csésze közti táv) 1-2 centivel nagyobb a szokásosnál. Ha villát kell benne cserélni akkor csak a sajátjával kompatibilis. Más villával lebukik az eleje 1-2 centit. Akartam hozzá karbonvillát venni a kényelem miatt és vettem egyet a Neuzertő-, ugyanazt amivel ők szerelik ugyanezt a vázat RS 600 néven. Na az is rövid volt hozzá úgyhogy be se tettem. Egyszer megnéznék egy RS600-as bringát mert annak tuti előre lejt a felsőcsöve emiatt és a váz szögei is jó meredekek lehetnek. Nem egy kényelmes váz, elég merev. Én miindezek ellenére szerettem mert sportos, a kényelem miatt váltottam másra.
Köszi! Gondolom akkor a Whirlwind 2.0-nak is hasonló a villája,legalábbis ránézésre olyan.Mondjuk nem valószínű hogy villát cserélnék benne,tehát annyira nem zavarna,hogy csak a gyári jó bele.Amúgy milyen magas vagy?Mekkora váz volt?Igazából képek alapján annyira nem jön be,bár lehet hogy élőben jobban néz ki.Valahogy olyan fura az egész,biztos a geo miatt :)De lehet hogy végül ez lesz ,mert hasonló árban nem találtam másikat szettben eddig.
Zolee81 módosította - 2013. december 18. - 17:10
#10103
Írta 2013. december 18. - 16:20
FH-1055 -ot kb. 1993-ban vehettem. EGYSZER volt szervizelve is, 95 korul. (zsirzas)
Azota nem vettem a faradsagot, hogy foglalkozzam vele, mivel szepen gurul igy is.
A hatso annyiban ter el, hogy a 1055-ost 95 korul csereltem 1056-ra, es azota nem nyultam hozza.
kb. 8 teljes szezon van benne, 3 csak téli hasznalat (gorgon es szabadban, latyakban is), plusz 5 evnyi ritka hasznalat.
Mondjuk sose voltam 78kg-nal tobb, 100 kilos bringas alatt biztos nem birna ennyit.
#10104
Írta 2013. december 18. - 16:15
csak a 6402-esre, amelyik a 8as.
de lehet gyártottak belőle olyat is, amin C-rotor volt.
bocsánat amúgy, hogy ennyire "klasszikus 90-es évek" hangulatot teremtek, de az ismerősi köröm 99%-a mai napig 8-as szettekkel megy, s emiatt "napi téma" nálunk.. : D
van egy 6402-es kerekem,meg kellene probálnom
ha viszont mükődik akkor a grafit 105-re is jó,mert azon meg 600-as rotor van. Azért kemény lenne egy grafit agy 10-es sorral ![]()
#10105
Írta 2013. december 18. - 14:56
ez nem drága,nekem nem volt szerencsém a pezsgő első agyakkal,törtek benne a kónuszok meg a golyók. Jani, a gumi az oké, de a sor jó lehet egy hegyibefutóra(pld a Kitzbühelre)
Nálam jól bírja a pezsgő első agy, versenyeken kívül csak azt használom most már 3 éve.
A sebesség mindent megold.
#10106
Írta 2013. december 18. - 14:51
http://apro.bikemag....al-l205103.html
ez viszont böszmeség. Oké, leesztergál a szabadonfutó testből, de attól még az alumínium marad. Tedd rá bármelyik nem alu bakos sort, s hála a még kisebb felületen eloszló terhelésnek pár hét alatt szépen rárágja magát a lánckeréksor
#10107
Írta 2013. december 18. - 14:24
http://apro.bikemag....al-l204983.html
ez sem rossz
megvesz-->tavasszal 20ért elad. Főleg ezekkel a felnikkel, meg az agy is jó 8-9-10-hez, szóval bárki viszi, ajándék
ez nem drága,nekem nem volt szerencsém a pezsgő első agyakkal,törtek benne a kónuszok meg a golyók. Jani, a gumi az oké, de a sor jó lehet egy hegyibefutóra(pld a Kitzbühelre) ![]()
#10108
Írta 2013. december 18. - 11:57
http://apro.bikemag....al-l204983.html
ez sem rossz
megvesz-->tavasszal 20ért elad. Főleg ezekkel a felnikkel, meg az agy is jó 8-9-10-hez, szóval bárki viszi, ajándék
Másik sorral és gumival még versenyre is bevállalnám ezeket.
A sebesség mindent megold.
#10109
Írta 2013. december 18. - 07:56
a trikolor-ra is lehet tenni 10-es sort?
csak a 6402-esre, amelyik a 8as.
de lehet gyártottak belőle olyat is, amin C-rotor volt.
bocsánat amúgy, hogy ennyire "klasszikus 90-es évek" hangulatot teremtek, de az ismerősi köröm 99%-a mai napig 8-as szettekkel megy, s emiatt "napi téma" nálunk.. : D
Vejnecske módosította - 2013. december 18. - 07:57
#10110
Írta 2013. december 18. - 07:51
http://apro.bikemag....al-l204983.html
ez sem rossz
megvesz-->tavasszal 20ért elad. Főleg ezekkel a felnikkel, meg az agy is jó 8-9-10-hez, szóval bárki viszi, ajándék
a trikolor-ra is lehet tenni 10-es sort?
#10111
Írta 2013. december 18. - 07:26
http://apro.bikemag....al-l204983.html
ez sem rossz
megvesz-->tavasszal 20ért elad. Főleg ezekkel a felnikkel, meg az agy is jó 8-9-10-hez, szóval bárki viszi, ajándék ![]()
#10112
Írta 2013. december 18. - 06:41
http://apro.bikemag....tt-l205070.html
ez milyen ez agy? Veloce? azok voltak pözsgő színben. Miért írja z eladó, hogy Sh kazettás, mikor nem az ?
Plusz: 8as campa agyhoz illene sort is mellékelni
De szép a szingós cxp30, elég ritka. ![]()
#10113
Írta 2013. december 17. - 23:43
Sziasztok!
Szeretném majd lassan kicserélni a vázamat az országútimon.Keresgéltem olcsó váz+villa szetteket a neten,de lényegében csak a Neuzer Whirlwind-ot találtam ami nekem megfelelne árban.Tud még valaki ilyen olcsóbb szettet esetleg ami kapható is?Nézegettem vázakat is,pl Gepida Bandon 810 ami nem lenne drága,de ahhoz meg ugye villa is kéne,és azt sem igazán találtam.vagy karbon villát találtam,ami nagyon drága,vagy sima krómozottat ami nem tetszik.
Nekem volt whirwind rs105-öm. Az egy könnyű és viszonylag merev váz. Viszont vigyázni kell vele mert a geoja elég speciális. Nagyon rövid a fejcső viszont a gyárilag hozzáadott aluvilla meg jó hosszú, a beépítési magassága (első kerék tengely és az alsó fejcsapágy csésze közti táv) 1-2 centivel nagyobb a szokásosnál. Ha villát kell benne cserélni akkor csak a sajátjával kompatibilis. Más villával lebukik az eleje 1-2 centit. Akartam hozzá karbonvillát venni a kényelem miatt és vettem egyet a Neuzertő-, ugyanazt amivel ők szerelik ugyanezt a vázat RS 600 néven. Na az is rövid volt hozzá úgyhogy be se tettem. Egyszer megnéznék egy RS600-as bringát mert annak tuti előre lejt a felsőcsöve emiatt és a váz szögei is jó meredekek lehetnek. Nem egy kényelmes váz, elég merev. Én miindezek ellenére szerettem mert sportos, a kényelem miatt váltottam másra.
#10114
Írta 2013. december 17. - 23:15
Sziasztok!
Szeretném majd lassan kicserélni a vázamat az országútimon.Keresgéltem olcsó váz+villa szetteket a neten,de lényegében csak a Neuzer Whirlwind-ot találtam ami nekem megfelelne árban.Tud még valaki ilyen olcsóbb szettet esetleg ami kapható is?Nézegettem vázakat is,pl Gepida Bandon 810 ami nem lenne drága,de ahhoz meg ugye villa is kéne,és azt sem igazán találtam.vagy karbon villát találtam,ami nagyon drága,vagy sima krómozottat ami nem tetszik.
#10115
Írta 2013. december 17. - 22:21
Youtube most dobta ki. Jó kis bike fit videó. http://www.youtube.c...h?v=oxNznrlRXGU
a kopasz arc szerintem orvosi marihuánával kel-fekszik
#10116
Írta 2013. december 17. - 21:42
Youtube most dobta ki. Jó kis bike fit videó. http://www.youtube.c...h?v=oxNznrlRXGU
#10117
Írta 2013. december 17. - 14:37
sziasztok,
94 gr büntiért megéri karbonvilláról acélra váltani? egy inkább nehéznek mondható karbonról egy átlagos tömegű vasra
#10118
Írta 2013. december 16. - 17:51
#10119
Írta 2013. december 16. - 16:23
fogalmam sincs. : )
http://www.speedplay...museum.clipless
Ójaj. Ott van, "This is Lyotard's short-lived design for a clipless pedal. The spring-loaded end cap slides outward to engage and disengage the cleat. Lyotard, a late arrival to the clipless pedal market, was unable made inroads into the clipless pedal market with this design.."
No, azt hiszem, erre nem tudnék választ adni. Cserébe mérgelődés lesz, ugyanis szükségem lett volna-lesz-lenne egy 27.2-es nyeregcsőre, ami minimum 30 cm hosszú (kereken 20cm-re van kihúzva a nyeregcsövem, és a szárak nagyrészének a min. pontja 10 cm-nél van.)
Gondoltam, beszerzek valami klasszik kinézetű sötétszürke, fényes anodizált csövecskét, ami egész jó tömegben van (350-es hosszban 255 gramm) meg ismerős dizájnú a nyeregrögzítése, így fölvettem a kapcsot bikedomeworks-ékkel, ezt "zsákolva":
http://www.bikedomew...BSP-X35bk-1.jpg
Szép, a fejrésze hasonlít a bontróger-charge féle megoldásra (illetve, ugyanaz..) amit sokan szidnak, nekem elég állítási lehetőséget nyújt és erősen is fog. Bízom benne, hogy ez is van olyan "minőségű", mint a chopsticks, mert az nagyon szépen kidolgozott, és mellette persze ovális keresztmetszetű belül, no.
Vacillálós volt, hogy milyen nyeregszárra "utazzak", mert ugyan szép az összes klasszikus shimano és campagnolo, esetleg gipiemme, miche nyeregcső, de egy haver úgy szokta mondani a 20 centit, hogy "Vintázshossz" (érdekességképp, olaszul a 20 venti, bár a vintage szónak köze sincs hozzá, a szőlőszürethez annál több)
Így maradtak a mai modellek, ami közül nagyon tetszett a ritchey classic, de iszonyat drága. A deda és ITM is kínál nyeregszárakat, de azok se nem olcsók, se nem könnyűek, s igazán szép felületkezeléssel a belépő modelljeik nem is kérhetőek.
Fölvetődött, hogy ismét invesztáljak kínai karbonba, elvégre csak pozitív tapasztalataim voltak eddig a C12 nyeregcsövemmel, de valahogy úgy voltam vele, menjen inkább az esztétikum, mintsem a mínusz 50 gramm. Ezek az olcsó 7-9 ezer ft közti nyeregszárak ugyanis karbonból sem könnyebbek 180-190 grammnál, ellenben nagyon sok bűnronda meg replika is. Hogy boldogabb legyen az összkép, ebayen licitáltam egy ideig egy Hylix karbonra 27.2-es méretben, de 3 dollárnál kiszálltam a mókából, mert a két legkeresettebb méretben (27.2 és 31.6) mindig idióta árakon mennek el a csövek (bezzeg a jó öreg 30.9!)
Utólag kissé "bánom". Szállítással együtt kb. egy ezressel olcsóbb lett volna, mint a BDW X-series nevű csoda, bár legalább annak hátranyúlása van, meg szebb. Ez a Hylix ahogy látom a fix árát, nem az "olcsó kínai karbon" kategória, hanem attól azért jóval drágább, így mindenképp kíváncsi lennék a minőségére a 8ezer ft-os C12-höz viszonyítva.
Így viszont majd várok szépen az X-seriesre, mégis csak megy majd a stucnim színéhez, meg talán szebb egy országúti vázban a hátranyúlással rendelkező szép minimáldizájnos alurúd, mint az enyhén kommersz megjelenésű de amúgy jó tömegű Hylix. : )
Bocsánat a sok ömlengésért, valamiért mindenképp érdekelne, hogy ki hogy látja, milyen stílusú vagy típusú nyeregszár mutat jól egy vékony csövekből összeálló acélmasinában.
#10120
Írta 2013. december 16. - 14:55
Francia.. Akárcsak a Look meg a Time, de ez még szemre is francia. : )
http://www.ebay.com/...=item258671d1d7
tkp. egyszerűen stílusos és szemrevaló.
ez hogyan működik???

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





