Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#26841
Írta 2009. november 14. - 12:30
#26842
Írta 2009. november 14. - 10:00
Ez nem kis teljesitmeny, azert szogezzuk le!
Hogy sikerult? Csak ugy mentel es bamm?
Még régebben történt, és azt hiszem sima szénacél vázak voltak. A egyik csepel apolo, a másik valami ruszki.
Mindenesetre nem volt bennük különösebben sok kilcsi, de érdekes módon mind a kettõ a fejcsõ mögött, az alsócsövön reped el, szinte centire ugyanott.
Az egyiket használtam még repedten is, na az olyan formán szétugrott, hogy nem lehett tolni sem a bringát, a csõ maga, pedig letekeredett mint egy papírhenger.
A másodiknál már inkább nem használtam tovább, ment a hegesztõhöz
Az oktogonnál a lámpavason is elég régóta ott van hagyva egy országúti acélváz, ami a középcsapágynál csúnyán el van törve.
Ismerõs acél Kona Exposifja is eltört féléves korában, méghozzá a felsõcsövön a fejcsõ mögött nem sokkal.
Szóval mindentõl függetlenül látni példát erre is.
#26843
Írta 2009. november 14. - 01:46
nem is mondtam egy percig sem hogy orszaguti
csak azt hogy az is acel es az is eltort
Ok, lehet csak nekem termeszetes, hogy egy monti nem orok eletu barmibol is keszult.
#26844
Írta 2009. november 14. - 00:08
_________
törhetetlen dolgok, rossz technikák....errõl Rasmussen jut eszembe:
Flickr
#26845
Írta 2009. november 13. - 21:50
nagyon erõs vagy (esetleg és/vagy) rossz tecnikával közlekedõ emberek bármit eltörnek akár többet is egy szezonban
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#26846
Írta 2009. november 13. - 21:42
RAUH-Welt
B E G R I F F
#26847
Írta 2009. november 13. - 21:39
haveromnak DMR Trailstar acel vaza repedt meg kb egy honap alatt. a nyeregvazcso "tulnyulasa" ami vegulis mar a felsocso folott van. rendesen benne volt a nyeregcso, nem csak az utolso masfel centi tartotta.
Sose hallottam meg ilyen vazrol, rakerestem, de csak montivazakat adott ki.
#26848
Írta 2009. november 13. - 21:38
Azon tûnõdöm, hogy egy pár éve volt a Campagnolonak elektronikus váltórendszere, de aztán egyszercsak eltûnt, aztán elõjöttek a 11 fogaskerékkel. Ez azt jelenti, hogy feladták az elöbbit és az utóbbival próbálnak versenyben maradni a "Di2"-vel szemben?
Azt gondolom a Shimano jol idozitette a dolgot, es nagyon jol marketingeli is. A profik es amatorok is egekbe dicserik, szoval muszakilag is odatettek. Az ara is jo magas, hogy ne szarjanak be a konkurensek.
Par ev, es lehet tok termeszetes lesz, kb. mint manapsag az STI/Ergo karok, es minden gyarto csinal majd elektomosat. No persze nem vagyok jos...
Campa11 kapcsan: Allitolag jovore a Cervelo Test Team Campyval fog menni. Erdekes lesz latni, hogy a 11 sebesseges rendszert tudjak-e jol hasznalni azzal a bonyolult kabelvezetessel, ami pl. az S3-as vazon van.
#26849
Írta 2009. november 13. - 21:27
Ez nem kis teljesitmeny, azert szogezzuk le!
Hogy sikerult? Csak ugy mentel es bamm?
haveromnak DMR Trailstar acel vaza repedt meg kb egy honap alatt. a nyeregvazcso "tulnyulasa" ami vegulis mar a felsocso folott van. rendesen benne volt a nyeregcso, nem csak az utolso masfel centi tartotta.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#26850
Írta 2009. november 13. - 21:00
#26851
Írta 2009. november 13. - 20:56
Nekem azért tört már el 2 acél vázam....
Ez nem kis teljesitmeny, azert szogezzuk le!
#26852
Írta 2009. november 13. - 20:18
Nekem azért tört már el 2 acél vázam....
elsõ tulaj voltál? hányadik km-nél repedt?
#26853
Írta 2009. november 13. - 08:21
Nem értek a karbonhoz, azért kérdeztem. Acélnál természetesen emberélet az elvárás
Fenti listához jön, hogy 75-100ekm-t egy kerékszettnek kellene bírnia, ha rendeltetésszerû a használat. De akkor már a kónusztól kezdve mindent cserélni kellett legalább 1szer. 1 váz pedig több kerékszett.
Fizetés - Paypal, akkor nem ugrik a pénzed. De fent írtam, hogy gyártótól, nem holmi piaci kofától kell venni. Ha piaci kofát akarsz, akkor irány devecser és hasonló színvonalas helyek.
Az alibaba karbonvázai között vannak jobbak és használhatatlanok is. Geometriát válassz jót, a többit meg bolti bringánál is csak sok-sok km után tudod meg. Ha ez az egyetlen karbonvázad lesz és ennyi a keret, akkor nem lényeges szempont, hogy egy Pinarello-hoz képest milyen (megjegyzem annak is vannak csapnivalóan szar modeljei, de Treknek is van olyan amit nem vennék meg). A kisebb brandek meg onnan matricáztatnak úgyis, a festés meg csak súlyt jelent.
#26854
Írta 2009. november 13. - 07:11
Nem értek a karbonhoz, azért kérdeztem. Acélnál természetesen emberélet az elvárás
Nekem azért tört már el 2 acél vázam....
#26855
Írta 2009. november 12. - 23:35
lementek az igények?
elvárt élettartam
acél 100e km
alu 35-40e km
karbon 10-15e km?
Nem értek a karbonhoz, azért kérdeztem. Acélnál természetesen emberélet az elvárás
#26856
Írta 2009. november 12. - 23:25
alibabaval csak okosan!
ha onnan venni akarsz valamit, akár az én számlámra is küldheted a pénzt...
olvass kinti fórumokat, mielõtt pénzt küldenél nekik
alibaba télleg nagy kamu, leglábbis az h 300kért veszel, full record pinarello price-t bora ultrával.....
http://shop.ebay.com...1.c0.m14&_pgn=3
de ez az értékelés elég meggyõzõ
ha láttok 60ast azonnal szóljatok:D
#26857
Írta 2009. november 12. - 23:23
Köszi! Ami azt illeti, hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem ezért raktam fel a képet, de én is marhára meg vagyok elégedve az eredménnyel.:icon_cool
#26858
Írta 2009. november 12. - 22:35
#26859
Írta 2009. november 12. - 22:33
elvárt élettartam
acél 100e km
alu 35-40e km
karbon 10-15e km?
#26860
Írta 2009. november 12. - 21:27
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





