http://www.probikeki...6/10970776.html brrr le fogom tiltani a hírlevélözönt..
Vejne, te a parizeres pult előtt is meg szoktál állni, ha nem vagy éhes akkor is?
http://www.probikeki...6/10970776.html brrr le fogom tiltani a hírlevélözönt..
Vejne, te a parizeres pult előtt is meg szoktál állni, ha nem vagy éhes akkor is?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Igazából ugyanúgy, mint az autónál, a gumival együtt lenne igazán értelme, ez így csak egy új divat, illetve plusz súly. A gumi sokkal inkább excentrikus ugyanis.
Kivancsi volnek ezt megis mire alapozod. Nem az. Legalabbis igencsak meglepo lenne, ha pont ugy tennem fel minden gumimat, hogy a gumi legnehezebb resze pont ugyanoda kerul, ahol a szelep van. Mind a C50, mind a C24 kerekeimnel a szelep alul all meg. Es hat nem egy szett gumival tapasztaltam mar ezt.
Lehet, hogy a gumi is "ut" mondjuk 1 grammot, de a C50 felnim 15-ot!
http://www.probikeki...6/10970776.html brrr le fogom tiltani a hírlevélözönt..
Valaki használ ilyen kormányt? http://ritcheylogic....e-road-bar.html
Kerekkiegyensulyozas...
Igazából ugyanúgy, mint az autónál, a gumival együtt lenne igazán értelme, ez így csak egy új divat, illetve plusz súly. A gumi sokkal inkább excentrikus ugyanis.
Mintha rémlene valami, hogy MJani írt a 6700-es kar és 6600-os fék témában. Mintha neki sikerült volna beállítania.
Más kérdés, hogy tényleg változott a bowdenhúzás, és a shimano nem is ajánlja a 6700-es karhoz a régebbi generációs féktestek használatát. Ha 15-16 körül el tudod adni a 66-os fékszettet, 22-23 körül van új 6700-es szettben, ami azért nem rossz ajánlat. Kíváncsi lennék amúgy, hogy SRAM fékekkel mennyire működik jól a felállás, mert valamiért formára az előző generáció Rival-Force-Apex cuccai nagyon tetszetősre sikeredtek fékek terén. (Höhö, a Redet meg egy kollegám a régi New Success fékszetthez hasonlította. Talán van benne valami? )
Nem írtam róla,de nekem volt 6600-as fék/váltókar 6500-as fékekkel,fogott azért,ha erősen rámarkoltam.
Majd váltottam 6700-as fék/váltókarra és 6700 fékekre,amivel nagyságrendekkel jobb fékerőt és szabályozhatóságot kaptam,erőlködés nélkül.
Hello, jól emlékszem, hogy valamelyikőtöknek volt tapasztalata kölönböző generációs 10-es shimano fékek és fékváltókarok keverésével?
Feltettem egy újabb generációs (rejtett váltóbowdenes) fékváltókart (5700-as 105-ös) de még a régebbi generációs (6600 ultegra) fékekkel és valahogy nem az igazi a fék. Megáll ha akarom ezzel is, de a régi fékváltókarokkal érzésre jobb volt.
Ha valaki járt ugyanígy az megoszthatná a tapasztalatait.
Azon töröm a fejem, hogy akkor vennék hozzá egy pár féket is (6700-as ultegrát) mert a fékkel nem szarozunk. De ha a váltás a fékerőben és adagolhatóságban a hozzá való fékkel elhanyagolható akkor nyilván nem költenék rá. Tudom, hogy volt ez téma a shimanonál is és nem ajánlják a különböző generációk keverését mert valamit változott a fékváltókar bowden húzása és ehhez igazították a fékeket is.
Elite görgőket hol lehet tesztelni BP-n? Kifejezetten a Turbo Muin-t szeretnem megkergetni. Jo draga, de nagyon tetszik.
Re: 795
Tenyleg latvanyos az integralas, az tetszik. De megis nem vagyom ra igazan. Mondjuk ez kesz szerencse, mert kicsit draga.
De a klip zeneje most sokadszorra latva valahogy megfogott, ugyhogy kosz a megosztast.
33?
32+szelep?
aluváznál én is azt éreztem, hogy "csattog", akármin áthajtok vele, de igazság szerint keményre fújt gumikkal (47-esnél a 4 bar is kemény az acélváz sem kényelmes nekem. 57-es gumi, 2 bar alatt, na az igen
Valahogy mindig tetszettek ezek a Look design-ok. http://apro.bikemag....tt-l260123.html
Tetszetős az acél is tőlük: https://www.lfgss.co...sations/232444/ Brain csövek
Van ám Look topik.
https://www.lfgss.co...sations/194291/
HVÁ mindig előjön valamivel...
http://apro.bikemag....l-l260044.html#
Azért szimpatikusak ezek az ajánlatok, mert belsőket mellékel. Gondolom, bringákról vannak bontva, aztán mit kezd egy rakás felesleges belsővel? Max, ha elöntené a víz a rómait, használhatná őket mentőövnek!
más hirdetésében vannak felnik. A reflex felniket nézegettem régebben is, akkor is hirdette őket talán. De sajnos 33 likasak, igaz, cserébe még könnyebb kerékszettet lehet fűzni belőlük. De a többi felnit, ami a hirdetésben van, annyira nem ismerem, bár azok meg mind 36 küllősek, szóval át lehetne fűzni az agyaimat (más kérdés, hogy Wheeldoctor szerint butaság lenne)
Más: volt szó másik topikban az országúti "rázósságáról" és "kényelmetlenségéről". Tegnap trekkinggel, ma outival tettem meg nagyjából ugyanazt az útvonalat. És, érdekes módon, az országúti 9 baron nem ráz úgy, mint a trekking 5.5 barra fújva. Ennyit számít, hogy 27.2 helyett 29mm a nyeregcső, a váz csövei is túlméretesek, a gumik olcsó, gány rubenák, és a kerékszett is merevebb? A titánsín vs. kromósín kérdést már nem forszírozom. Egyszeruen jobban ráz a kis városi gépem, mint az acélvázas országúti, legalábbis érzésre.. : )
Vejne módosította - 2014. november 09. - 20:12
Valahogy mindig tetszettek ezek a Look design-ok. http://apro.bikemag....tt-l260123.html
Tetszetős az acél is tőlük: https://www.lfgss.co...sations/232444/ Brain csövek
Azt gondolom, míg ilyeneket alkotnak addig nincs miért szégyenkezniük. Nekem is nagyon bejön, már gyűjtök a 795-ös vázra.
Ridley Noah Fast
Valahogy mindig tetszettek ezek a Look design-ok. http://apro.bikemag....tt-l260123.html
Tetszetős az acél is tőlük: https://www.lfgss.co...sations/232444/ Brain csövek
dobj egy mailt a Bianchi-nak
sajnos sem olaszul,sem angolul nem tudok.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
lehet,h már írtam,de azért megpróbálom. keresnék Bianchi katalógust. az 1994-es,95-ös,96-os évi érdekelne. abból is leginkább a Bianchi Genius váz geometriája. ha vlkinek meglenne,és feltenné egy normális minőségű képen,azt nagyon megköszönném. sajna amit a neten találok,az elég gyenge minőségű,és nem lehet belőle semmit kiolvasni.
dobj egy mailt a Bianchi-nak
http://apro.bikemag....l-l260026.html# Kib....ul a kedvenc színeim, melegség, szépség..
Pár napja beszéltünk erről a vázról, a szettről, ami rajta volt, és a kerékszettről.. Eleinte meg akarta tartani a kerékszettet, s a bicajt kompletten 9s velocséval G3 kerékszettel szerette volna eladni, de kiderült, hogy 9s Miche rotor van rajt', szóval gondolom, racionalitásból döntött úgy, hogy megtartja a G3 szettet, és ezt próbálja értékesíteni.
nb: lfgss http://www.lfgss.com...ations/257799/
Ami szent, hogy a Miche készített olyan agyakat, amin a rotor bordázata a 8s campy exa-drive-nak felelt meg, de ráfért 9 lánckerék. A Bianchinak és más olasz gyártóknak adtak ilyen "matricázott" Miche cuccokat.
Fincsi.
Simán kéne a váz, ha nagyobb lenne kicsikét. a szett sem rossz, legfeljebb beledobnék egy 8s indexracsnit, s használnám a mostani 8s kerékszettel, illetve, a hajtókart,fékeket váltókat el tudnám adni (ugyanis egyikre se lenne szükségem. Mindből jobb van Meg az átdobó sajna nem is konzolos)