http://apro.bikemag....ka-l262489.html
sajnos, mivel a rugófeszesség-állító csavar "rossz helyen" van, így ez a szett egy "pszeudobargain".
Régi fajta 9-s rendszer, aminek a bowdenhúzása nem kompatibilis a későbbi rendszerekkel. Sajnos. Egyébként az első váltó ketrece alapján is azt mondanám, 2000-es a szett, és nem 2001-es. Mert 2 évig "gyártották" a Daytonát (pontosabban ugyanazok a cuccok 99-ben még Athena, egy évre rá Daytona névre voltak matricázva, aztán 2002-től már Centaur néven futottak, de maga a szett ugyanaz. )
És a 2001-es évben jött ki a 10s Daytona szett, valamint az átdolgozott geometriájú hátsó váltóval készített 9s szett. Tömegre van kb. 11-12 gramm különbség az újabb változat javára, plusz, más arányban mozog a váltó a bowdenhúzásra, a váltókar is más mennyiségben "ránt" klikkenként a kábelen.
Bár pont azért "keresnek" sokan Centaur-Daytona-Velocse vonalat, mert téli bringára, aktív használatra tennék a cuccokat, nyúzni. Az ilyen állapotú szetteket meg nem szeretik nyüstölni, mégakkor sem, ha "csak egy százötös szintű cucc"-ról van szó.
https://www.dropbox....lsEBp4m9Za?dl=0 összeszedtem 1-2 katalógust, ha valakit érdekel. 99-07.
Érdekes állatfaj a 10s karbon négyszögtengelyes hajtókar 