Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#7341
Írta 2014. november 20. - 22:50

- donciccio kedveli ezt
#7342
Írta 2014. november 19. - 23:56

A kerekepites olyan mint a Rubik kocka. Egyiket se tudom. De a kockaval mar haladok, kb. a felet mar ki tudom rakni.
- donciccio kedveli ezt
#7343
Írta 2014. november 19. - 19:29

ez vmi campa katalógus? 700 Mb-t nem töltök le csak ha tudom mi az
ööö 80-90-2000es évek katalógusainak nagy része, techdokcsik-"pótalkatrészkatalógusok" és használati útmutatók a 80-90-2000-es évekből.. "kampillektion"
#7344
Írta 2014. november 19. - 18:58

ez vmi campa katalógus? 700 Mb-t nem töltök le csak ha tudom mi az
#7345
Írta 2014. november 19. - 18:24

Az FSA sem olcsó de eddig minden ismerősömnek nagyon hamar elkoptak azok a tányérok, szerintem puha anyagból dolgoznak. A TA-Speci. tányérok viszont nagyon tartósak.
Nekem már többen írtak, hogy tudok-e a TA-nál tartósabb tányért ajánlani, mert náluk gyorsan elkopik, bár azt hozzáteszem, hogy ők mind kéttányéros rendszerben használják.
A sebesség mindent megold.
#7346
Írta 2014. november 19. - 17:21

Az FSA sem olcsó de eddig minden ismerősömnek nagyon hamar elkoptak azok a tányérok, szerintem puha anyagból dolgoznak. A TA-Speci. tányérok viszont nagyon tartósak.
a TA-spec cuccait nem próbáltam még, fsa-ból ILYENEM van, ss-en használom egy éve, eddig bírja. ugyanez a duplája lenne TA-ból. mindkettőnél 7075 T6 alut írnak anyagnak. váltós cuccot egyikből sem próbáltam
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#7347
Írta 2014. november 19. - 16:55

még olcsóbb az fsa (ami ugye nem TA-Specialites árban van) lánckerekek papírja, azon is van.
Az FSA sem olcsó de eddig minden ismerősömnek nagyon hamar elkoptak azok a tányérok, szerintem puha anyagból dolgoznak. A TA-Speci. tányérok viszont nagyon tartósak.
#7348
Írta 2014. november 19. - 16:07

kösz, ez nekem hasznos volt. a 88-90. oldalon volt a lényeg
Labdázzunk!
https://www.dropbox....agnolo.rar?dl=0
#7349
Írta 2014. november 19. - 15:43

ez egész jó: http://prawda.org/_/...eelbuilding.pdf mondjuk én nem használnék karton kerék központosság mérő szerszámot. az sztem max végszükség esetére lenne jó.
kösz, ez nekem hasznos volt. a 88-90. oldalon volt a lényeg
- donciccio és Vejne kedveli ezt
#7350
Írta 2014. november 19. - 15:31

ki-melyiket választaná?
http://www.bike24.co...pgc=0;orderby=2
http://www.bike24.co...pgc=0;orderby=2
http://www.bike24.co...pgc=0;orderby=2
http://www.bike24.co...pgc=0;orderby=2
vagy kicseréltetem a felniket a 7801-es kerekekben....
esetleg hazai eladótól Zonda-Fulcrum3? Elvileg kéne, hogy legyen a legfrissebb kiadásból is.
a felsoroltak közül nekem az open pro felnis illetve a dt swiss jön be. (milyen meglepő..)
Vejne módosította - 2014. november 19. - 15:35
#7351
Írta 2014. november 19. - 15:24

ki-melyiket választaná?
http://www.bike24.co...pgc=0;orderby=2
http://www.bike24.co...pgc=0;orderby=2
http://www.bike24.co...pgc=0;orderby=2
http://www.bike24.co...pgc=0;orderby=2
vagy kicseréltetem a felniket a 7801-es kerekekben....
Flickr
#7352
Írta 2014. november 19. - 14:26

ez egész jó: http://prawda.org/_/...eelbuilding.pdf mondjuk én nem használnék karton kerék központosság mérő szerszámot. az sztem max végszükség esetére lenne jó.
- Rabbit kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7353
Írta 2014. november 19. - 11:46

ez már egy másik kérdés.
ugyanmá'! 20as gumi és kontroll
- donciccio kedveli ezt
#7354
Írta 2014. november 19. - 11:33

Férjen be a gumi a vázba.
ez már egy másik kérdés.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7355
Írta 2014. november 19. - 11:32

mondjuk előre nehézkes lenne ilyenekkel megoldani. a villa elé nem lenne jó,mert a fékezésnél előre hajolna az adapter. mögötte jobb lehet,mert a villa is meg tudná támasztani. sztem kantival is működne,csak kéne hozzá egy régebben forgalomban lévő bovdentámasz. "v" alakja volt. ha találok róla képet a neten,akkor felrakom ide.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7356
Írta 2014. november 19. - 11:28

olcsó cyclocross bringa építéséhez féktüske adapter:
Férjen be a gumi a vázba.
A sebesség mindent megold.
#7357
Írta 2014. november 19. - 11:27

na még egy:
ez mondjuk így nem a legjobb megoldás. erre még kéne tenni egy fékmerevítőt,h ne feszítse szét magát. a 90-es években nagy divat volt a fékmerevítő. régi,szép idők.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7358
Írta 2014. november 19. - 11:24

még egy:
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7359
Írta 2014. november 19. - 11:23

olcsó cyclocross bringa építéséhez féktüske adapter:
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7360
Írta 2014. november 19. - 11:05

Ugyanakkor hosszútávú fenntarthatóságban ideálisnak nevezhető a klasszikus keverős felállás.
Végy egy régi, nem qs-es, javítható-cserélhető mechanikás campagnolo fékváltókart. Ez lehet 10-es, vagy akár 9-es is.
Dobj mellé egy shimano hátsó váltót, 9-es-8-as rendszerhez megfelelőt, ami így lehet jó állapotú rx-100, pezsgő, trikolor, akár új sora-pár generációval ezelőtti tiagra, claris, etc.
Shimano rotor-8s sor, vagy hetes sor, ha még 126mm a hátsó papucstávod, vagy csak 7 sebességet bír el az agy, netán menetes racsnit fogad.
PC-850 lánc.
boldogság. A 9-es karokkal a hetes rendszert szerintem remekül be lehet lőni, illetve akár a 8-ast is. A 10-es meg minden trükközés-állítgatás nélkül "plug&play" módban viszi a 8-as sorokat, esetleg kis állítgatással a 8s campát, 7s sorokat.
A váltókar így javítható-felújítható-kényelmes-könnyű-tartós-szép. A hajtásrendszer elemei szintén olcsók, s még sokáig pótolhatóak (ne feledjük, a shimano a clarisszal "rehabilitálta" a 8-as rendszert)
Hobbistaként azt mondanám, ez a racionális-jól járható út. Persze megkaptam már a relatíve homogén bringámra (8s váltókar-váltó-fékek-agyak-sor-lánc-első váltó, egyedül a hajtókar meg a fejcsapágy "idegen") hogy "össze-vissza kevert", mert valaki azt se tudja elviselni, ha pl. egy teljes 5501-es szettbe elöl 5500-ás agy vagy szetten kívüli kormánycsapágy tartozik. -.-' Az olyan embernél reménykedem, hogy minden napja mindig ugyanazzal-ugyanúgy telik, minden ruhája ugyanolyan, minden rutinja ugyanúgy bejáratott.
- Rabbit kedveli ezt