Wilier és 3t 2011.. a 3t elég merészen közelítette meg az országúti kormány fogalmát,.....
Ez tri kormány... nem ér túl a rátét a fékváltókaron, így ezt lehet triatlonon használni...
Wilier és 3t 2011.. a 3t elég merészen közelítette meg az országúti kormány fogalmát,.....
ulrich ment ilyen márkájú kerékkel.
tiz. ezer. dollar.
emberunk egy hangyafsznyit el van szallva. szep meg retro meg NOS, ertem en, de hasznalati erteke az ugye zero. falidisznek meg icipicit draga. ennyibol veszek 5 komplett retro Eddy Mercx-et recorddal szerelve.
RAUH-Welt
B E G R I F F
Nem próbáltam még, de nem látom semmi akadályát.Másik: ha erre az agyra felmegy a menetes lánckerék, akkor a fixis agyakra is lehet szabadonfutót tenni?
szerk. bocs, ezt már a single speedbe akartam írni
Szingó gumit felejtsd el városi használathoz, defekt esetén (általában) kukázhatod, és gondolom nem szeretnél kiadni 4000ft-ot (ennyi egy szingó gumi) defektenként.Sziasztok
Tervezek venni egy vékonykerekû gépet, és szingógumi van rajta, ráadásul a hátsó az alapból kukás.
Az a kérdésem, ez mennyire elavult dolog? Úgy olvastam, csak igen vékony külsõ megy rá, meg a szerelése körülményes. Ez nekem ciki, mert városban használnám, és 100kg vagyok, szal nagyon fel kéne pumpálnom.
Szóval beviszem a kereket a bringaboltba és mondom, hogy tegyenek rá új szingót, akkor fognak rám hülyén nézni, vagy ez egy mindennapos dolog?
innentõl single speedes a dolog de hátha tudtok segíteni (montiban ismerem a témát, de országútim még sosem volt)
Amúgy is kellene új hátsókerék nemcsak azért, hogy peremes legyen, hanem, hogy egysebességes. Namost itt az a kérdésem, hogy a sima menetes racsni helyére felmegy az egysebességes racsni, vagy másféle a rögzítése? Vagy felmegy, de mivel kesekenyebb, ezért el lesz cseszve a láncvonal? Tehát alapból egysebességes használatra szánt agyat kell keressek?
kösz szépen