Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#30941
Írta 2007. december 03. - 15:42

#30942
Írta 2007. december 03. - 15:28

De akkor a 630nak mindíg annyinak kell lennie, és csak a szélessége változhat, igaz? Van itthon 622-es gumim, az negatív?
Amen
A háromjegyû szám a felni illeszkedõ átmérõjét jelöli. Adott felnihez csak passzoló (egyezõ) átmérõjû felnihez való külsõt tudsz feltenni. És neked trekking sárvédõ kell.
Mûanyag (csatlakozó szemû) sárvédõkkel az a baj, hogy komolyabb igénybevételt nem bírják. Nekem pl. 2 hét pesti futárkodás után eltört az egyik pöcök, utána drótozhattam össze.
Nekem az SKS Chromo-t ajánlották, mint minõségi darab.
Race, no Rest!
#30943
Írta 2007. december 03. - 15:25

#30944
Írta 2007. december 03. - 13:57

Nem nyugszom, kerékméret. Azaz inkább külsõ gumi. Adott ugyebár egy kisebb és egy nagyobb szám. Pl.: 32-630. Ez ugyebár a 32 a gumi szélessége, a 630 pedig az átmérõje ugye? Meg van másképp is, 27x1 1/4, ez egyértelmû. De akkor a 630nak mindíg annyinak kell lennie, és csak a szélessége változhat, igaz? Van itthon 622-es gumim, az negatív? Bocsi, lehet nagyon nagy hülyéget kérdeztem, de nagyon nem vágom még az országúti témát.
Elõre is köszi.
Amen
#30945
Írta 2007. december 03. - 11:45

Sárvédõszemeim vannak, én is kinéztem az SKS raceblade szettet, de megláttam, h gumirögzítõs, meg elég áras, így felejtõs, de vmi ilyesmi kéne, ami nem nagyon áll el a keréktõl. A Zefal City szimpatikus, elkúszok amjd a boltba és meglesem mi fér meg áll be hogy és hova:) Köszi srácok!
Ja, még annyi, h mûanyagot miért ne? Mert a fém sárvédõk igen tetemes összeggel rendelkeznek (lásd raceblade) 10 nekem sok egy sárvédõért, 5körül barátságos a Zefal.
#30946
Írta 2007. december 03. - 10:05

#30947
Írta 2007. december 03. - 09:42

#30948
Írta 2007. december 03. - 09:33

Sztem nézd meg a rögzítési lehetõségeket, lehet a papucsok fölé is illeszteni hobbi barkács módón, elég-e 2 pálcás is (2*2 i mean..) stb., mûanyagot ne vállalj!! Ha van SKS akkor pedig repülj rá arra...
cscsa
#30949
Írta 2007. december 02. - 22:11

#30950
Írta 2007. december 02. - 21:07


X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#30951
Írta 2007. december 02. - 18:28

A Zefalnak van ehhez passzoló sárvédõje, dupla pálcás, pofás darab. Árban 5000 körül lesz. Bringaboltban érdeklõdj, nekem is rendelésre hozták.
X.
http://ebike.hu/term...vedo/szett/4316
valószínû ez az
#30952
Írta 2007. december 02. - 16:48

X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#30953
Írta 2007. december 02. - 14:05

Segítség!
Megérkezett életem elsõ országúti gépe, ám nem igazán konyítok hozzá még. Ami nekem most a fõ kérdés, az a sárvédõ.
32-630 (27X1 1/4) ez áll a gumin.
Na én láttam ilyen 700c meg ehhez hasonló sárvédõ számozást, meg 28-ast, de igazából fogalmam sincs nekem milyen kéne. Pálcás mindenképp, de méretügyileg hülye vagyok, kérlek segítsetek.
Amen
#30954
Írta 2007. november 29. - 17:41

#30955
Írta 2007. november 29. - 17:40

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#30956
Írta 2007. november 29. - 15:55

#30957
Írta 2007. november 29. - 10:12

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#30958
Írta 2007. november 29. - 00:20

Fixiként most épül...
#30959
Írta 2007. november 28. - 23:16


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#30960
Írta 2007. november 28. - 23:10

nekem is beleér a lábam az elsõ kerékbe, sárvédõvel meg fõlegMint relatív új országúti felhasználó, hülye kérdést kérdezek - teljesen gyakori, hogy a 3-9 óra állásnál a cipõ orra lesúrolja az elsõ kereket? Ráültem néhányra, s nagyon úgy néz ki, hogy ez a helyzet, de azért ez fura, nem lehet egy hirtelen cikk-cakkozásnál kegyetlenül nagyot perecelni?
cikk-cakkozásnál nem volt még komoly gondom ezzel, 1-2 kissebb összeakadás után gyorsan rá lehet szokni a kormányzás és pedálhelyzet összehangolásra, mint a "kanyarodás közben a kanyarív belsõ oldalán nem tartjuk lent a pedált" esetnél, inkább a lámpánál egyhelyben egyensúlyozásnál parás ez az összeakadás számomra, mondjuk én se vagyok vmi rutinos országútis
szerk:
mondjuk sose értettem, h egy fixis az ilyen pedál léréseket és elsõkerékbeakadásokat h tudja kiügyeskedni, fõleg országúti vázzal, ahol nincs is megemelve a középcsapágy helyzete