Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#26461
Írta 2010. január 18. - 14:43

#26462
Írta 2010. január 18. - 12:37

http://www.lezyne.co...sure-drive.html
#26463
Írta 2010. január 18. - 08:35

Nem peremes
Rendes szingó: Tufo S33 Pro, Mavic GP4-es felnin.
Zsírúj mindkettõ
pontosan ugyanezzel a felállással mentem, és campa record agyakkal

Amúgy yasec oldalán is azt írja, hogy kicsit nagyobb a gördüli ellenállása egy szingonak.
#26464
Írta 2010. január 17. - 23:55


Rendes szingó: Tufo S33 Pro, Mavic GP4-es felnin.
Zsírúj mindkettõ

#26465
Írta 2010. január 17. - 22:44

Nekem normál tufo volt, de nem látom elõnyét a szingonak, talán csak, hogy jó könnyû volt. Kicsit rosszabul is gurul, mint a peremes gumik.
Rendes szingo, szingos felnin? Rosszabbul gurul?? Ejha, ilyet se hallottam meg.

A felnik is joval konnyebbek. Az igazan jo kerekek mind szingosak. Ezek objektiv dolgok. Ehhez jon meg, -ami eleg szubjektiv-, hogy a szingozos emberek szerint sokkal jobban gurulnak. (nem csak gord. ellenallasra gondolva)
#26466
Írta 2010. január 17. - 22:19

Én mentem 25össel, 23-assal (mind2 peremes), és talán a héten megjön a 21es Tufo szingó
Kiváncsi leszek
A 25ös jobban bejött, de csak mert az egy GP3000-es volt, ugyanolyanból még nem használtam kül. méretezésût...
Peremes szingo?
Nekem normál tufo volt, de nem látom elõnyét a szingonak, talán csak, hogy jó könnyû volt. Kicsit rosszabul is gurul, mint a peremes gumik.
#26467
Írta 2010. január 17. - 21:24


Kiváncsi leszek

A 25ös jobban bejött, de csak mert az egy GP3000-es volt, ugyanolyanból még nem használtam kül. méretezésût...
#26468
Írta 2010. január 17. - 09:38

#26469
Írta 2010. január 17. - 09:23

Akkor lehet h. jobban betapadt, v. ennyit különbözött a két gumi anyaga, v. simán pszichológia
#26470
Írta 2010. január 17. - 06:47

Akkor lehet h. jobban betapadt, v. ennyit különbözött a két gumi anyaga, v. simán pszichológiajó guminak nincs feltétlenül nagyobb gördülési ellenállása, göröngyösebb úton (mondjuk egy átlagos magyar út) még jobb is a ballonosabb, gördülés szempontjából is. 20as gumi max tüköraszfalton lehet jobb ebben.

#26471
Írta 2010. január 16. - 19:36

Edwig Van Hooydonck 89-ben mar direkt kisebb vazzal nyert Flandriai Kort, mint ami a sajat merete volt.
De teny, hogy elotte ez egyaltalan nem volt jellemzo.
De Big Mig is kisebb vazzal ment, mint ami a kommersz merete lett volna. (kormany also fogasa nagyjabol a felsocso magasagban.)
http://upload.wikime...el_Indurain.jpg
(Persze mindegyik csak renezesre volt kisebb, mint az o meretuk, hisz ha nem lett volna jo, nem nyernek vele)
#26472
Írta 2010. január 16. - 18:16

a belinkelt képeken (oké tudom ez slooping váz) kb 30cm
a 90-es években még nem mentek direkt kisebb vázzal:
http://blogs.20minut...de/leblanc3.jpg
#26473
Írta 2010. január 16. - 17:37


#26474
Írta 2010. január 16. - 16:57

#26475
Írta 2010. január 16. - 16:48


RAUH-Welt
B E G R I F F
#26476
Írta 2010. január 16. - 16:31

waze ez komoly lehet alsó-kormányfogásban
Magas, 189cm, hosszu a keze. (Ballan is)
Mindig vazmerethez kepest kell ezt nezni.
De teny, nem turista beallitas... (also fogasos jo kepet nem talaltam)

http://www.cervelo.c...ist_Carbon2.jpg
#26477
Írta 2010. január 16. - 14:24

#26478
Írta 2010. január 16. - 13:11

valóban. voltak kis különbségek. a kisebb vázon 1 cm lejjebb volt a nyereg. (ha beállítottam volna magamnak, akkor már túl mélyre kerül a kormány, persze nem oylan durván mint Ballané)
2.5mm rövidebb hajtókar. a szögeket nem tudom. a saját váz 56,5 cm ezen nagyjából klappol a térdvonal (ami saját tapasztalat szerint nem csak a térd megóvása miatt fontos, hanem ha ez stimmel, akkor nincs hátfájás nálam)
Vagy Jens-é


#26479
Írta 2010. január 16. - 12:45

2.5mm rövidebb hajtókar. a szögeket nem tudom. a saját váz 56,5 cm ezen nagyjából klappol a térdvonal (ami saját tapasztalat szerint nem csak a térd megóvása miatt fontos, hanem ha ez stimmel, akkor nincs hátfájás nálam)
#26480
Írta 2010. január 16. - 01:03
