100 euróért meg OpenPro-Chorus ..
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#6501
Írta 2015. február 21. - 18:08
#6502
Írta 2015. február 21. - 17:51
#6503
Írta 2015. február 21. - 17:37
http://apro.bikemag....l-l274056.html#
2-3 centi repedés a láncvillán, ami a használatot nem befolyásolja 930 júróért?
Korrektebb lett volna a másik oldalt (is) fotózni.
más: egy időben sokat vacakoltam ezzel a kalkulátorral http://www.competiti...ike.jsp#results (szóval a kalkulátor végén kiad egy rajzot, azon látszik, de nem linkelhető) , de mindig furcsa volt hogy kb 2 cm-el magasabb nyeregállást javasolt. A linkelt képen látszik, miért: ők a nyereg hátsó része -- középcsapágyház távolságot mérik, nekem meg a nyeregnek az a része az evidens, ahol "beleülök", körülbelül a nyeregvázcső meghosszabbításának pontján
vittore30 módosította - 2015. február 21. - 17:39
#6504
Írta 2015. február 21. - 17:24
http://apro.bikemag....l-l274056.html#
2-3 centi repedés a láncvillán, ami a használatot nem befolyásolja 930 júróért?
- Vejne kedveli ezt
#6505
Írta 2015. február 21. - 17:09
#6506
Írta 2015. február 21. - 17:07
A nők mindig örülnek, ha felfelé áll nem?
A kormány is elég felfelé áll, de lehet neki így kényelmes? Vagy túl messze, alul volt neki alsó fogásban a kormány és megfordította?
óóó, mindig ezek a fallikus utalások.
ment itt a rinya pár napja, hogy igazi országútin így meg úgy, blablabla.
persze nekem mindegy, én gyorsan megjöttem ebből a szakágból ![]()
Kisherceg módosította - 2015. február 21. - 17:09
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#6507
Írta 2015. február 21. - 17:07
itt is felfelé áll a stucni
Miutan elfogyott 4cm-nyi kozolo, muszaj volt mas modszerrel is emelni.
#6508
Írta 2015. február 21. - 16:38
itt is felfelé áll a stucni
A nők mindig örülnek, ha felfelé áll nem?
A kormány is elég felfelé áll, de lehet neki így kényelmes? Vagy túl messze, alul volt neki alsó fogásban a kormány és megfordította?
#6510
Írta 2015. február 21. - 09:00
Egyébként apró "kérdésféle" kerekesség.
Mit válasszak? Belépő gyári kerékszettet, Khamszin, RacingSette, Aksium vonalon, vagy fűzés legyen? Utóbbi sajna "bizonytalan" az alkatrészellátottság (felni ? Agy? Van raktáron? Rendelni kell? ) miatt, illetve, mindenképp drágábbra jön ki.
Csak esztétikailag előnyösebb egy 32-32 küllős kerékszett alacsony profilú felniken, mint mondjuk egy Khamsin.
Agyból is jó kérdés, mire voksoljak, a mostani záróanyám 27mm-es, s jó lenne, ha nem kéne külön azt is vennem.
(elvileg a fenti gyári kerékszettekre, illetve a legtöbb Campa-rotoros agyra jó 27mm-es, csak a Record-Chorus-Daytona-Centaur OS tengelyes agyakra kell azt hiszem, 26-os záró)
Kerékszett fűzésénél ami szóba jöhetne: SunRims Assault-Novatec vagy Miche R2 agyszett-Alpina ACI küllők.
Felnikből sajna most nem látok jókat apróban, pár hete meg tele volt Omegákkal, Lambdákkal, Open Prokkal, MA40-esekkel a kerék szekció. Bár Donciccio említette, hogy már használt felnit újra fűzni nem biztos, hogy bölcs dolog.
Kb. 35-40ezer ft-ig kéne beférnie a történetnek, s természetesen Csimpi rotorral. A másik probléma, a 20mm-es gumik. Ahogy nézem, a Khamsin és Fulcrum7 belül 15, kívül 20.5mm széles, bár, azt mondták, nem lesz gond a 20-as gumikkal. : )
Vejne módosította - 2015. február 21. - 09:02
#6511
Írta 2015. február 21. - 07:24
Egy márkát azért írhatnál, ép használt karbon vázakat nézegetek.
ilyenkor jó kérdés: Használt, már nem garanciás, de ismert gyártó terméke, avagy, Deng Fu-vonal 2-3 év garival újonnan ![]()
Amúgy Fujikat ált. olcsón találni idehaza is, de ez ...
http://www.subito.it/vi/115592309.htm
Jajj.. geometriára nekem tökéletes lenne.. 490 euró?
Vejne módosította - 2015. február 21. - 07:32
#6512
Írta 2015. február 21. - 07:03
Sajna nincs rajta ilyen csavar és garancia sincs már mert elégé régi váz.
Nemlétezhet ilyenhez valami "csodaragasztó"? amit pl inekciostűvel vagy hasonlóval belehetne nyomatni a váz és fémrészközé ami szépen megkötne ott?!
Egy márkát azért írhatnál, ép használt karbon vázakat nézegetek. ![]()
- Vejne kedveli ezt
#6513
Írta 2015. február 21. - 03:01
Neztem nemi palya VB-t, egy csaj nyilatkozik, hogy aszonyja PB-t produkalt, 1530 Watt csúcs, rajtgépből kijövetel után nem sokkal.
Aztaqrva, és még nőnek is néz ki. Én még 1000-t se tudok akárhogy próbálom.

ave módosította - 2015. február 21. - 03:04
- donciccio kedveli ezt
#6514
Írta 2015. február 21. - 01:06
Alatta 3 hozzászólással viszont ezt írja egy csóka és elég elgondolkodtató, hogy ilyennek tényleg érdemes-e otthon nekiállni:
It is probably repairable, but if you do not have extensive experience with this sort of thing DO NOT TRY IT YOURSELF.
Try to get a warranty deal worked out; if that isn't successful, send it to Calfee or someone with experience. You are only going to create heartache for yourself and end up messing up the surfaces so that it cannot be repaired."
#6515
Írta 2015. február 20. - 21:19
http://weightweenies...php?f=3&t=75204
"materials needed
Soapy water. cleanser, and brush/sponge
80-100 grit paper
lint free rags
acetone
thixotropic structural epoxy(high peel and sheer), 2k such as
3M-DP420
Hysol 9430
mixing/spreading tools(tongue depressing sticks)
clean cardboard to mix epoxy on
NOT thin runny stuff. not 5min hardware store crap.
Is this a face mounted shell or ID/OD? in other words, where was the glue, on the OD of the alu and ID of the carbon or did the alu have a flange with glue on the faces?
steps
remove all parts
thoroughly clean, degrease alu and BB area of frame with soap, water
thoroughly dry
thoroughly clean all surfaces with acetone
sand away all remnants of the old glue
insure parts mate easily in a twisting action, no hangups
confirm a min .005"ish/max .010"ish bond gap on the radii
sand once more, all mating surfaces with the 80/100 paper, do not over sand to deformation
thoroughly clean all surfaces with acetone once more
allow to fully dry but your bonding window is under 1hr and lower in hi humidity
mix epoxy per data sheet
using sticks, apply and even thin coat to all surfaces
twist together slowly, pausing to use clean sticks to clear away excess epoxy piling up at each end
once all together, use acetone on rags to clean away the excess including the threads. use a q-tip if needed.
do not try and grease the threads first, if you muck it up you may contaminate your bond
be advised the acetone may cause some blushing or softening of the clear coat in that area, test it first.
leaving crank or BB parts in the shell will make this a very difficult job. and frame builders will laugh at you if you do.
good luck"
- torma99 és meno10 kedveli ezt
#6516
Írta 2015. február 20. - 21:10
Bocsi megnéztem, hülyeséget írtam a karbon vázaknál nincs szorítócsavar, mindegyik ragasztva van.
Sajna nincs rajta ilyen csavar és garancia sincs már mert elégé régi váz.
Nemlétezhet ilyenhez valami "csodaragasztó"? amit pl inekciostűvel vagy hasonlóval belehetne nyomatni a váz és fémrészközé ami szépen megkötne ott?!
#6517
Írta 2015. február 20. - 21:00
Már nem garis a váz? Itt angol fórumokon szó nélkül cserélték egy srácnak újra.
Illetve alul a bowdeneknél próbáltál a csavaron húzni ami befoghatja ezt az alu részt, az nem lazulhatott ki egy másik videóban a srác meghúzza , és úgy az alu a helyén marad, csak tipp.
Bocsi megnéztem, hülyeséget írtam a karbon vázaknál nincs szorítócsavar, mindegyik ragasztva van.
#6518
Írta 2015. február 20. - 20:37
Menetes, esetleg tudnál mondani 1-2 helyet ahol akiknél tudnák érdeklődni, akik foglalkoznak ilyen javításával?
Sorry, passz.
Arra emlekszem, hogy yasec magyarazta egyszer nekem, hogy szerinte mennyire rossz konstrukcio ez a karbonba beragasztott alupersely. (Marhogy mennyire nehez javitani) De hat ahogy hallom a panaszokat a sok kattogasra, a pressfiteseknel meg mindig jobb a menetes.
#6519
Írta 2015. február 20. - 20:30
Menetes, esetleg tudnál mondani 1-2 helyet ahol akiknél tudnák érdeklődni, akik foglalkoznak ilyen javításával?
Már nem garis a váz? Itt angol fórumokon szó nélkül cserélték egy srácnak újra.
Illetve alul a bowdeneknél próbáltál a csavaron húzni ami befoghatja ezt az alu részt, az nem lazulhatott ki egy másik videóban a srác meghúzza , és úgy az alu a helyén marad, csak tipp.
torma99 módosította - 2015. február 20. - 20:33
#6520
Írta 2015. február 20. - 20:24
Ha menetes, akkor is ugyanigy el tud valni a karbontol az alu persely.
Biztos lehet valahogy javitani, de mivel ez igencsak terhelt resz, nem lehet egyszeru a javitas.
Menetes, esetleg tudnál mondani 1-2 helyet ahol akiknél tudnák érdeklődni, akik foglalkoznak ilyen javításával?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





