az még a 7800-as "libibowdenes" DA volt, és érdemes megnézni a VÁLTÁST, hogy agyonveri a mezőnyt..
Nem is kicsit. Utána szidták is sokan a 7900-es szériát a váltásteljesítményért.
Érdekes még a Centaur lánctányérjainak "hitványsága", azt hiszem, a 2007-es modellévben még ugyanazokat a tányérokat kapta, mint a Chorus, és 2008-tól álltak át erre a spórolós megoldásra, bár, később ismét jobb anyagot adtak neki.
(a power-torque hajtókarok tányérjai ismét kemény-merev teszteredményeket produkáltak)
Hajtásmerevségben meg: Ultegra SL, főleg,ha a tömeget is odaszámolod.. (TÖmeg-merevség-dizájn 3-as! )
Hajtásból a Centaur számomra érthetetlenül nehéz, bár, gyanítom,hogy a lánctányércsavarok és tányérok miatt lett jóval tömegesebb a chorusnál, mert a csillag szerintem ugyanaz.. ? hmm. Minden esetre a Fulcrum RS csészékkel 50 gr-al könnyebb, árban meg olcsóbb, mint a régi UT csentaur. Vagy, ha csak a tömeg fontos, akkor ott van a centaur PT, az kb. 40 grammal "jobb" ilyen téren (a karbon változat ofc)
No mindegy. De váltásban a SH aláz.
Ezért is építem a Cannondalet D-A 7800-as szettel
Még lánc és sor és kész.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






