én mondjuk azt nem értem, hogy az országútisok miért kelnek hajnalban?
(ha ez követelmény, sosem lesz belőlem semmi....)
sztem csak én vagyok ilyen hülye,h hajnalban kidob az ágy,úgyhogy még lehet belőled országutis. ![]()
én mondjuk azt nem értem, hogy az országútisok miért kelnek hajnalban?
(ha ez követelmény, sosem lesz belőlem semmi....)
sztem csak én vagyok ilyen hülye,h hajnalban kidob az ágy,úgyhogy még lehet belőled országutis. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....gy-l260699.html
tegnap mutatta Donciccio, és el kell ismerni, szép, de nem túl jó ajánlat.
-Hajtókar: még nem rejtett ötödik karos, igaz, így a 110-es Centaur-Daytona-Athena középrésszel is teljesen jól használható.
102 mm-es tengely kellett ehhez a karhoz is. http://www.campagnol...2000_part_A.pdf
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....gy-l260699.html
tegnap mutatta Donciccio, és el kell ismerni, szép, de nem túl jó ajánlat.
Okok:
-hátsó váltó még a 2001 előtti típusú, más a bowdenhúzása, vagyis a váltókarnak is más a bowdenhúzása, szóval nem a mai rendszerekkel kompatibilis egyik sem. Meg a 9s campa amúgy sem egy hosszú távú megoldás. ![]()
-Hajtókar: még nem rejtett ötödik karos, igaz, így a 110-es Centaur-Daytona-Athena középrésszel is teljesen jól használható.
-Fékek: elöl-hátul két forgáspont, nem rejtett forgáspontcsavar, ez kb. 380-390 grammos tömeget jelent, és azt, hogy tkp. ez egy pár Centaur.
És ha lebontom a dolgokat:
-hátsó váltó 10k
-hajtókar: 14k
-középrész: 6k
első váltó: 6k
fékváltókar: 30k
Fékek: 10k
Akkor nem értem, mi a 80. Azonban a kerékszett tényleg baba, már túlméretes tengelyes változat, arany színű felniken. Hmmm.
Azt mondom: 90-95ért kerékszettel együtt megérné, de így sajnos nem.
2:45-nél mutatja a fehér alkatrészt end-stop néven
az a bal oldalié. az más sztem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....t-l260713.html#
Ez ugye a butított korszakából van a Campa-nak mindenki tudja. A tegnap linkelt szerelős videóban (Donciccio) viszont látható egy ütköző (vagy mi) amit a Chorus fékváltókarban szereltek és az blokkolja a klikkléseket 3-ig. Szóval nem lenne rossz ha kiderülne hogy a butított fvkarokban is csak egy ilyen ütközőt kell kiszedni és lehet 1-10 fokozatot váltani egyszerre.
el kell törni a belső mechanikáját, és akkor úgyis ledobja magától az egész sort. "soeinfach".
nagyobb gond a QS-el, hogy nem igazán javítható.. ![]()
http://apro.bikemag....t-l260713.html#
Ez ugye a butított korszakából van a Campa-nak mindenki tudja. A tegnap linkelt szerelős videóban (Donciccio) viszont látható egy ütköző (vagy mi) amit a Chorus fékváltókarban szereltek és az blokkolja a klikkléseket 3-ig. Szóval nem lenne rossz ha kiderülne hogy a butított fvkarokban is csak egy ilyen ütközőt kell kiszedni és lehet 1-10 fokozatot váltani egyszerre.
a felfele váltásra gondolsz? az más miatt van. a fékkarban van egy alkatrész ami miatt csak 3-at lehet felfelé váltani. lehet tuningolni,de csak 1 fokozatot nyersz vele. itt a videó róla: http://www.youtube.c...h?v=tEHGjpstM08
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....t-l260713.html#
Ez ugye a butított korszakából van a Campa-nak mindenki tudja. A tegnap linkelt szerelős videóban (Donciccio) viszont látható egy ütköző (vagy mi) amit a Chorus fékváltókarban szereltek és az blokkolja a klikkléseket 3-ig. Szóval nem lenne rossz ha kiderülne hogy a butított fvkarokban is csak egy ilyen ütközőt kell kiszedni és lehet 1-10 fokozatot váltani egyszerre.
http://apro.bikemag....ok-l260633.html azok az agyak...... ezek is fent vannak a bakancslistámon,legalább egy tapizás erejéig.
meg persze egy 92-es record szett is...... egy master light vázon..... és bilibe lóg a kezem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Pláne ilyen szép bicajjal. Ezt élvezet lehet összerakni. ![]()
http://www.lfgss.com...sations/257861/
http://www.lfgss.com...sations/257964/
krabon vs. krabon. Hogy őszinte legyek, a Nago szebb a színei miatt, viszont formára a Lookra nézve füttyentek és annyit mondok, "lookin' good".
Kivételesen jó lenne bármelyik váz, tesztelni-összevetni őket meg igazán lenyűgöző lenne. hmm
aláírom: A look vázai általában jobban szoktak tetszeni. Dizájnosabbak-stílusosabbak, míg a Nagokat sokszor agyoncsicsázott túlcizellált erőlködésnek érzem..
a Nagoban Look villa van ![]()
http://www.lfgss.com...sations/257861/
http://www.lfgss.com...sations/257964/
krabon vs. krabon. Hogy őszinte legyek, a Nago szebb a színei miatt, viszont formára a Lookra nézve füttyentek és annyit mondok, "lookin' good".
Kivételesen jó lenne bármelyik váz, tesztelni-összevetni őket meg igazán lenyűgöző lenne. hmm
aláírom: A look vázai általában jobban szoktak tetszeni. Dizájnosabbak-stílusosabbak, míg a Nagokat sokszor agyoncsicsázott túlcizellált erőlködésnek érzem..
Vejne módosította - 2014. november 12. - 21:30
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Annyi sajnos nem fog beleférni . Max 230 esetleg. Sajnos valahol meg kell húznom a határt mert vannak más költségek is. Nem a bringa drága hanem a mi fizetésünk kevés
építeni? 11s 105-ös szett-valami 30ezer ft-os kerékszett és marad pénz vázra-cuccokra.
vagy planet-x-en van most ez
http://www.planetx.c..._eid=1ce703fb75
igaz, napról-napra kevesebb van belőle raktáron..hmm jól tele vannak szép viner krabonkerékpárokkal olcsón, 200euro alatt..hmmm.. nem is szar szettekkel (ultegra-rival-chorus)
Vejne módosította - 2014. november 12. - 12:46
Mire ideér, kicsit több azért. Plusz pedál, miegymás.
Mondjuk a 330-as kategória, ha itteni boltival hasonlitod össze.
A "szentháromság":
http://www.rosebikes...tchanged=745547
Annyi sajnos nem fog beleférni . Max 230 esetleg. Sajnos valahol meg kell húznom a határt mert vannak más költségek is. Nem a bringa drága hanem a mi fizetésünk kevés
Tehát 300ezer környéke kb?
Mire ideér, kicsit több azért. Plusz pedál, miegymás.
Mondjuk a 330-as kategória, ha itteni boltival hasonlitod össze.
A "szentháromság":
http://www.rosebikes...tchanged=745547
http://www.radon-bik...ining/r1/r1-40/
http://www.canyon.co...ike.html?b=3577
Meridával már annyira nem, de a kellysszel és krossal a gond: geometria.
A merida sokat fejlődött ilyen téren, "szerintem"
amúgy, ha kicsit hosszabbra nyújtanád a takarót.. Canyon beszüntette az országúti geós gépeket úgy 1500 euró alatt, de 999 euróért vannak fincsi cuccaik Endurance vonalban..
Tehát 300ezer környéke kb?
Hello ismét köszi a segítséget
Eddig úgy néz ki Wilier vagy Orbea Avant lesz. Ezt ajánlották több boltban. Kellys Merida ,Kross és egyebek azt mondták nem kifejezetten országúti gépekben jeleskednek.Akkor ilyen árban már a két említett márka legyen a boltosok szerint
Meridával már annyira nem, de a kellysszel és krossal a gond: geometria.
A merida sokat fejlődött ilyen téren, "szerintem"
amúgy, ha kicsit hosszabbra nyújtanád a takarót.. Canyon beszüntette az országúti geós gépeket úgy 1500 euró alatt, de 999 euróért vannak fincsi cuccaik Endurance vonalban..
Vejne módosította - 2014. november 12. - 08:30