Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#26821
Írta 2009. november 19. - 14:12
RAUH-Welt
B E G R I F F
#26822
Írta 2009. november 19. - 13:38
#26823
Írta 2009. november 19. - 12:01
Hát, hogy olyan leffentyû kéne rá, ami egészen a földig lelóg.
Leffentyût is csak ügyesen, mert adott esetben azt a vizet is kifröcsköli oldalra (ezzel együtt a lábadra) ami amúgy nem is zavart volna.
Nekem le is kellett szuperálnom róla (bár gyárilag is van egy picike rajta), és amennyire lehetett hátra/lefelé toltam az egész cuccot.
Ez most így bevált, de kamásli is elkél nagy retekben.
#26824
Írta 2009. november 19. - 11:10
Hát, hogy olyan leffentyû kéne rá, ami egészen a földig lelóg.
Igen kell, de mi tart vissza?
Esõben ha nem akarsz szmötyis lenni, akkor nem mész gyorsan, és persze jó öreg kamásli sokféle bajtól megoldhat.
#26825
Írta 2009. november 18. - 22:43
Hogy érted, hogy földig ér a vége?
Ha elõre kidobja, és a menetszél visszaküldi, hát... ez már csak ilyen móka
Hát, hogy olyan leffentyû kéne rá, ami egészen a földig lelóg.
#26826
Írta 2009. november 18. - 22:29
Megint visszatérnék a sárvédõ témára. Nekem nagyon úgy tûnik, hogy csak akkor lesz tökéletes, ha egészen a földig ér a vége. Viszont ami még problémát jelent, az az elsõ sárvédõ eleje, ami elvileg elõre kidobja a szmötyit, viszont a menetszél visszanyomja.
Hogy érted, hogy földig ér a vége?
Ha elõre kidobja, és a menetszél visszaküldi, hát... ez már csak ilyen móka
#26827
Írta 2009. november 18. - 20:10
#26828
Írta 2009. november 17. - 20:30
olyat is hallottam hogy nem túl halk a váltás az elektromossal, így le tudják reagálni a váltásodat az elõtted haladók, ami mondjuk egy sprintbefutónál elég gáz..
_________
törhetetlen dolgok, rossz technikák....errõl Rasmussen jut eszembe:
Hát nem tudom te mennyire szoktad figyelni, illetve hallani 60-nál a boly eleje felé a közönség ordítása közepette, hogy mögötted valahol valaki valamelyik irányba váltott egyet. Az indexes váltóknak is van hangja, régen ettõl is paráztak a profik a 80-as évek elején, hogy hallani a váltást, aztán mindenki átszokott mégis.
#26829
Írta 2009. november 16. - 21:45
Miért, nem aluból vannak a csavarok? Mert ha abból akkor soha nem fogod kitépni a menetet.Mellesleg nem látom egyenlõre a rendszer elõnyét azon kívül, hogy esztétikus - bár errõl megoszlanak a vélemények.
Már azt is értem, hogy miért kellett üregesre csinálni a nagytányért: mert ide van becsavarva az 5 lánckerék rögzítõcsavar, vagyis a rögzítésnél van "húsa" rendesen hogy tartson is a menet, ha csak simán elvékonyították volna a fogazat felé akkor 53-as méretben lett volna vagy 400g csak a nagytányér.
Viszont így meg a karok lettek irreálisan vastagon (a régebbiekhez képest) hogy ne legyen egy lépcsõ a kar és a lánckerék találkozásánál.
Ja és ha véletlenül túlhúzod az egyik lánckerék rögzítõcsavart ami aluba könnyen megeshet, akkor a nagytányér mehet a kukába.
Nem mondom, hogy nem jó a cucc, de egyenlõre nem látom az elõnyeit a hagyományos megoldáshoz képest.
Üdv,
Petter
A sebesség mindent megold.
#26830
Írta 2009. november 16. - 21:41
RAUH-Welt
B E G R I F F
#26831
Írta 2009. november 16. - 21:36
#26832
Írta 2009. november 16. - 14:53
Amúgy ilyen kategóriás cuccnál ha túlhúzod, akkor csak a te hibád...nyomatékkulcs, és a meghatározott érték. Tuti nem fogod túlhúzni
#26833
Írta 2009. november 16. - 11:59
http://techdocs.shim...69830676114.pdf
ebbõl minden világos.
Mellesleg nem látom egyenlõre a rendszer elõnyét azon kívül, hogy esztétikus - bár errõl megoszlanak a vélemények.
Már azt is értem, hogy miért kellett üregesre csinálni a nagytányért: mert ide van becsavarva az 5 lánckerék rögzítõcsavar, vagyis a rögzítésnél van "húsa" rendesen hogy tartson is a menet, ha csak simán elvékonyították volna a fogazat felé akkor 53-as méretben lett volna vagy 400g csak a nagytányér.
Viszont így meg a karok lettek irreálisan vastagon (a régebbiekhez képest) hogy ne legyen egy lépcsõ a kar és a lánckerék találkozásánál.
Ja és ha véletlenül túlhúzod az egyik lánckerék rögzítõcsavart ami aluba könnyen megeshet, akkor a nagytányér mehet a kukába.
Nem mondom, hogy nem jó a cucc, de egyenlõre nem látom az elõnyeit a hagyományos megoldáshoz képest.
Üdv,
Petter
Sziasztok!
Tudja valaki közületek, hogy a Shimano új hajtómû kialakítása a rejtett lánckerék rögzítõ csavarokkal hogy mûködik? (2009-es Dura és 2010-es Ultegra)
Egy Ultegrás bringán töröm a fejem de a hajtómû az ami nem szimpi akkor, ha csak a saját tányérjaival kompatibilis.
A nagytányér helyére gondolom nem lehet csak gyárit feltenni, a kistányér még kérdéses, oda talán felmegy egy "sima" furatos. (50/34 kombinációból szeretnék 50/36-ot)
Ha használ valaki közületek ilyet akkor kiváncsi lennék részletekre.
Gondolom a furatkör átmérõk szabványosak (kompakt 110mm, sima 130mm)
Üdv,
Petter
#26834
Írta 2009. november 16. - 11:29
Tudja valaki közületek, hogy a Shimano új hajtómû kialakítása a rejtett lánckerék rögzítõ csavarokkal hogy mûködik? (2009-es Dura és 2010-es Ultegra)
Egy Ultegrás bringán töröm a fejem de a hajtómû az ami nem szimpi akkor, ha csak a saját tányérjaival kompatibilis.
A nagytányér helyére gondolom nem lehet csak gyárit feltenni, a kistányér még kérdéses, oda talán felmegy egy "sima" furatos. (50/34 kombinációból szeretnék 50/36-ot)
Ha használ valaki közületek ilyet akkor kiváncsi lennék részletekre.
Gondolom a furatkör átmérõk szabványosak (kompakt 110mm, sima 130mm)
Üdv,
Petter
#26835
Írta 2009. november 14. - 16:41
#26836
Írta 2009. november 14. - 16:09
#26837
Írta 2009. november 14. - 15:44
A mindenit! ...picit bõvebben? (Pl. hol készült az átalakítás?)
A garázsban. Vésõ, kalapács, reszelõ, kés, pillanatragasztó.
#26838
Írta 2009. november 14. - 15:37
#26839
Írta 2009. november 14. - 14:51
#26840
Írta 2009. november 14. - 12:30

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





