Hogy mer átmenni a jobb oldali sávba? Ez vmi lezárt út? Pedig nem úgy tűnik de a végén látni talán útépítő teherautókat.
Amúgy tényleg csodás lehet ilyen utakon csapatni. Mi már ennél huszadrangúbb kb sima utakon boldogok vagyunk.
Hogy mer átmenni a jobb oldali sávba? Ez vmi lezárt út? Pedig nem úgy tűnik de a végén látni talán útépítő teherautókat.
Amúgy tényleg csodás lehet ilyen utakon csapatni. Mi már ennél huszadrangúbb kb sima utakon boldogok vagyunk.
Annyira kilazult a küllő, hogy zeng?
fogalmam sincs hogy laza e
(a kereket anno én fűztem)
de csak az agyfuratnál van ez a hang
Megtapad a fékbetét a felnin egy-egy pillanatra? Löttyints vizet rá a kulacsodból mikor rezonál. Ha abbahagyja, nyertél. Vagy cserélnék egy első kereket a téliről, esetleg az egyik cimbitől.
első kerék lehet a tettes
ha gumikalapáccsal óvatosan megkocogtatom az agyperemnél, ahol a küllők be vannak fűzve a furatokba, úgy zeng, mint egy cintányér
műszaki kérdés...úgyis rég volt már
lejtőn, lassabb tempónál fékezve ráz rángat a kormány és hangot is ad. ugyanez van rossz utakon, áthaladáskor, ahol keresztrepedések vagy gyökérfelnyomódások szívatnak minket
a kormánycsapágy tutira nem laza. semmilyen kotyogása nincs, ha pl kiveszem az első kereket, semmilyen mozgást nem tudok kiprovokálni a villából vagy a stucniból
az első kerék nem lóg
nehezíti/könnyíti a probléma megfejtését, nem tudom, de érdekes hogy alsó fogásból fékezve nincs a fenti hiba
Megtapad a fékbetét a felnin egy-egy pillanatra? Löttyints vizet rá a kulacsodból mikor rezonál. Ha abbahagyja, nyertél. Vagy cserélnék egy első kereket a téliről, esetleg az egyik cimbitől.
Rabbit módosította - 2020. augusztus 23. - 00:20
Gondolom ha kiállsz a nyeregből akkor sincs ez a rángatás.de, ha állva gurulok és fékezek, ugyanez megvan
nem a wobbleing a probléma, sokkal lassabb tempónál van ez a probléma
Gondolom ha kiállsz a nyeregből akkor sincs ez a rángatás.
Milyen vázad van, milyen magas vagy és hány kiló?
Szerintem ez a jelenség van nálad is csak kisebb intenzitással: https://www.youtube....h?v=T7kd3n9ydIM
műszaki kérdés...úgyis rég volt már
lejtőn, lassabb tempónál fékezve ráz rángat a kormány és hangot is ad. ugyanez van rossz utakon, áthaladáskor, ahol keresztrepedések vagy gyökérfelnyomódások szívatnak minket
a kormánycsapágy tutira nem laza. semmilyen kotyogása nincs, ha pl kiveszem az első kereket, semmilyen mozgást nem tudok kiprovokálni a villából vagy a stucniból
az első kerék nem lóg
nehezíti/könnyíti a probléma megfejtését, nem tudom, de érdekes hogy alsó fogásból fékezve nincs a fenti hiba
https://bolha.testbi...elujitva-376364
van itt minden, lámpák, gyorszár-kar a rossz oldalon ijjjjjjjjjjjjj
jó oldalon van az, hát angol, nem...?
https://bolha.testbi...elujitva-376364
van itt minden, lámpák, gyorszár-kar a rossz oldalon ijjjjjjjjjjjjj
sziasztok,
ajánlanátok fékbetétet?
2 feltétel van, az egyik hogy campa a fék, a felni pedig alumínium
a gyári betétnél még nem találtam jobbat
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
sziasztok,
ajánlanátok fékbetétet?
2 feltétel van, az egyik hogy campa a fék, a felni pedig alumínium
es mi ez a hajtomu? me' lyukas a csillag egyik szara? mekkor ez a legkisebb tanyer? megannyi kerdes...
Gondolom 24-es valamelyik mtb hajtóműről átrakva.
A sebesség mindent megold.
a betyár mindenit - mondaná a legkedveltebb közeli ötéves rokonom, hogy ez a remek campa cucc testközelbe került ezzel a szuperstücnivel
bolha.testbike.hu/apro/orbea-mitis-euskaltel-team-alu-carbon---full-campa-374222
a betyár mindenit - mondaná a legkedveltebb közeli ötéves rokonom, hogy ez a remek campa cucc testközelbe került ezzel a szuperstücnivel
https://bolha.testbi...ll-campa-374222
mondjuk egy felújító készletet vehetett volna hozzá. meg a zsírt is kihagyta belőle az összeszerelésnél.
https://www.youtube....h?v=dyfdUTDuuQE
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Mar nem tudom, hogy melyik hirnel ideztek azt, hogy a hatulrol inditott profibbak azert probaltak meg a legelso lejton elol menni (amigy volt me'g tobb lejto?), mert pont ettol tartottak, hogy eses lesz. Mongyuk mindezt ezt egy amatornek nevezett versenyen :DDagree. tipikus hátsó kerék blokkolás. sajnos én ezeket a versenyeket sosem értettem. egyrészt semmi kedvem nincs a még mindig legalább egyhavi fizetést érő bicóm állapotát kockáztatni (akár az én hibámból). másrészt mit kap az első? egy kulacsot körülbelül. a második meg egy belsőt? szóval ez nem futóverseny, ahol semmi esély hogy leamortizáld a méregdrága cipődet, itt kb csak 10%-ban múlik rajtad hogy ép bringával végződik-e a kaland. olvasom hogy a profik hátulról rajtoltak, ezért "fénysebességgel" igyekeztek az első (kb 3-4%-os) emelkedőn felérni. tulképpen minek siettek? ha iszonyat profik akár az utolsó körben is bárkit utolérnek, nem?
blash módosította - 2020. július 15. - 00:32