
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#25381
Írta 2010. május 18. - 01:08

Idén átfutott már pár trikolor cucc a kezem alatt...váltók, hajtómûvek, agyak...kegyetlen szép cuccok valóban

#25382
Írta 2010. május 18. - 01:07

Hm, hat a K-Edge ebben a szempontbol biztos jobb, de szerintem a Deda eseten is csak beallitas kerdese lesz ez. Talan kicsit magasabbra, kicsit kozelebb, vagy pont tavolabb kell tenni a lanckerektol.
#25383
Írta 2010. május 17. - 23:57

Kestrel 200 EMS pictures by cavedad66 - Photobucket
itt egy csótányszettes! a felsõ sort hányjátok le, iszonyúan elbarmolta a figura ezzel az átalakítós ahead dologgal, meg ezzel a fotellel
a 6400 fvkar kegyetlen szépen vált, talán finomabb a 6500nél, de hogy lefele halkabb, az tuti. a legenda szerint a 6400 sorozat még Japánban készült
nekem nagy kedvenc a FC-6400 hajtómû, de a shimano 600 logó és a trikolór cuccos is király volt , már csak azt kellene tudni mi ez a 3 szín
ezen a képen, rendben van minden
Kestrel 200 EMS :: 100_3536.jpg picture by cavedad66 - Photobucket
itt egy csótányszettes! a felsõ sort hányjátok le, iszonyúan elbarmolta a figura ezzel az átalakítós ahead dologgal, meg ezzel a fotellel
a 6400 fvkar kegyetlen szépen vált, talán finomabb a 6500nél, de hogy lefele halkabb, az tuti. a legenda szerint a 6400 sorozat még Japánban készült
nekem nagy kedvenc a FC-6400 hajtómû, de a shimano 600 logó és a trikolór cuccos is király volt , már csak azt kellene tudni mi ez a 3 szín
ezen a képen, rendben van minden
Kestrel 200 EMS :: 100_3536.jpg picture by cavedad66 - Photobucket
#25384
Írta 2010. május 17. - 23:44

Deda Dogfang van az enyemen, tokeletes. Elotte 2x is leesett, azota ez teljesen kizart. Neked mi a gond vele?
Teli bico azert nem feltetlen csotanybringa, csak oreg. 6400-as Ultegra pl. mar olyan oreg, hogy lassan egyre dragabb lesz.
Nem teszi vissza a láncot. Annyiban jó, hogy nem esik le teljesen, de továbbra is probléma, hogy "üresben" tekerek és a váltókarral kell visszatolni.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#25385
Írta 2010. május 17. - 23:38

Deda Dogfang van az enyemen, tokeletes. Elotte 2x is leesett, azota ez teljesen kizart. Neked mi a gond vele?
Teli bico azert nem feltetlen csotanybringa, csak oreg. 6400-as Ultegra pl. mar olyan oreg, hogy lassan egyre dragabb lesz.
Teli bico azert nem feltetlen csotanybringa, csak oreg. 6400-as Ultegra pl. mar olyan oreg, hogy lassan egyre dragabb lesz.

#25386
Írta 2010. május 17. - 22:14

De szeretnék én is Ultegrával szerelt "csótánybringát" 
Ti használtok lánc leesés ellen Deda Dogfang-et, vagy más hasonló dolgot? Nekem van, de nem igazán teszi a dolgát.

Ti használtok lánc leesés ellen Deda Dogfang-et, vagy más hasonló dolgot? Nekem van, de nem igazán teszi a dolgát.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#25387
Írta 2010. május 17. - 21:56

nekem nyolcas sh-campa hibrid alsõcsöves váltókaros rendszer van a télimen. teszi a dolgát, nem kell sajnálni. kb tökmind1 mit teszel fel csak nagyjából legyenek kompatibilisek. sztem mondjuk campát drágább, körülményesebb fenttartani. amúgy úgy lett hibrid, hogy elõször full 8as campa volt fékváltóval, vmi alsó kat. nincs rajta típusjel. ez volt az elsõ versenygépem. aztán lett másik és ez télivé degradálódott. ahogy hullottak ki az alkatrészek egyre jobban elshimanosdott.
#25388
Írta 2010. május 17. - 21:48

Most hogy ilyen tartós a rossz idõ, tervezgetem, hogy összerakok valami "csótány" bringát, amivel rosszabb körülmények között is nekiindulnék a jövõben. Milyen szettet javasolnátok egy ilyen gépre? Inkább egy 6400as ultegra vagy egy 9es rendszer, esetleg Campa?
#25389
Írta 2010. május 17. - 20:08

Köszi.
Akkor valószínûleg az integrált felállást választom.
Egy Shimano 105 (FC5600) mennyire lenne kompatibilis a Sora 8-as szettel?
Idõvel cserélnék mindent 105-re de egy darabig a fent lévõ Sora szettel kellene mûködnie.
Mûködni fog. Keresztbe váltásnál elméletileg elõbb fog hozzáérni a nagy lánckerékhez a lánc.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#25390
Írta 2010. május 17. - 19:20

Én az elsõt.
Köszi.
Akkor valószínûleg az integrált felállást választom.
Egy Shimano 105 (FC5600) mennyire lenne kompatibilis a Sora 8-as szettel?
Idõvel cserélnék mindent 105-re de egy darabig a fent lévõ Sora szettel kellene mûködnie.
#25391
Írta 2010. május 17. - 00:00

Az atlagpulzusan dobtam hatast. De ha a maxhoz kepest nezem %-ban, akkor mar nem dobok hatast, csak hummogok, hogy eleg kemenyen nyomta.

#25392
Írta 2010. május 16. - 23:58

#25393
Írta 2010. május 16. - 23:58

Mi köze a max pulzusnak az eredményhez?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#25394
Írta 2010. május 16. - 23:34

#25395
Írta 2010. május 16. - 23:19

Megtalaltam: http://www.kulloszag...remenylista.pdf
33. lettem, korosztaly 10. Hat ugy fest, tenyleg nagy tuleloverseny volt ez. Amikor letort a nyeregtaska, biztos voltam benne, hogy ez bukta, oszt megsem akkora.
33. lettem, korosztaly 10. Hat ugy fest, tenyleg nagy tuleloverseny volt ez. Amikor letort a nyeregtaska, biztos voltam benne, hogy ez bukta, oszt megsem akkora.
#25396
Írta 2010. május 16. - 23:05

Jettison,
Uhhh, kemeny adatok ezek!! Eloszor is grat, a gyoztesnek es a 2.-nak is! En kivancsi volnek a beszamolora, sajnos en sose tudom mi is tortenik elol.
Az en elmenyeim osszefoglalva:
Kinok kinja hu maradt a nevehez, bar joval rovidebb volt, es sokkal kevesbe hegyes. (csak 866m szintkulonbseg)
Az eso es a hideg nem sem konnyitette a dolgunkat, de a szel, na az probara tett mindenkit rendesen.
Foleg az oldalszeles reszek voltak durvak, szembeszelben meglepoen gyorsan tudtam haladni. De oldalszelben, egyes helyeken konkretan be kellett donteni a bicot, hogy ne fujjon le az utrol. Volt aki alol tenylegesen kifujta a bringat.
Elottem egy srac egy szelmentes egyenes szakaszon, a vizes favaleveken csuszott meg ugy, hogy perecelt.
Nekem 10km utan egy kisebb katyut elkapva letort a Fizik nyeregtaskam. (Senkinem nem javaslom, barmilyen praktikusnak is tunik!) Defektem nem lett, de 1 perc elment, amig visszamentem erte. Innentol erdekes volt, utolertem eleg sok embert, neha osszealltunk, de aztan mindenki lemaradt. (Azert a vegen a gyozteshez kepest kapott 30perc hatrany megmutatta, hogy nem en voltam ilyen eros)
Utos volt, de a hiradot nezve mi meg egesz jol megusztuk pl. Miskolchoz kepest.
Rendezes szerintem kituno, biztos, hogy tobb motoros, segito es rendor biztositta a versenyt, mint ahany indulo volt!
A papirra ragasztott csip viszont nem nagy otlet, szerintem senkinek nem maradt meg a celig, problemat mondjuk biztos nem okozott.
Ja nekem 29km/h atlag, es a max pulzusom volt 179.
Azta**** mekkora maxod van neked, hogy ilyen magasan birod tartani 2 es fel oran at??
Mondjuk meg is van az eredmenye. Ha mar eredmeny: Nem tudod hol van a neten?
Uhhh, kemeny adatok ezek!! Eloszor is grat, a gyoztesnek es a 2.-nak is! En kivancsi volnek a beszamolora, sajnos en sose tudom mi is tortenik elol.

Az en elmenyeim osszefoglalva:
Kinok kinja hu maradt a nevehez, bar joval rovidebb volt, es sokkal kevesbe hegyes. (csak 866m szintkulonbseg)
Az eso es a hideg nem sem konnyitette a dolgunkat, de a szel, na az probara tett mindenkit rendesen.
Foleg az oldalszeles reszek voltak durvak, szembeszelben meglepoen gyorsan tudtam haladni. De oldalszelben, egyes helyeken konkretan be kellett donteni a bicot, hogy ne fujjon le az utrol. Volt aki alol tenylegesen kifujta a bringat.
Elottem egy srac egy szelmentes egyenes szakaszon, a vizes favaleveken csuszott meg ugy, hogy perecelt.
Nekem 10km utan egy kisebb katyut elkapva letort a Fizik nyeregtaskam. (Senkinem nem javaslom, barmilyen praktikusnak is tunik!) Defektem nem lett, de 1 perc elment, amig visszamentem erte. Innentol erdekes volt, utolertem eleg sok embert, neha osszealltunk, de aztan mindenki lemaradt. (Azert a vegen a gyozteshez kepest kapott 30perc hatrany megmutatta, hogy nem en voltam ilyen eros)
Utos volt, de a hiradot nezve mi meg egesz jol megusztuk pl. Miskolchoz kepest.
Rendezes szerintem kituno, biztos, hogy tobb motoros, segito es rendor biztositta a versenyt, mint ahany indulo volt!
A papirra ragasztott csip viszont nem nagy otlet, szerintem senkinek nem maradt meg a celig, problemat mondjuk biztos nem okozott.
Ja nekem 29km/h atlag, es a max pulzusom volt 179.

Mondjuk meg is van az eredmenye. Ha mar eredmeny: Nem tudod hol van a neten?
#25397
Írta 2010. május 16. - 22:34

ami nem ázik át,abba beleizzadsz.
Van olyan anyag, ami nem azik at, es szellozik is es meg konnyu is: eVent. Ez persze eleg draga is, egy esokabat mondjuk kiskeraron idehaza kb. 50e.
#25398
Írta 2010. május 16. - 21:22

#25399
Írta 2010. május 16. - 19:40

#25400
Írta 2010. május 16. - 19:33
