A vonalon csúszott ki az első kereke.
Semmi köze nem volt a vonalhoz...erőset fékezett a hátsó blokkolt, megcsúszott oldalra, majd betapad, és visszacsap, ez zajlik le tizedmásodperc alatt, ilyen tempónál ez kb. védhetetlen.
A vonalon csúszott ki az első kereke.
Semmi köze nem volt a vonalhoz...erőset fékezett a hátsó blokkolt, megcsúszott oldalra, majd betapad, és visszacsap, ez zajlik le tizedmásodperc alatt, ilyen tempónál ez kb. védhetetlen.
Ezek a videók a szombatiról nagyon meghozták a kedvem a versenyzéshez, most hogy pár hónapja rendesen edzek, edzővel meg minden. Ja nem, nem hozta meg a kedvem
Jobbulást minden érintettnek.
Nem. A jobb alsó sarokban a kis fogaskeréknél a lejátszási sebességet ha kisebbre veszed sokkal jobban látni, már a vonal előtt jóval megcsúszik. De először a hátsó kerék szitál, csúszik el egy kicsit jobbra, inkább azért esik el. Aztán fel is engedi a hátsót de az elsőt még szerintem húzhatja. A vonal meg még jobban csúszhat.
Országútim nincs, egy vékony slick gumis tárcsafékes trekkinggel megyek városban, hétvégén montizom. A montihoz képest fényévekkel előbb megcsúszik, veszti el a tapadását a vékony slick gumi ha nem vigyázok a fékkel. Ez nagyon meglepett a montiról átülve. A csóka a versenyen kanyarban bedőlve volt, hatalmas tempónál, gondolom meglátta a bukást és megrántotta a féket. Csúnya eset, az biztos.
De igen. Ismerem a csókát. A hátulja elment, megfogta, aztán az eleje ment el a vonalon. Ha a hátulja elmegy akkor nincs gond, lásd dh versenyzők.
Egyébként semmi baja nem lett, mert kicsúszta az esést.
A sebesség mindent megold.
Nem. A jobb alsó sarokban a kis fogaskeréknél a lejátszási sebességet ha kisebbre veszed sokkal jobban látni, már a vonal előtt jóval megcsúszik. De először a hátsó kerék szitál, csúszik el egy kicsit jobbra, inkább azért esik el. Aztán fel is engedi a hátsót de az elsőt még szerintem húzhatja. A vonal meg még jobban csúszhat.
Országútim nincs, egy vékony slick gumis tárcsafékes trekkinggel megyek városban, hétvégén montizom. A montihoz képest fényévekkel előbb megcsúszik, veszti el a tapadását a vékony slick gumi ha nem vigyázok a fékkel. Ez nagyon meglepett a montiról átülve. A csóka a versenyen kanyarban bedőlve volt, hatalmas tempónál, gondolom meglátta a bukást és megrántotta a féket. Csúnya eset, az biztos.
jaja, én is kb így látom, de valahogy olyan fura volt, hogy szinte kiesett alóla az eleje.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nem. A jobb alsó sarokban a kis fogaskeréknél a lejátszási sebességet ha kisebbre veszed sokkal jobban látni, már a vonal előtt jóval megcsúszik. De először a hátsó kerék szitál, csúszik el egy kicsit jobbra, inkább azért esik el. Aztán fel is engedi a hátsót de az elsőt még szerintem húzhatja. A vonal meg még jobban csúszhat.
Országútim nincs, egy vékony slick gumis tárcsafékes trekkinggel megyek városban, hétvégén montizom. A montihoz képest fényévekkel előbb megcsúszik, veszti el a tapadását a vékony slick gumi ha nem vigyázok a fékkel. Ez nagyon meglepett a montiról átülve. A csóka a versenyen kanyarban bedőlve volt, hatalmas tempónál, gondolom meglátta a bukást és megrántotta a féket. Csúnya eset, az biztos.
xclajos módosította - 2020. július 14. - 01:54
pusztán kíváncsiságból kérdezem, mivel szinte semmi tapasztalatom országútizás terén:
itt a balról érkező, aki 4:20-nál esik, ő "ügyetlen", vagy az oúti gumik ennyire nem fognak fékezéskor? kb úgy néz ki, mintha az első(!!) kereke csúszott volna ki alóla. ilyet montival aszfalton még sosem láttam...
A vonalon csúszott ki az első kereke.
A sebesség mindent megold.
pusztán kíváncsiságból kérdezem, mivel szinte semmi tapasztalatom országútizás terén:
itt a balról érkező, aki 4:20-nál esik, ő "ügyetlen", vagy az oúti gumik ennyire nem fognak fékezéskor? kb úgy néz ki, mintha az első(!!) kereke csúszott volna ki alóla. ilyet montival aszfalton még sosem láttam...
https://youtu.be/KtQ79SL_JAE?t=260
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
A mai verseny nagyon durva bukassal ert veget. Vagy 50-en buktak, 19 embert mentok lattak el. Az rengeteg.
Nagyon belejottem, ma is van premier! 5 perc mulva, egesz pontosan.
Ma este 21 orakor Makacs Gabor "Tigris" Everesting filmem bemutatoja a youtube-on.
Gyertek, nezzetek!
https://youtu.be/fnlwuwuyAik
Jó hangulatú riport, szimpatikus az alany is. Jószívvel nyomtam rá egy like-ot.
már el is felejtettem milyen baró 55-el megérkezni Vácra észak felől a 2-es (ott hibátlan minőségű) úton
a trip többi részén sajnálatos módon azon kellett tanakodnom, hogy a magyar aszfaltot miből szarhatják? biztos megvan a szakértelem? vagy a magyar közútnál úgy érezhetik, hit kérdése a dolog? vagyis marad a csodavárás: 1000 éve tudjuk hogy normális útalap nélkül nem lesz lófaszse, de ők kitartóan reménykednek, hátha majd most és tesznek egy újabb próbát arra, mit tud az összesepert homok, por, megáll e rajta tartósan a szurok. gyanítom hogy olvasatlanul hever a szakkönyvtárukban a "Beton szerepe az útalap készítésben" című alapmű
Egyedul csak srambol talalok normalisabb kiosztasu 11-28-as 11-es fogsort. Ez a kulonbseg a shimano sram kozt:
sram: 11-12-13-14-15-16-17-19-22-25-28 shimano: 11-12-13-14-15-17-19-21-23-25-28Szoval csak sram PG1130-bol es PG1170-bol talaltam ilyen kiosztassal. Erdemes a 1170-et venni? Vagy erdmes sram fogsort venni? A suly nem izgat, lehet par grammal nehezebb. Aszem acel a kazetta test, legalabbis remelem. Keresgeltem, de szinte semmit sem talaltam a tartossagukrol ezeknek. Ja, meg ugye jo lesz hozzaa shimano lanc?
még tán miche lehet
csak az meg úgy hírlik nem a tartósságáról nevezetes
szerintem az a shimanoval egyezik (illetve a csrs3 11/28 nincs a pdf-ben meg nem is találom de ált egyformák szoktak lenni a drágábbal csak anyagban meg tömegben más)
Igaz. A Sunrace 11-32-je ami igazán jó. Összekevertem azzal.
MJani01 módosította - 2020. június 13. - 12:31
A sebesség mindent megold.
A sunrace is ugyanezt a kiosztást használja.
szerintem az a shimanoval egyezik (illetve a csrs3 11/28 nincs a pdf-ben meg nem is találom de ált egyformák szoktak lenni a drágábbal csak anyagban meg tömegben más)
http://www.sunrace.c...ad 11-Speed.pdf
Bikertigger módosította - 2020. június 12. - 23:11
Egyedul csak srambol talalok normalisabb kiosztasu 11-28-as 11-es fogsort. Ez a kulonbseg a shimano sram kozt:
sram: 11-12-13-14-15-16-17-19-22-25-28 shimano: 11-12-13-14-15-17-19-21-23-25-28Szoval csak sram PG1130-bol es PG1170-bol talaltam ilyen kiosztassal. Erdemes a 1170-et venni? Vagy erdmes sram fogsort venni? A suly nem izgat, lehet par grammal nehezebb. Aszem acel a kazetta test, legalabbis remelem. Keresgeltem, de szinte semmit sem talaltam a tartossagukrol ezeknek. Ja, meg ugye jo lesz hozzaa shimano lanc?
A sunrace is ugyanezt a kiosztást használja.
A sebesség mindent megold.
sram: 11-12-13-14-15-16-17-19-22-25-28 shimano: 11-12-13-14-15-17-19-21-23-25-28Szoval csak sram PG1130-bol es PG1170-bol talaltam ilyen kiosztassal. Erdemes a 1170-et venni? Vagy erdmes sram fogsort venni? A suly nem izgat, lehet par grammal nehezebb. Aszem acel a kazetta test, legalabbis remelem. Keresgeltem, de szinte semmit sem talaltam a tartossagukrol ezeknek. Ja, meg ugye jo lesz hozzaa shimano lanc?
blash módosította - 2020. június 12. - 19:37
A kormány állásából kiindulva ez nem taktika szerintem, hanem csak ez a stucni volt kéznél... Az én kérdésem inkább az, hogy mennyire kényelmes, használható ezzel a kormányszöggel.