DOnciccio: említetted, hogy furcsa Neked, hogy nincs 10es velocsén trim a nagytányéron.
Nos, én csak a 2010-es US-ről tudok beszélni: nincs trim, de nem is kell.
Konkrétan nagytányéron végigválthatod hátul az egész sort "chainrub" nélkül. Kistányéron meg pont 1 trim funkció szükséges, ha az egész sort akarod használni.
A 8-as campinál is hasonló a helyzet, kistányéron lehet trimmelni, nagyon fölösleges. Illetve, ott nekem bezavar, hogy 10-es hajtókarral használom a rendszert, de réz alátétekkel a kistányér alatt.
Imádom, mikor az angolok okoskodnak, hogy 10-es hajtókart nem lehet 9-es vagy 8-as rendszerben használni. Lehet. Maximum egy nagyon vékonyka alátétre szükség lesz.
A Piega kormánnyal szemezgetek, de még viccesebb-szebb lenne egy "shallow compact" féle, ami 125mm-t esik és 75-öt nyúl előre. Igaz, a 144 mm-es kormány után a 130 is "nagy lépés" 
Amúgy meg mernék esküdni rá, hogy a Khamszinnal kényelmesebb a bringa, mint a régi keskeny felnivel volt. 2mm-rel jobban "kiteríti" a gumit (a mavic felnin 19.64-re mértem tolómérővel a gumit..) s érezhetően simábbá teszi az utat. Tegnap kicsit rácsaptam macskaköves szakaszra is, és teljesen elégedett voltam mindennel, egyedül a talpam "bizsergett" kellemesen. 