talált már vlki közvetítő csatornát a mai 1 órás csúcskísérletről?
megoldva. ![]()
donciccio módosította - 2015. január 31. - 08:31
talált már vlki közvetítő csatornát a mai 1 órás csúcskísérletről?
megoldva. ![]()
donciccio módosította - 2015. január 31. - 08:31
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
talált már vlki közvetítő csatornát a mai 1 órás csúcskísérletről?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
engem is lenyugoz ha a leheto legegyszerubben van valami kialakitva.itt sem ez a problemam.(bar ez fura kar pozitcio nem nekem lett kitalalva)
de a feluletek megmunkalasa nagyon gagyi.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
campa record 10 sebesseges fekvaltokar.
hibajelenseg hogy a kioldo kar neha az egesz sort vegigvaltja egy klikre.
szetszedtem ezt talaltam:
ez tarja ha jol ertem az egyik racsninit.
egyebkent ezekbol all ossze:
sajnos csak felig tudtam szetszedni mert a fekkar tengelyet nem tudtam kiutni es nem akartam a karbon kart szetb@szni.
engem nagyon nem gyozott meg ez a kar.eleg olcso benyomast kelett.mindene muanyag, az osszes alkatresz lotyog ossze vissza.
nem tudom hogy ez a regebbi campara vagy az uj shimanokra is igaz de en maradok a regi shimano karoknal.
(nem akarok vitat inditani, mint irtam a velemenyem csak erre az egy karra vonatkozik)
Mázlid van, abból a kis bizbazból van egy itt a kezemben, zsírúj ![]()
Egyébként Revon és itt BM-on is minden cikk után leírják, hogy a kampa-karok vérprimitívek, ellenben jól működnek ![]()
http://bikemag.hu/te...si-sajatossagok
"szedett már szét Campa fékváltókart, az azt láthatta, hogy hihetetlenül igénytelen szerkezet. Nem spártai a szó nemes értelmében, hanem sokkal inkább primitív és pontatlan műszaki megoldásokból olaszosan összehányt cucc. Hogy ilyen részegységekből mégis sikerül egy ennyire jól működő rendszert összehozni, ami az én példámtól elvonatkoztatva sokak szerint nagyon sokáig működőképes, az valójában egy komoly műszaki teljesítmény."
szerk:
amúgy Rob4bike-nál 740 ft egy olyan kis "gyűrű", ami Nálad törött. Nem egy ökör ára.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.png
Vejne módosította - 2015. január 30. - 18:15
campa record 10 sebesseges fekvaltokar.
hibajelenseg hogy a kioldo kar neha az egesz sort vegigvaltja egy klikre.
szetszedtem ezt talaltam:

ez tarja ha jol ertem az egyik racsninit.
egyebkent ezekbol all ossze:

sajnos csak felig tudtam szetszedni mert a fekkar tengelyet nem tudtam kiutni es nem akartam a karbon kart szetb@szni.
engem nagyon nem gyozott meg ez a kar.eleg olcso benyomast kelett.mindene muanyag, az osszes alkatresz lotyog ossze vissza.
nem tudom hogy ez a regebbi campara vagy az uj shimanokra is igaz de en maradok a regi shimano karoknal.
(nem akarok vitat inditani, mint irtam a velemenyem csak erre az egy karra vonatkozik)
ridelife módosította - 2015. január 30. - 17:32
regi/hibas agyvaltokat veszek.
Aaa, nem. Egyreszt nem megyek el minden versenyre, masreszt azert ennyi idofutammal nekem ez lehetetlen kuldetes.
Tavalyelott probaltam a legkomolyabban venni, de akkor is kimaradt 2 verseny. Ha nem hagyom ki oket, akkor 2. lehettem volna. Egyszoval nem realis cel, nem erdemes ezzel foglalkozni, erteke is nulla.
Valo igaz, nem vagyok egy erogep, ez az idofutamokon hatrany. Viszont eleg sokat olvastam mostansag arrol, hogy emberek milyen picurka wattokkal miket tudnak menni. Szoval szeretnem kiprobalni, hogy full aero csomaggal mit tudok elerni. Jo lenne mar egy 40 feletti atlagot menni ~fel oras versenyen, ez egy igazi cel.
De iden ez nemigen fog realizalodni.
Értem.
A sebesség mindent megold.
Igazi időfutammenő alkat vagy.
Jövőre rámész az AKESZ összetettre?
Aaa, nem. Egyreszt nem megyek el minden versenyre, masreszt azert ennyi idofutammal nekem ez lehetetlen kuldetes.
Tavalyelott probaltam a legkomolyabban venni, de akkor is kimaradt 2 verseny. Ha nem hagyom ki oket, akkor 2. lehettem volna. Egyszoval nem realis cel, nem erdemes ezzel foglalkozni, erteke is nulla.
Valo igaz, nem vagyok egy erogep, ez az idofutamokon hatrany. Viszont eleg sokat olvastam mostansag arrol, hogy emberek milyen picurka wattokkal miket tudnak menni. Szoval szeretnem kiprobalni, hogy full aero csomaggal mit tudok elerni. Jo lenne mar egy 40 feletti atlagot menni ~fel oras versenyen, ez egy igazi cel.
De iden ez nemigen fog realizalodni.
Nekem minden van. De sajnos nem lenne belole idofutambringa, mas meg nemnagyon erdekel most.
Igazi időfutammenő alkat vagy. ![]()
Jövőre rámész az AKESZ összetettre?
A sebesség mindent megold.
nézegettem itthon az alkatrészeim. majdnem kijönne egy komplett bringa belőle.
hajtómű,kormány,bandázs,lánc,első váltó kellene,és össze is tudnám rakni. elég vegyes lenne az összkép. campa,suntour,shimano alkatrészek kavalkádja.
Nekem minden van. De sajnos nem lenne belole idofutambringa, mas meg nemnagyon erdekel most.
akkor a FD csakis sram lehet, a hajtómű pedig vmi extrém http://bit.ly/18zwmdw
![]()
http://apro.bikemag....1-l270801.html#
az a LOOK gyönyörű... Csak (az egyik képen látszik a felirat..) 59-es..
Szóval, ez még a Vejnemöjnennek is túlságosan nagy. : )
nézegettem itthon az alkatrészeim. majdnem kijönne egy komplett bringa belőle.
hajtómű,kormány,bandázs,lánc,első váltó kellene,és össze is tudnám rakni. elég vegyes lenne az összkép. campa,suntour,shimano alkatrészek kavalkádja. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://www.ebay.co.u...=p2047675.l2557 -.-' utálom, mikor kilistáznak valamit olcsón, aztán rájönnek, hogy nem is akarják annyira olcsón adni, s törlik..
főleg ha 53-39-es kompakt hajtókarról van szó.. >nb: nézzétek meg, mennyire kicsi a lyukkör.. ) <
"Nincs értelme a 220%-os szabálynak. Csak mondok egy példát, idős bringás 60-as nyugalmival 140-es max-szal. Vagy pl én is széles pulzustartománnyal."
persze...ez nem szabály, csak támpontként szolgált a számolgatáshoz.
ha már számolgatás: aki görgőn szeretne edzeni watt alapon, de nincs wattmérője annak egy kis segítség. Találtam egy weboldalt ahol megadják különböző görgőkre, hogy egy adott ellenállás fokozatban milyen a görgő ellenállás karakterisztikája, vagyis egy adott teljesítmény leadásához csak meg kell keresni, hogy ahhoz milyen sebesség tartozik és elég azt tartani, ez pontosabb mint a pulzus. A sebességhez persze a megfelelő áttételt is ki kell tudni választani a bringán az igényeknek megfelelően.
Ez nem rossz otlet. En most telen ugyanazokat a resztavokat kb. ugyanabban a fokozatban csinalom, tehat vegulis ez igaz.
De azert a guminyomastol, es a hozzaszoritas erejetol fugg egy kicsit.
De pl. jo latni, hogy a Turbomuint szinte csak kistanyerral lehet hasznalni. 30-nal, -ahol eloszor tennem nagytanyerra- 400W! ![]()
Feltehetnéd azt a kérdést is, hogy miért különböző magasak az emberek.
Jogos. Akkor ez úgy van ahogy gondoltam, minden embernél más.
FAKT
Merülő mellkas pántal csinál hat hasonló manővereket. Btw. én nem rég óta használok pulzusmérőt, és kiváncsi lennék hogy mi szerint van különböző embereknek ugyanazon a tempón más pulzusuk. Nekem a nyugalmi 60-70 közt van a max az olyan 190. Az átlagom pedig 140-160 közt alakul, többségben 150 felett.
Feltehetnéd azt a kérdést is, hogy miért különböző magasak az emberek. ![]()
A sebesség mindent megold.
Ebben a logban konkrétan van mérési hiba, 7.38-8.15 között 33as a pulzusa. De mindezzel együtt is hihetetlennek tűnik
Merülő mellkas pántal csinál hat hasonló manővereket. Btw. én nem rég óta használok pulzusmérőt, és kiváncsi lennék hogy mi szerint van különböző embereknek ugyanazon a tempón más pulzusuk. Nekem a nyugalmi 60-70 közt van a max az olyan 190. Az átlagom pedig 140-160 közt alakul, többségben 150 felett.
FAKT
tudom,h nem ide való a kérdés,de azért fölteszem: az ingyenes verziója is jól használható a strava alkalmazásnak?
Én és sok ismerősöm is az ingyenest használja. Nekem nagyon jól működik, egy Cateye Stealth 50-esről töltögetem fel. Egyszer volt talán hogy a legnagyobb mászást nem frissítette. Telefonos alkalmazás abszolút készülék függő, bár nekem elvileg erős gps-es telóm volt azzal baromságokat csinált. Egy jó Garmin vagy Cateye vagy Polar órával kompatibilis és hasznos dolog. Az amatőr igényeimet messzemenően kielégíti.
FAKT
"Nincs értelme a 220%-os szabálynak. Csak mondok egy példát, idős bringás 60-as nyugalmival 140-es max-szal. Vagy pl én is széles pulzustartománnyal."
persze...ez nem szabály, csak támpontként szolgált a számolgatáshoz.
ha már számolgatás: aki görgőn szeretne edzeni watt alapon, de nincs wattmérője annak egy kis segítség. Találtam egy weboldalt ahol megadják különböző görgőkre, hogy egy adott ellenállás fokozatban milyen a görgő ellenállás karakterisztikája, vagyis egy adott teljesítmény leadásához csak meg kell keresni, hogy ahhoz milyen sebesség tartozik és elég azt tartani, ez pontosabb mint a pulzus. A sebességhez persze a megfelelő áttételt is ki kell tudni választani a bringán az igényeknek megfelelően.
http://www.powercurv...r-power-curves/
Olyan, mintha bolyban menné ezeket, szélárnyékban. Vagy valami motorral a nyeregcsőben.
A Strava által kalkulált Watt-értékei, már ha jól adta meg a tömeg-adatait, a pulzusához képest szintén egészen magasak. Mondjuk ha a maximum pulzusa 145, akkor hihető.
Meg a 30-as minimum pulzus (7:48:xx körül), már ha nem mérési hiba persze... No komment:) http://www.strava.co...882024/analysis
Ebben a logban konkrétan van mérési hiba, 7.38-8.15 között 33as a pulzusa. De mindezzel együtt is hihetetlennek tűnik
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html