Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#9601
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Az előző évi azonos edzés hetekhez mérem magam, ahhoz képest vagyok jó, bár ez természetes. Bízom benne, hogy most mindenki erős, júniusra, de legkésőbb júliusra kiégnek (én még az alapozó edzéseket csinálom). :)

Idén tavasszal mindenki tolja már a KOM-okat, mint egy őrült. Az enyéimre is rákattant 1-2 ember itt a Budai-hegyekben. Kíváncsian várom, milyen állapotban lesznek, mire itt a versenyszezon, esetleg annak dereka... ;)



#9602
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Szerintem idén tavasszal sokan érzik úgy, hogy magukhoz képest erősek. Ilyen "tél" után nem nehéz. Végig lehetett bringázni ha akart valaki

Azt megértem, hogy Tihanyba nem mentél ha ilyen alternatív program is volt. Nekem is régi vágyam, hogy tömött lelátók előtt vezessek egy jégcsarnokban... Rolbát.

Az előző évi azonos edzés hetekhez mérem magam, ahhoz képest vagyok jó, bár ez természetes. Bízom benne, hogy most mindenki erős, júniusra, de legkésőbb júliusra kiégnek (én még az alapozó edzéseket csinálom). :)


MJani01 módosította - 2014. március 27. - 19:19

  • zscs kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#9603
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Tekerek. Korán van még nekem ilyenkor, 4 és fél hónapot nem bringáztam, magamhoz képest idén egész jól állok, pl tavaly csak április 2. hetében kezdtem edzeni. Tihanyt nem szeretem, de be voltam nevezve,  elutaztam volna a mezőnyben, de EBEL U18 final four volt nálunk péntektől vasárnapig és minden nap jégen voltam. Nem írtam, mert nem volt miről, de majd most. :)

Szerintem idén tavasszal sokan érzik úgy, hogy magukhoz képest erősek. Ilyen "tél" után nem nehéz. Végig lehetett bringázni ha akart valaki

Azt megértem, hogy Tihanyba nem mentél ha ilyen alternatív program is volt. Nekem is régi vágyam, hogy tömött lelátók előtt vezessek egy jégcsarnokban... Rolbát.



#9604
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

2 hete meg az lidiben volt mindenféle bringás cucc. Ezek egymásra licitálnak :-)

 

Amúgy mi újság, tekersz még? rég nem frissült a blogod, feltűnt ahogy most rákattintottam. Tihany nem játszott?

Tekerek. Korán van még nekem ilyenkor, 4 és fél hónapot nem bringáztam, magamhoz képest idén egész jól állok, pl tavaly csak április 2. hetében kezdtem edzeni. Tihanyt nem szeretem, de be voltam nevezve,  elutaztam volna a mezőnyben, de EBEL U18 final four volt nálunk péntektől vasárnapig és minden nap jégen voltam. Nem írtam, mert nem volt miről, de majd most. :)



A sebesség mindent megold.

 


#9605
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás
http://www.fanaticbike.hu váltás->váltobowden, és a 100ftos noname bowdent be tudtam fuzni a 2010es velocse ultrashiftbe.. olyan pici a feje, mig a shimanonak nagy bumpszli... az aldi cuccok minosegre verik a lidlt.. ruhában mindenképp, de a többi cuccuk is masszivabb

#9606
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Nem tűnt rossznak, az anyaga alapján 5-10fokba való lehet, de rám a legkisebb méret is nagy volt.

2 hete meg az lidiben volt mindenféle bringás cucc. Ezek egymásra licitálnak :-)

 

Amúgy mi újság, tekersz még? rég nem frissült a blogod, feltűnt ahogy most rákattintottam. Tihany nem játszott?



#9607
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

én is néztem. milyen a kabát? jó a szabása? ezt a szettet néztem én is. az a baj,h múlt héten vettem a decában.  :blink:

Nem tűnt rossznak, az anyaga alapján 5-10fokba való lehet, de rám a legkisebb méret is nagy volt.



A sebesség mindent megold.

 


#9608
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

Aldiban mától: https://www.aldi.hu/...ros-kiegszitok/

Rám az S-es jó karban, a lábamra M-es kéne, de még fogyok comból :) és úgyis nyúlik valamennyit.

én is néztem. milyen a kabát? jó a szabása? ezt a szettet néztem én is. az a baj,h múlt héten vettem a decában.  :blink:


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#9609
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Aldiban mától: https://www.aldi.hu/...ros-kiegszitok/

Rám az S-es jó karban, a lábamra M-es kéne, de még fogyok comból :) és úgyis nyúlik valamennyit.



A sebesség mindent megold.

 


#9610
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

tegnap voltam a decában. fék bovdent vettem. a leírás szerint jó mind a 3 márkához. farnkó,köszörült,egy próbát megér,gondoltam. azt tudom,h a campa bovden vég jó a shimano-hoz. fordítva nem jó. hazavittem,és belepróbáltam a campa ergómba,és tényleg jó. csak 990 huf. sztem nem is olyan vészes az ára. legalább nem kell tizenezreket költenem az eredeti campa bovden szettre. ha a 4 bovdent a decából veszem meg,és a bovden házakat,meg az apróságokat sima mezei boltban,akkor kb 6000 körül ki lehet sztem hozni az egészet. persze ne gondoljatok a legmenőbb kupakokra,meg bovden házakra. egy jó átlagot számolva kb ennyiből meg lehet úszni egy ilyen projektet. legalábbis sztem.

megnéztem. pl.: a saccon bovden házak métere elég baráti. 200 huf körül a fék,400 huf körül a váltóé. 

 

 

ugyan itt akartam venni look delta stoplit,de összesen 2 db volt,és mind a 2 fel volt már nyitva. hiányos volt. úgyhogy ezt ott hagytam. az náluk 3690 huf volt,ha jól emlékszem. kár,pedig már lassan nem ártana vennem másikat.  


donciccio módosította - 2014. március 27. - 11:56

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#9611
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

http://bit.ly/1eTnj79

 

egyben van ez a vas, kivéve, hogy ez a kormány valahogy nem passzol se a vázhoz, se a fvkarhoz



#9612
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

a testről is levakarták akkor a carbon BB-system feliratot. Egyszer "Wunder" hirdetett egy "xenon" fékváltókart, amivel érdekes módon le lehetett váltani 8-at, a fékkar feletti részen "Carbon BB-system" felirat volt, csak a fékkaron volt "xenon". Valószínuleg az is egy lezúzott 9s Chorus volt, amire jobb híján egy xenon fékkart aggattak.

 

Poén amúgy, hogy a régi (2004 környéki) 9-es Mirázs karral leváltod az egész sort, ma meg már egy Athena sem tud 1nél többet lelépni. Azokat a régi Mirage-okat mondjuk nem szidták úgy, mint a Xenont, eggyel magasabb nívót képviseltek azért.

 

Ami még érdekes: A Daytona (Centaur-Athena) és veloce karok korábban alu váltópöcökkel készültek, sőt, egy időben "lyukas" volt a váltókar. Most meg ugyebár "polimer", azaz műanyag, bár az Athenánál alumínium. 

 

Még egy kis "szöffenet":

 

http://www.totalcycl...ights/cc-8.aspx

 

szóval, az Athena és a Rival is könnyebb, mint az Ultegra? Engem az Athena mondjuk meglepett, azt hittem, a Rivaltól nehezebb azért. Így mondjuk nem lenne nehézség választani a két szett közül, főleg, hogy az Athenát csak dicséri mindenki (főleg a nagyon ritka 2010-es változatot, ugyebár az UltraShft és Torque éve volt az)

 

az athena-chorus hajtókar és középcsapágy összehasonlítása meg jól szemlélteti az UT és PT közti diffit: a bal oldali csapágy helye.. : )

szerintem már a campa gyár se tudja mikor milyen váltókart butított és okosított vissza :-)



#9613
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Campy tulajok figyelmébe

http://apro.bikemag....o-l220777.html#

érdekes ez a betűtípus utánlövés a fvkaron. ami a leírás szerint egyébként Chorus :-))))

a testről is levakarták akkor a carbon BB-system feliratot. Egyszer "Wunder" hirdetett egy "xenon" fékváltókart, amivel érdekes módon le lehetett váltani 8-at, a fékkar feletti részen "Carbon BB-system" felirat volt, csak a fékkaron volt "xenon". Valószínuleg az is egy lezúzott 9s Chorus volt, amire jobb híján egy xenon fékkart aggattak.

 

Poén amúgy, hogy a régi (2004 környéki) 9-es Mirázs karral leváltod az egész sort, ma meg már egy Athena sem tud 1nél többet lelépni. Azokat a régi Mirage-okat mondjuk nem szidták úgy, mint a Xenont, eggyel magasabb nívót képviseltek azért.

 

Ami még érdekes: A Daytona (Centaur-Athena) és veloce karok korábban alu váltópöcökkel készültek, sőt, egy időben "lyukas" volt a váltókar. Most meg ugyebár "polimer", azaz műanyag, bár az Athenánál alumínium. 

 

Még egy kis "szöffenet":

 

http://www.totalcycl...ights/cc-8.aspx

 

szóval, az Athena és a Rival is könnyebb, mint az Ultegra? Engem az Athena mondjuk meglepett, azt hittem, a Rivaltól nehezebb azért. Így mondjuk nem lenne nehézség választani a két szett közül, főleg, hogy az Athenát csak dicséri mindenki (főleg a nagyon ritka 2010-es változatot, ugyebár az UltraShft és Torque éve volt az)

 

az athena-chorus hajtókar és középcsapágy összehasonlítása meg jól szemlélteti az UT és PT közti diffit: a bal oldali csapágy helye.. : )


Vejne módosította - 2014. március 25. - 20:51


#9614
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

Campy tulajok figyelmébe

http://apro.bikemag....o-l220777.html#

érdekes ez a betűtípus utánlövés a fvkaron. ami a leírás szerint egyébként Chorus :-))))



#9615
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Nagyon könnyű váz alatt azt értem hogy minimum colombus cromo szintűt
Előre is köszönöm annak aki segít!

fontos az acél? Mert

 

http://bolha.testbik...php?clid=179702

 

ez pont nem az.



#9616
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://apro.bikemag....r-l210607.html#

 

nem tudtam, hogy a fékváltókarokat Hüdi nélkül kell mérni... :)

 

Ave: szerintem a fixisek körében divatos háromtonnás aero felnikre gondol, mint amiket itt láthatunk:

 

http://hercehurca.hu/node/894

http://hercehurca.hu/node/842

 

vagy ilyesmi volt Jani Remerx felnis kerékszettje is. De nagy művésznek kell lenni, hogy annyiból kijöjjön valaki alkatrészekre, akár az is a pakliban van, hogy komplett bicajt vesz-vázat elad, meg hasonló nyalánkságok.

 

De maxi-bike egész jó acélvázas bicajokat tart a meghirdetett árkeretben. Én megnézném, mit tud ajánlani :)



#9617
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

>és szeretném ha magasfalú felnik lennének hozzá, a váz árán felül kijönnék 55e ft-ból a kész bringához?

 

Magasfalu felnik darabja 55e, es akkor "nem gagyi alkatrészekből, de nem is utradrágákból"



#9618
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Nem jönnék ki 55e ft-ból a cucokra!! Na ez most egy kicsit meglepett.
Na mind1, akkor nézek kész bicókat szerontem.
Ha ti is segítenétek azt nagyon megköszönném!
53-as vagy 54-es c-c vázméret lenne a jó, régi tusú nagyon könnyű le, de erős országútit keresek 120e ft-ig

Olcsón váltók fékek 25, hajtómű + monoblokk 8, kerék 10, sor+lánc 6, gumik 8, bovdenek 4, kormány + stucni 6, nyereg+nyeregcső 6, bandázs 2. És ekkor mindent tényleg jó áron szereztél be, amihez hozzáértőnek kell lenni és erre még rájön a szerelési költség.  



A sebesség mindent megold.

 


#9619
MakaiMark

MakaiMark

    vendég

  • fórumtag
  • 74 hozzászólás
Nagyon könnyű váz alatt azt értem hogy minimum colombus cromo szintűt
Előre is köszönöm annak aki segít!

#9620
MakaiMark

MakaiMark

    vendég

  • fórumtag
  • 74 hozzászólás
Nem jönnék ki 55e ft-ból a cucokra!! Na ez most egy kicsit meglepett.
Na mind1, akkor nézek kész bicókat szerontem.
Ha ti is segítenétek azt nagyon megköszönném!
53-as vagy 54-es c-c vázméret lenne a jó, régi tusú nagyon könnyű le, de erős országútit keresek 120e ft-ig