Csak dobok, mert csak
Annyiban sunyi ez a setup, hogy piszkosul kényelmessé kezd válni úyg 1.5 óra után. Szóval úgy kell lerángatnod róla magad, hogy elkerüld a "mámeginsokáigvótá" konfliktusokat

Nagyon nem volt buta, aki kitalálta a kormány hajítását, főleg, hogy Campag karokkal is 100% kényelmesre be lehet lőni.

Annyi, hogy jó hosszú (100mm előrenyúlás) meg alul "kifelé mutat", mint egy randonnőr-kormány, de hát', pont azér' kényelmes.

amúgy a Diamante nagyon jó kis stabil kanyarfaló, ellenben, ha 8 helyett 9 barra drukkolod, akkor célszeru visszaengedni, mert mérföldekkel jobb vele menni 8 baron.
A Vento is szépen teljesít, mondjuk, ahogy korábban írtam, 90%ban Khamsin, amiben eltérnek, a tengely, küllőanyák & küllők. Alutengely vs. cro-mo, aluanyák vs. réz, kardküllők vs. 2mm-es egyenesfejuek.
A többi alkatrész kódja ugyanaz a robbantott ábrákon.
És nincs az az isten, hogy UltraShift Centaur v veloce kart tegyek a Coralra. Lehet, hogy az őscampások szerint a PS "butított" meg "dumbed down", "olcsószar" meg "nem is igazi campa", de a halk-finom klikk&minimális erőfeszítéssel és rövid úton kezelhető kioldókar, gyors-kis erőfeszítést igénylő váltás utcahosszal veri a recsegőcsattogóropogó UltraShift Veloce-Centaur vonalat
Nekem egy kar ne 4 szezon után kezdjen el halkan és finoman váltani....
Ami kicsit furcsa, a 172.5-ös kompakt hajtás a 175-ös sztenderd helyett. Így egy hónap "C'dale kihagyás" után piszkosul rossz volt elsőre 
Vejne módosította - 2015. június 09. - 17:26