esetleg valamelyik kedves fővárosi kollega meg tudná tekinteni a gépet és esetleg letesztelni, mondjukk valamilyen kompenzáció ellenében?
Jó ötlet, ha szépen megkéred a fórumot talán akad valaki.
esetleg valamelyik kedves fővárosi kollega meg tudná tekinteni a gépet és esetleg letesztelni, mondjukk valamilyen kompenzáció ellenében?
Jó ötlet, ha szépen megkéred a fórumot talán akad valaki.
előre elnézést már most bánom hogy felteszem ezt a nagyon amatőr nagyon kezdő kérdést....alsóváltókaros bringát át lehet variálni hogy fékváltókarral is használható legyen? vagy az teljesen más felépítés és lehetetlen? köszi hogy segítetek ![]()
![]()
Köszi Vejne
Hát na.. elvégre kapsz vázat-nyerget-kormányt-nyeregcsövet is hozzá. Annyit megér, hogy 5ezressel kevesebb legyen.
Amúgy nem lesz gond az RX-100-zal, akár fékváltókarosra is fejleszthető. NB: Az RD-A550 és FD-A550 sajnos nem lesz jó 8s soron. Előbbi paralelogrammája kissé rövid a 8s sorhoz, meg az utóbbi mozgása sem lesz elégséges. A 8s típusok A551-néven futnak, itt az első átdobó mozgása lett főleg átdolgozva, nomeg a hátsó váltó tud kissé szélesebb sort lefedni.
De, ha találtok hozzá A410-es RSX kart, azzal máris kész a hetes fékváltós rendszer..
Hát, majd ha 50 alatt látok RX-100szettes bringát, akkor esetleg nem fogom ajánlani
Wheeler Sirmione, fogalmam sincs milyen váz, valószínűleg valami egyszerűbb Tange, kb. OriaTT09 szint, az alkatrészek meg jók. RX-100 szett magában több, mint 25.
http://apro.bikemag....tt-l241926.html
vedd meg 25ért egy vázhoz csatolva
Köszi Vejne ![]()
Egyik barátom kerékpár akar vásárolni,ajánlottak neki egy ilyet:
Felszereltsége RX-100,mást nem tudok róla,azt sem ,hogy ez melyik wheeler lehet,nem nagyon ismerem a márkát. 25ezrest kér érte,vélemény?
Hát, majd ha 50 alatt látok RX-100szettes bringát, akkor esetleg nem fogom ajánlani ![]()
Wheeler Sirmione, fogalmam sincs milyen váz, valószínűleg valami egyszerűbb Tange, kb. OriaTT09 szint, az alkatrészek meg jók. RX-100 szett magában több, mint 25.
http://apro.bikemag....tt-l241926.html
vedd meg 25ért egy vázhoz csatolva ![]()
Látatlanba, kipróbálás, alapos átvizsgálás nélkül tuti nem vennék bicajt. Nem a rosszindulatot tételezem fel, de lehet nem jön be vmi rajta.
Nem akarok beleszólni, de látatlanban biciklit leküldetni elég merész, főleg itthon és ha számodra az ára nehezen nélkülözhető. Nem feltétlen vernek át, lehet szerencséd is, de ha mégsem lesz, ne csodálkozz. A másikkal maximum buktál egy ledolgozott napot, de azt sem ártana előre látni.
értem, értem...nehéz ügy...:/de pestre most egészen biztosan nem tudok felmenni, és ahogy utána nézegettem tényleg egész jó ár-érték arányú a dolog....:'(
esetleg valamelyik kedves fővárosi kollega meg tudná tekinteni a gépet és esetleg letesztelni, mondjukk valamilyen kompenzáció ellenében?
az occóbikk viszont nem tudom...az a baj hogy kétségeim vannak, persze kb ingyen bringa, vagy csinálom azt hogy az fixen megdolgozom érte, a komolyabbikon meg agyalok még illetve kigondolom a haditervet :/
Egyik barátom kerékpár akar vásárolni,ajánlottak neki egy ilyet:
Felszereltsége RX-100,mást nem tudok róla,azt sem ,hogy ez melyik wheeler lehet,nem nagyon ismerem a márkát. 25ezrest kér érte,vélemény?

Át is gondolom minden este,hogy akkor most minek is veszek 200-ért bringát?
Ha megvennél egy trekkinget,amiből a jók ugyancsak nem olcsók,akkor meg megenne utána a fene,hogy ezt a pénzt költhetted volna outira is ![]()
Emberek! Az RX-100 milyen minőségi szintet képvisel? Kb mivel lehet egy szinten ha a mostani rendszereket nézem?
Tiagra.
RSX: Sora
Exage300: kb. Claris
Az Exage500 rövid életű, de szinte 1:1ben RX100.
Pezsgő105 értelemszerű
Tricolor600 meg hát Ultegra.
egyébként az RX-100 nagyon fincsi. A fékek egyszerűbbek, mint a pezsgők, de erőre majdnem ugyanazt tudják. A fékváltókar ugyanaz, a hajtókar is a felületkezeléstől eltekintve. Ott megéri a tricolor, a tányérok és csillag miatt is.
Amiben kevesebb az RX-100: agyak-váltó...
http://velobase.com/...0e-efcdd58b3eaa
amúgy vicc, hogy a fékszettje könnyebb,mint a pezsgő105-nek, annak meg könnyebb, mint az Ultegra6403, ami könnyebb, mint a DA7403 ![]()
Vejne módosította - 2014. július 23. - 19:55
Emberek! Az RX-100 milyen minőségi szintet képvisel? Kb mivel lehet egy szinten ha a mostani rendszereket nézem?
Látatlanba, kipróbálás, alapos átvizsgálás nélkül tuti nem vennék bicajt. Nem a rosszindulatot tételezem fel, de lehet nem jön be vmi rajta.
Nem akarok beleszólni, de látatlanban biciklit leküldetni elég merész, főleg itthon és ha számodra az ára nehezen nélkülözhető. Nem feltétlen vernek át, lehet szerencséd is, de ha mégsem lesz, ne csodálkozz. A másikkal maximum buktál egy ledolgozott napot, de azt sem ártana előre látni.
bBergmann: amit Vejne linkelt tényleg jó első bringa lenne. ennyiért érdemes megvenni. viszont ezt nem kell nagyon fejleszteni,max vlmi normális pedál kéne rá. később ezt a vasat el lehetne passzolni,úgy,h még nyernél is rajta vlmennyit. persze nem ebből fogsz meggazdagodni. méretben is jó lenne. sztem ne sokat várjál vele,mert lehet,h hétfőre már nem lesz belőle semmi.
Ezt a bicajt már láttam az utcán, valóban jol néz ki
sztorimban pezsdülés várható, délután-este felé mesélek))
konkrétan erre:
http://apro.bikemag....p-l242917.html#
repülj.. mert ez az exage500 már majdnem RX-100 (A500 vs. A550)
Bergmann: amit Vejne linkelt tényleg jó első bringa lenne. ennyiért érdemes megvenni. viszont ezt nem kell nagyon fejleszteni,max vlmi normális pedál kéne rá. később ezt a vasat el lehetne passzolni,úgy,h még nyernél is rajta vlmennyit. persze nem ebből fogsz meggazdagodni. méretben is jó lenne. sztem ne sokat várjál vele,mert lehet,h hétfőre már nem lesz belőle semmi.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Én inkább onnan közelíteném meg, h mivel a bicajnak nem kötelező része a sebességmérő, nekem honnan kellene tudnom, h mennyivel is megyek?
az nem áll meg
az autónak sem kötelező része
a törvény előír egy sebesség értéket, az hogy azt a hajad lobogásán, vagy a vizeleteden érzed, esetleg vmi precizíós cuccal méred senkit nem érdekel, csak hogy ne lépd túl.
esetleg a mérés hitelességét lehetne vitatni. de előtte konzultálnék valami műszaki szakértővel.
Én inkább onnan közelíteném meg, h mivel a bicajnak nem kötelező része a sebességmérő, nekem honnan kellene tudnom, h mennyivel is megyek?
Azzal tisztában vagyok hogy egy versenygép nem 60ezer, de jövőilyenkorra ha elérkezettnek érzem az időtakkor tudok majd venni egy rendeset. Igazság szerin most felesleges is nézelődnöm mert nincs erre a gépre sem 100ezrem
Nem akarom az eladót megvárakoztatni, gondolom ő is minél előbb akar pénzt látni...
177centi magas vagyok, neten amit láttam táblázatokat, az alapján 55-56os bringára van szükségem.de már tévedtem eleget, remélelm pontos infókkal tudnak a kollegák szolgálni.
Szép estét!
konkrétan erre:
http://apro.bikemag....p-l242917.html#
repülj.. mert ez az exage500 már majdnem RX-100 (A500 vs. A550)
aha, el is buktad volna a pert...
esetleg a mérés hitelességét lehetne vitatni. de előtte konzultálnék valami műszaki szakértővel.
Donciccionak és Vejnének köszönöm a választ,át fogom holnapig gondolni a dolgot,és mérlegelek.
Most mondta nemrég párom,hogy egyik haverját lekapcsolták a jardok gyorshajtásért országútival,mert gyorsabban ment városon belül mint 40km/h.
Én tuti nem fizettem volna be a pénzt,és perre vittem volna a dolgot.
Megkérdeztem volna a jardot,hogy akkor hol lehet edzeni versenyre,ahol lehet menni többel is.
Gondolom városon kívül,6tonna lámpával meg kiegészítővel.Ez a módosítás legalább akkora hülyeség,mint hogy lehet piásan bringázni...
aha, el is buktad volna a pert...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Mindenképp fura. Én felfújnám, és otthagynám. Vagy felfújnám, kivenném a kereket, és lavór vízben átforgatnám, látok-e bubikat.